EHT & EHC 2021–2022

  • 129 965
  • 1 678

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Kyllä näitä ennenkin on osattu Venäjälle myydä. Eräs Hattu taisi taata mulavat karkkirahat tuleviksi vuosiksi. Tervetuloa ostoksille rahakassien kanssa.
No ei muuten helvetissä myydä, ellei ihan järkyttävää ylihintaa makseta. Halvalla ei saa mies irrota! Meidän menestys on pitkälti hyvän maalivahtipelin varassa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
AV ei vakuuta.

Kime: "hyvä yritys Vittasmäeltä tökätä kiekkoa."

Juu ei ollut.

Mahtoi Ohtamaata vähän vituttaa kun toinen ei hoida hommaansa. Ei oikein Atella ollut nopeutta ehtiä kunnon mailahäirintään.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Siltä tulee aika usein tuo samainen nauru.

EIkö Lehterä vois jättää nää toimittajan hommat toimittajille? Mielenkiintoinen uranvaihto. Ammattivalmentajasta joksikin erätaukohaastattelijaksi.

Osala tuolla taitaa pelaajia haastatella.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Osala tuolla taitaa pelaajia haastatella.
Vittu mä olen sekasin. :D Vissiin hämillään vielä Bosnia-Suomi -pelistä. Kysytään uudestaan: Eikö Osala vois jättää nää toimittajan hommat toimittajille?

Nyt kun tuli se Lehteräkin puheeksi, niin mitäs hän mahtaa tehdä nykyään? Työnhaussa?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tästä studiostakin tulee mieleen Kummelin älykääpiöt. Hirveää päälle pölisemistä joka ukolta.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Helvetin rasittavaa kuunnella, kun studiossa kolme huutaa ja huitoo päällekkäin. Rauhoittukaa nyt jumalauta.
 

Soutukorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tuo Juhani ei toimi mulle vaikka kalamies onkin. Ei sovi suomalaiselle tuommonen jatkuva hymyily. Johan sen Harri Ahola tiesi, tuu tänne hymyileen, hymyile oikein.
Osala vielä kertoo, että Leijonat oli eka erässä köysissä, mutta toisessa niskan päällä. Ei ollut.
 

Forest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Forest, Bruins
Joku asiantuntijoista ja muista besserwissereistä voisi kohta todeta, että voittaakseen Suomi tarvitsee yhden maalin enemmän kuin vastustaja...
 

PäätyynAsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Helvetin rasittavaa kuunnella, kun studiossa kolme huutaa ja huitoo päällekkäin. Rauhoittukaa nyt jumalauta.
En tiedä oonko yksikseni mielipiteeni kanssa, mutta nautin studiokolmikon kokoonpanosta ja keskustelusta. Vähän ylikierroksella käyvät, mutta mielestäni se vaan kertoo fiiliksestä työhönsä. Kaikilla kuitenkin mielenkiintoista sanottavaa ja näkökulmaa, Henriksson top3 tv-tekijöitä urheilussa just nyt.
 

TheSirPena

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pentti Matikainen
Tuo Juhani ei toimi mulle vaikka kalamies onkin. Ei sovi suomalaiselle tuommonen jatkuva hymyily. Johan sen Harri Ahola tiesi, tuu tänne hymyileen, hymyile oikein.
Osala vielä kertoo, että Leijonat oli eka erässä köysissä, mutta toisessa niskan päällä. Ei ollut.
Sama. Tulee ainoastaan nostalgiset fiilikset, kun olin joku teini-ikäinen ja lauantaiaamuisin neloselta tuli aina joku tunnin mittainen viikon kiekkokautsaus. Henriksson sopii paremmin sinne Huomenta Suomeen, jossa oli/on.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös