Itse asiassa Ässien ja Lukon ensimmäinen kohtaaminen runkosarjassa pelataan näköjään Raumalla.
Joo saman huomasin itsekin.
Itse asiassa Ässien ja Lukon ensimmäinen kohtaaminen runkosarjassa pelataan näköjään Raumalla.
Lisätään vielä että noista tiistai peleistä 5.12. Ässät-Sport on itsenäisyyspäivän aatto, ja vähän normi tiistaita parempi pelipäivä. Tiistai 26.12. Ässät-Sport taas on Tapaninpäivä joka on osoittautunut oikein mainioksi pelipäiväksi.Tiistai 5
Keskiviikko 3
Torstai 5
Perjantai 3
Lauantai 14
Nyt on koko viikko pamahdellut niin hyviä uutisia, että vaatii jo melkoista luovuutta kääntää niitä negatiiviseksi. Jos viime kaudella tehtiin paskalla jääkiekolla ilman viikonloppupeleja plussatulos ", niin mitä on luvassa ensikaudella? Parempaa sarjataulukkoa ei porilaiskannattajien näkökulmasta voisi enää olla! Varmasti tässä on otettu huomioon viime kauden vähäiset lauantai-perjantai- pelit, mutta osansa on silläkin, että tässä asiassa on oltu hereillä, eikä vaan tyydytty siihen mitä liigan kone arpoo.Lisätään vielä että noista tiistai peleistä 5.12. Ässät-Sport on itsenäisyyspäivän aatto, ja vähän normi tiistaita parempi pelipäivä. Tiistai 26.12. Ässät-Sport taas on Tapaninpäivä joka on osoittautunut oikein mainioksi pelipäiväksi.
Kunnia sille kelle se kuuluu. Kuten Eevakin jo Twitterissä kertoi niin Ruususen Jaakko on ollut vastuussa otteluohjelman sopimisesta.Huhujen mukaan Perttula, Korpisalo & co. ovat onnistuneet otteluohjelman neuvotteluissa loistavasti!
Komia määrä lauantai pelejä kyllä, mutta en nyt laittaisi tätä Perttulan ja kumppaneiden ansioksi niin paljoa kun annetaan ymmärtää. Näköjään sai kaikki muutkin seurat kelpo määrän viikonloppumatseja, mutta tämä johtuu liigan päätöksestä lisätä viikonloppupelien määrää. Jos tämä systeemi hyväksi havaitaan, niin ensi kaudella veikkaisin Ässillä olevan enemmän perjantaipelejä ja vähemmän lauantaipelejä.
Tämä siis mitään Perttulalta pois ottamatta.
Toivon totisesti että Ässät lähtisi tuohon mukaan. Tolkun ihmisten hommaa. Ei vois paljon paremminb asiaa todeta kuin TPS ja Perttula.
Väitetystä 1,8 me pelaajabudjetista ei varmasti olla käytetty kuin max 1,4,.
Mä oon silti sitä mieltä että tavallaan Ässien ei kuulu lähteä tuollaiseen toisen joukkueen juttuun mukaan vaan keksiä tuostakin aiheesta jotain omaa.
Ja eiköhän Ruusunen jotain keksikin.
Niin niin mutta täällä haluttiinkin että olisivat lähteneet Ässinä mukaan niinkuin TPS teki, mutta toivottavasti tämäkin asia tehdään täällä omalla tavalla eikä lähdetä kopioimaan. Muutenkin haluaisin että Ässissä vahvistetaan sitä jonkinlaista Poribrändiä että asiat tehdään omalla tavalla.No eihän tuossa nyt Perttula (tai varsinkaan Ässät organisaationa) varsinaisesti mihinkään "lähtenyt mukaan", enemmänkin kommentoi asiaa yksityishenkilönä, ei Ässien toimitusjohtajana.
Itselle jäi kyllä viime kaudesta hivenen karvas maku suuhun; Ässät keräsi ylimääräistä lanttia, mutta todellisuudessa jokainen Ässien talouden kanssa toimiva tiesi, että joukkue tulee tekemään yhden yhtiönsä parhaimmista tilinpäätöksistä.
Nyt sama meno näyttää tietyllä tavalla jatkuvan, selvästi ollaan keskitytty taloudelliseen puoleen huolella, mutta kuva itse joukkueesta tai sen potentiaalista on kovin vaisu.
Väitetystä 1,8 me pelaajabudjetista ei varmasti olla käytetty kuin max 1,4, Ässät tulee sijoittumaan 8-10 sijoille (koska Aho), Tekee voittoa 500 k ja rva Perttula saa sulan hattuunsa.
Tämä olisikin normaalissa liiketoiminnassa hienoa työtä, mutta itse asia eli jääkiekko ei ole mielestäni enää keskiössä. Ässät esiintyy tällä hetkellä itselleni ainoastaan vasarana, jolla taotaan alasimen lailla toimivaan osakeyhtiöön taatusti viime vuottakin paremmat tuotot. Kun joukkueen tavoite tulisi voittaa mestaruus tai ainakin tehdä kaikkensa sen eteen, myös kentällä.
Itse valitettavasti menetin sen tunteen, että joukkue edes pyrkii menestymään ja tätä kautta jäi kortitkin uusimatta.
Ässille puolivälieräpaikka on aina mainio suoritus ja jos tuolla joukkueella sinne mennään niin kauteen voi olla erittäin tyytyväinen.
Pelaajaprofiilit on täynnä seiftiä ja persoonat ja tähdet puuttuvat.