Saahan sitä kysellä, mutta pitää myös hyväksyä vastauksia, vaikka ne eivät kaikki heti mukailisikaan sinun hyötynäkökulmaasi.
Otahan nyt itseäsi niskasta kiinni, ole mies ja ratkaise vaimosi ongelma. Mallit on jo annettu.
Ymmärrän oikein hyvin myös sen pienyrttäjän näkökannan asiaan ja hyväksyn myös sen. Sitä en hyväksy että syyllistetään lusmuksi tuntematta aisaa. Minulla on useita kavereita joilla on pikkufirma ja tekevät paljon töitä niiden kannattavuuden eteen tällaisena aikana. Se on haasteellista ja arvostan heidän työtään todella paljon. Oma työni on toimihenkilö teollisuuden palveluksessa. Törmään jatkuvasti tuohon omista oikeuksista kiinni pitämiseen ja tiedän oikeasti miten se voi pahimmassa tapauksessa haitata työn tekemistä ja työilmapiiriä. Ja olen ollut myös sellaisen työnantajan palveluksessa joka kusetti mennen tullen ja olen siitä oppirahani maksanut. Siksi nykyisin haluan ottaa asioista selvää ennen kuin on liian myöhäistä. En tiedä että esitinkö aisan sitten niin huonosti mutta tarkoitus ei todellakaan ollut lähteä hakkaamaan nyrkillä pöytään että nämä kuuluu meille... Ei tässä mistään sen suuremmasta ole kyse kuin halusta tietää aisoista...