Eduskuntavaalit 2023

  • 360 187
  • 4 401

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tämä YLE:n juontaja on kyllä tämän väittelyn ylivoimaisesti heikoin lenkki.
 

Jeffrey

Jäsen
Miksi kukaan ei puhu työmaahanmuuton kohdalla siitä, että tehdään Suomesta houkutteleva paikka muuttaa tänne, eli verotus, koulutus lapsille, turvallisuus jne. Jokuhan noissa mättää kun ns. parempi työjengi ei tänne massottin tule.

Mielestäni Purra mainitsi yksilöosuudessa osaajien houkuttelun esimerkiksi verotuksella.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Ei j-lauta, olen minä monenlaista vitsiä elämäni aikana kuullut, mutta Marin valittamassa, että muut puhuvat päälle. Ei saatana, kyllä tämä pääministerimme voittaa koomisuudellaan kaikki Putous-hahmot sun muut ihan 100-0 mennessä ja palatessa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jos SDP:n ja Sanna Marinin suosio ei tämän päivän jälkeen laske, täytyy suomalaisten äänestäjien olla melko trollausmieiellä liikkeellä.
Niin, samaa ajattelee varmaan aika monet ihmiset Perussuomalaisista ja Riikka Purrasta.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Orpo pärjäsi, koska pääsi itse rytmittämään osallistumisensa. Välillä jättäytyi sivuun ja seurasi tappelua, mutta otti roolia heti kun paikka tuli. Purra on ärsyttävä vastustaja kenelle vaan, koska ei jää sanattomaksi ja on yllättävän sananvalmis. Marinille pisteet siitä, ettei motannut ketään, vaikka varmasti mieli teki. Taitaa hermot olla todella kireällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös