Virhimon Koppi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves
Vaatteita myydään tolla logolla. Kais niitä jonkun verran menee. Itelläkin yks takki kaapissa.Hyvä toi Bugattin laitamainos. Mahtaako noita paljonkin mennä täällä Härmässä?
Vaatteita myydään tolla logolla. Kais niitä jonkun verran menee. Itelläkin yks takki kaapissa.Hyvä toi Bugattin laitamainos. Mahtaako noita paljonkin mennä täällä Härmässä?
Aissaatana. Olin jo itse vaihdokkia miettimäsdä omalle Škodalle.Kyllä joillakin on semmoiset kengät jalassa.
No varmasti! Jos kuvittelisin itseni samaan tilanteeseen niin ei kyllä huvittaisi mikään stressaava ammattivalmentajan ura, kun on miljoonat taskussa. Tosin jostain ne fiilikset (jännityksen tunteet ym.) on haettava, mitä sai jääkiekosta. En sitten tiedä mistä Timonen hakee ne. Tai ehkä ei edes tarvitse niitä.Kommentaattorina on kivempaa. Saa hekotella ja hörötellä.
Henriksson on fani, eikä toimittaja. Ei pysty alkuunkaan neutraalisti suhtautumaan Suomeen tai Suomen pelaajiin. Minä pidän Saarta hyvänä selostajana. Ymmärtää selostajaksi peliä hyvin, eikä päästä juuri lainkaan suustaan typeryyksiä. Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä. (parempi kuin nämä "nimekkäät" C moren selostajat)Sama. Tulee ainoastaan nostalgiset fiilikset, kun olin joku teini-ikäinen ja lauantaiaamuisin neloselta tuli aina joku tunnin mittainen viikon kiekkokautsaus. Henriksson sopii paremmin sinne Huomenta Suomeen, jossa oli/on.
Henriksson on fani, eikä toimittaja. Ei pysty alkuunkaan neutraalisti suhtautumaan Suomeen tai Suomen pelaajiin. Minä pidän Saarta hyvänä selostajana. Ymmärtää selostajaksi peliä hyvin, eikä päästä juuri lainkaan suustaan typeryyksiä. Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä. (parempi kuin nämä "nimekkäät" C moren selostajat)
Kukas tällaisia sammakoita päästelee suustaan? Tarkoitti varmaan jotain muuta. Eihän kukaan asioista tietävä voi olla tuota mieltä.Vai että Filppula pelaa uransa parasta kiekkoa? Eiköhän parhaat otteet nähty silloin, kun pelasi isossa roolissa Red Wings-paidassa maailman kovimmassa jääkiekkosarjassa.
Kukas tällaisia sammakoita päästelee suustaan?
Taidat tarkoittaa Nuutti Vihtilää. Itse olin jo Olympialaisiin häntä nostamassa ykkösselostajaksi, mutta Saarikin menee.Samoin yksi toinen diskoveryn selostaja( jonka nimeä en muista) on todella hyvä.
Ei ole sidoksissa Suomen pelin tasoon :) Niistä valitetaan aina, jos aihetta on. Taisi olla U20-kisat, kun Osala oli kommentaattorina ihan täysi vitsi.Suomi pelaa ilmeisesti hyvää kiekkoa, kun valitettavaa löytyy Osalasta ja studion kommentaattoreista...
Pieniä lapsuksia käy Studiolle välillä.Studio näitä satuilee
Ei ole sidoksissa Suomen pelin tasoon :) Niistä valitetaan aina, jos aihetta on. Taisi olla U20-kisat, kun Osala oli kommentaattorina ihan täysi vitsi.