Joutuuko Eepi tekemään jatkopaperin vielä? Toivotaan nyt ettei montaa peliä joudu huilimaan. Saa rauhassa lopettaa tonnin jälkeen....Nyt äkkiä tietoa Hämäläisen tilasta. Mua meinaa henk.koht. tasolla vituttaa, jos kaveri ei tonnia riko.
Joutuuko Eepi tekemään jatkopaperin vielä? Toivotaan nyt ettei montaa peliä joudu huilimaan. Saa rauhassa lopettaa tonnin jälkeen....Nyt äkkiä tietoa Hämäläisen tilasta. Mua meinaa henk.koht. tasolla vituttaa, jos kaveri ei tonnia riko.
Jos nyt pilkkua viilataan ja Eepille se tonni halutaan täyteen niin järjestyyhän se loukkaantumisesta huolimatta..varusteet päälle ja kokoonpanoon mukaan niin siinähän se..isompia ihmettelemättä =)
Miehelle olisi kyllä ensi kaudellakin jälleen paikka joukkueessa. Puhtaasti.
Toisaalta, luulisi sen huolestuttavan että 42v Hämäläinen on lukon paras pakki...
Lukon peräpää on ollut jo kolme kautta täysin paska, ja Eepi kolmatta kautta Lukon paras pakki. Kuten tossa jo kirjoitin, niin Hämäläistä väheksymättä, se kertoo täysin miten heikolla pakistolla ollaan liikkeellä. Jos Eepi pääsisi siihen rooliin, joka miehelle tänä päivänä parhaiten sopisi (kolmospari), voitaisiin puhua jo kohtalaisen hyvästä pakistosta.Toisaalta, luulisi sen huolestuttavan että 42v Hämäläinen on lukon paras pakki... Pakko myöntää että pelasikin tänään hyvin.
Semmonen asia Eepistä tuli mieleen kun tuota Aeromanin viimeisintä viestiä luin, että muistaako kukaan koskaan nähneensä että Eepi olisi taklannut? Itse en ainakaan miehen nykyiseltä Lukko-periodilta tällaista harvinaisuutta muista.
Toisaalta, luulisi sen huolestuttavan että 42v Hämäläinen on lukon paras pakki... Pakko myöntää että pelasikin tänään hyvin.
Semmonen asia Eepistä tuli mieleen kun tuota Aeromanin viimeisintä viestiä luin, että muistaako kukaan koskaan nähneensä että Eepi olisi taklannut? Itse en ainakaan miehen nykyiseltä Lukko-periodilta tällaista harvinaisuutta muista.
Ainakin tämä nykyinen Lukko-rupeama on mennyt ilman poissaoloja. Nelosen lauantaiottelussa selostajat asiasta keskustelivat.Eepi joutuu jättämään tämän illan Jokerit-pelin väliin lonkkavamman vuoksi. Muistaakos kukaan, milloin konkarilla on viimeksi jäänyt loukkaantumisten vuoksi matsi pelaamatta?
Eepi joutuu jättämään tämän illan Jokerit-pelin väliin lonkkavamman vuoksi. Muistaakos kukaan, milloin konkarilla on viimeksi jäänyt loukkaantumisten vuoksi matsi pelaamatta?
En mene aivan takuuseen, mutta olisiko Lukon paidassa jäänyt viimeksi kaudella 1999-2000? Kaudella 2002-2003 Eepi oli kolme matsia pelikiellossa kun yritti päästä kouluttamaan Louhea, mutta loukkaantumisia Eepille ei ole juurikaan osunut kohdalle.