Eepi - Legenda

  • 44 253
  • 228

Locksmith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, BVB
Joo, Eepi on sitten poissa ainakin maajoukkuetaukoon saakka. Montakos peliä tuossa nyt jää sitten väliin, että onko tonnin täyttymiseen mahdollisuus vielä tällä kaudella?

Ennen taukoa on 4 ottelua. Tauon jälkeen on runkosarjaa vielä 10 ottelua. Eepillä on nyt 991 eli kyllä tonni on vielä mahdollista tauon jälkeenkin. Yhden matsin saa jopa olla tauon jälkeen sivussakin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
"Kaikkeen tottuu paitti Paavoon", sanoi Lepolan Jalmari Mämmilä-sarjakuvassa ja tarkoitti vävypoikaansa, mutta ei tähänkään kovin helppo ole tottua ettei Eepi pelaa.

Tänään kun Juha Kuro ennen ottelun alkua hehkutti Lukon kokoonpanoa ja huipensi esittelynsä Marko Luomalan kohdalla, mä vanhasta muistista karjaisin siihen perään että "hei pöljä, Eepi unohtu". Vieruskaveri katto mua kuin hullu punaista polkupyörää ja murahti sitten että "ei se pelaa ennen maaottelutaukoa". Olin mä hiukan aikaa naamaltani paloauton värinen, en millään meinannut omaksua tuota Eepin sairaslomaa.

Hyvää harjoitusta sen puoleen tulevia kausia varten, sillä ei sitä tiedä vaikka Eepi lopettaisi jo viiden vuoden sisällä.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Kauden 2007-2008 runkosarjan ottelu #381.

La 01.03. Lukko - Kärpät

Se olis sitte toi matsi. Mikä mojovampaa, kuin lauantai ja vastassa runkosarjan voittaja, Kärpät. Etä-Lukot mukaan huutamaan Eepille.
 
Viimeksi muokattu:

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se olis sitte toi matsi. Mikä mojovampaa, kuin lauantai ja vastassa runkosarjan voittaja, Kärpät. Etä-Lukot mukaan huutamaan Eepille.

Voi kun pääsisikin! Vaan kun on tuota matkaa niin paljon että haaveeksi taitaa jäädä. Mutta huutakaa ja metelöikää te kaikki minunkin puolestani!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kuten Toivola tuossa viikolla UR:n Lankin takaa-palstalla sanoi, Eepi ansaitsisi loppuunmyydyn hallin juhlapeliinsä. Oliko se nyt Lukkomaniassa vai missä, kun joku kirjoitti vapaasti lainaten "turhaa lässytystä valmentajalta, totta kai halli täyttyy", mutta kun se ei vaan täyty. Tiedän sen kokemuksesta. Jos pelissä ratkeaa lopullisesti Lukon säälipleijaripaikka niin nuo kaksi asiaa yhdistettynä voi paikalla olla 4000 katsojaa, muuten Lukon kannattajat känättävät kotona ja Eepin juhlaa on seuraamassa hikiset 3400 katsojaa joista osa etä-Kärppiä.

Mutta osoittakaa nyt että mä olen tuon luuloni kanssa väärässä ja täyttäkää se halli. Oman osani tietysti aion täyttää, se nyt on selvää.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Paikalla ollaan, jos ei kipiäksi tule. Onhan tuo sellainen saavutus, josta ei voi muut kuin unelmoida. Tonnihan on tullut täyteen aikoja sitten, mutta liigapelit Suomessa tietysti tässä tapauksessa lasketaan. Huikea homma!

Lukko ei niinkään kiinnosta, mutta Eepi sitäkin enemmän tässä tapauksessa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Roku kirjoitti:
Mutta osoittakaa nyt että mä olen tuon luuloni kanssa väärässä ja täyttäkää se halli.

Osoitan. Itse asiassa kahden lipun edestä. Tulen kuopukseni kanssa paikalle ja juon Rokun pistämät kaffeet ;) Eikös siitä kaffeet saa, kun vaivautuu paikalle?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Saa saa, mutta vaan harvat ja valitut. Ei koko halli sentään.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
5 ottelua on maestrolla matkaa siihen maagiseen 1000 ottelun rajapyykkiin. Toivotaan, että Eepillä terveyttä riittää saada se raja puhki tämän kauden runkosarjassa.

UR:n artikkeli: Eepi on juhlansa ansainnut.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uusimmassa Jääkiekkolehdessä on muuten mittavahko juttu Eepistä tulevan tonnin kunniaksi.
 

sem

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Uusimmassa Jääkiekkolehdessä on muuten mittavahko juttu Eepistä tulevan tonnin kunniaksi.

Olipa niiden nettisivuillakin herralta seuraava lausunto:

"– Kyllä mäkin vetäisin ilman kypärää, jos saisi. Olis tumma, pitkä kihara tukka suittuna geelillä taakse"

Huumorintajua kapteenilla ainakin on.
 

D.Y.G

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Vaasan Sport.
"Niin paljon tehty kuin Eepi on antanut"


Näin kirjoittaa paikallismedia. Innolla odotan mitä ovat huomenna keksineet muuta kuin tämän "perinteisen" kukituksen.

Jos itse odotan huomista innolla (vaikkakin pahoin pelkään kärppien riepottelevan lukkoa) niin mahtaakohan Eepi-Legenda jännittää huomista?

Onko tietoa onko fanit järjestäneet mitään pientä kunnian osoitusta eepille?
 
Jaaha, huomennako se tonttu tulee täyteen? On kyllä käsittämätön lukema.
Fantastinen pelaaja, Jokeri-vuosiensa jälkeen noussut yhdeksi suosikikseni, legenda jo pelatessaan. Menee mukavasti siihen Raipen ja Ojasen seurueeseen.

Lupaan huomenna taputtaa 16.55, kun Eepi tulee kentälle.

Eepille syöttöpiste.

Edit: Kun Gagskin sen sai noin hassunhauskasti käännettyä, niin tarkoitin nimenomaan niitä vuosia sen jälkeen, kun ei enää Jokereissa pelannut. Pieni tahra hienossa urassa.
 
Viimeksi muokattu:

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
1000

Eepin juhlallisuudet näytetään ilmeisesti neloselta suorana. UR:n jutun mukaan Rajala odottaa juhlaotteluun 5000 katsojaa. Hieno homma, että Eepin juhlaottelu kiinnostaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eepin juhlallisuudet näytetään ilmeisesti neloselta suorana. UR:n jutun mukaan Rajala odottaa juhlaotteluun 5000 katsojaa. Hieno homma, että Eepin juhlaottelu kiinnostaa.
Sitten kun Peltonen ohittaa Eepin pelien määrässä niin uskon että Isomäki on loppuunmyyty. Oli vastustaja kuka tahansa.

Eivaan, pitäisi kyllä Äijänsuokin saada loppuunmyydyksi. Sen verran harvinainen tapahtuma on joka tapauksessa.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onnittelut Eepille myös täältä idästä!
Eipä ihan jokapoika tuollaisia lukuja täyteen saa.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
1000 peliä sm-liigan runkosarjassa on jotain aivan huikeaa, onnittelut Erik Hämäläiselle. Kaikki ennätykset rikotaan aikanaan, mutta tällaista numerosarjaa 1-0-0-0 on vaikea pyyhkiä pois meidän lätkäihmisten mielistä.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä täältäkin isot onnittelut Eepille! 1000 ottelua liigaa on uskomaton saavutus.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Onnea Eepille komeasta saavutuksesta.

Isoja otsikoita on mies karttanut mutta koskaan ei ole Hämäläisen panoksesta ollut kiinni joukkueen peli.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taas eletään sitä aikaa vuodesta, kun odotellaan Eepin ratkaisuja kiekkouran jatkumisesta. Sellainen aavistus on ainakin minulla, että kyllä sieltä se vuoden jatkopesti jälleen kerran tulee julki. Tietysti uutta pakkikalustoa on tullista tulossa, mutta eiköhän Eepille ole edelleen paikka auki joukkueessa.

Kausi vielä, ja sitten Eepi tekee "raipet" eli lopettaa huipulla. Ikääkin on vuosi vähemmän kuin Ilves-ikonilla, joten eikös #77 yhden sesongin ajan kettupaidassa nähdä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös