PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Timonen repes ku Pakarinen ei tehny maalia
Aina välillä hekottelee, milloin mistäkin syystä.Timonen repes ku Pakarinen ei tehny maalia
No ei muuten helvetissä myydä, ellei ihan järkyttävää ylihintaa makseta. Halvalla ei saa mies irrota! Meidän menestys on pitkälti hyvän maalivahtipelin varassa.Kyllä näitä ennenkin on osattu Venäjälle myydä. Eräs Hattu taisi taata mulavat karkkirahat tuleviksi vuosiksi. Tervetuloa ostoksille rahakassien kanssa.
AV ei vakuuta.
Kime: "hyvä yritys Vittasmäeltä tökätä kiekkoa."
Juu ei ollut.
No ei muuten helvetissä myydä, ellei ihan järkyttävää ylihintaa makseta. Halvalla ei saa mies irrota!
Siltä tulee aika usein tuo samainen nauru.Timonen repes ku Pakarinen ei tehny maalia
Siltä tulee aika usein tuo samainen nauru.
EIkö Lehterä vois jättää nää toimittajan hommat toimittajille? Mielenkiintoinen uranvaihto. Ammattivalmentajasta joksikin erätaukohaastattelijaksi.
Timonen hallitsee asiantuntijana tämän hekotuksen, muuhun kyvyt eivät riitä.Aina välillä hekottelee, milloin mistäkin syystä.
AV ei vakuuta
Vittu mä olen sekasin. :D Vissiin hämillään vielä Bosnia-Suomi -pelistä. Kysytään uudestaan: Eikö Osala vois jättää nää toimittajan hommat toimittajille?Osala tuolla taitaa pelaajia haastatella.
Vittu mä olen sekasin. :D Vissiin hämillään vielä Bosnia-Suomi -pelistä. Kysytään uudestaan: Eikö Osala vois jättää nää toimittajan hommat toimittajille?
Nyt kun tuli se Lehteräkin puheeksi, niin mitäs hän mahtaa tehdä nykyään?
Aa hän on edelleen vain lomautettuna? Olin siinä uskossa, ettei enää valmenna SaiPassa.
Floridassa vai Vuosaaressa? Muistiko toimittaja kysyä.Viimeeksi kun paikallislehti kyseli kommenttia lomautus-caseen, niin oli golffaamassa.
Ja tästä saamme sitten nauttia olympialaisissa muutaman kuukauden päästä. Josta tuli mieleen, että varmaan helvetin kova tunnelma matseissa, kun pelataan jääkiekkoa Kiinassa..Tästä studiostakin tulee mieleen Kummelin älykääpiöt. Hirveää päälle pölisemistä joka ukolta.
Floridassa vai Vuosaaressa? Muistiko toimittaja kysyä.
En tiedä oonko yksikseni mielipiteeni kanssa, mutta nautin studiokolmikon kokoonpanosta ja keskustelusta. Vähän ylikierroksella käyvät, mutta mielestäni se vaan kertoo fiiliksestä työhönsä. Kaikilla kuitenkin mielenkiintoista sanottavaa ja näkökulmaa, Henriksson top3 tv-tekijöitä urheilussa just nyt.Helvetin rasittavaa kuunnella, kun studiossa kolme huutaa ja huitoo päällekkäin. Rauhoittukaa nyt jumalauta.
Sama. Tulee ainoastaan nostalgiset fiilikset, kun olin joku teini-ikäinen ja lauantaiaamuisin neloselta tuli aina joku tunnin mittainen viikon kiekkokautsaus. Henriksson sopii paremmin sinne Huomenta Suomeen, jossa oli/on.Tuo Juhani ei toimi mulle vaikka kalamies onkin. Ei sovi suomalaiselle tuommonen jatkuva hymyily. Johan sen Harri Ahola tiesi, tuu tänne hymyileen, hymyile oikein.
Osala vielä kertoo, että Leijonat oli eka erässä köysissä, mutta toisessa niskan päällä. Ei ollut.