Kepulla voi olla vielä tiukkaa Persujenkin kanssa.
Toi Halla-ahohan on ihan pimee. Miten kukaan voi äänestää sitä? Tiedä sitten miten jutut on tosta muuttuneet, mutta aika jäätävää tarinaa on ulos päästelly. Ammuskellaan homoa päähän ja maahanmuuttomyönteiset naiset sais raiskata. Vaikkei raiskausta toivokaan. Mutta silti vähän vois.Pakko nokittaa Youtuben pressiklubilla missä Leifillä menee pasmat ihan sekaisin kun, tällöin vielä melko tuntematon Halla-Aho tulee vieraaksi. Stiller on asiallinen tuossa porukassa.
Pitkähkön jutun helmi on kun Halla-Ahollakin menee vähän kuppi nurin ja sanoo jotakuinkin "sä olet vanha stalinisti" ja Leif huutaa heti perään "enhän ole" pieni tauko ... "vaan entinen".
Toi Halla-ahohan on ihan pimee. Miten kukaan voi äänestää sitä? Tiedä sitten miten jutut on tosta muuttuneet, mutta aika jäätävää tarinaa on ulos päästelly. Ammuskellaan homoa päähän ja maahanmuuttomyönteiset naiset sais raiskata. Vaikkei raiskausta toivokaan. Mutta silti vähän vois.
Siis todella pimee! Minä en ainakaan voi sitä äänestää.
Kiviniemi on siis jyrätty ja vaikka jokunen aika sitten näytti vielä hyvältä hänenkin osalta, on peli pääministerin paikasta pelattu. Nyt näyttää siltä, että Kokoomus ottaa kuitenkin sen selkeän voiton ja demarit tulee kakkoseksi. Kepulla voi olla vielä tiukkaa Persujenkin kanssa.
Vasuri on Vasuri silloin kuin puhutaan Vasemmistoliittolaisista. Mutta siinä olet oikeassa että ei demaritkaan voi olla kovin fiksuja joten olisi pitänyt puhua vasureista laajemmin.
Mun kieliopilla toi menee päin vittua, mut ei siinä. Pakko uskoa fiksua oikeistolaista.
Paska tilanne kun ei tiedä vieläkään ketä äänestäisi. Ei puoluetta, ei ehdokasta. Nyt olisi miinusäänelle käyttöä (...Tiura...kröhöm...)
Voi olla että olen väärässä, olen käsityksessä että kutsumanimet kirjoitetaan isolla, laajemmat määritelmät pienellä. Mutta kuten sanoin, tämä on ihan omaa arvailua ja voin oikeasti olla väärässä.
Voi olla että olen väärässä, olen käsityksessä että kutsumanimet kirjoitetaan isolla, laajemmat määritelmät pienellä. Mutta kuten sanoin, tämä on ihan omaa arvailua ja voin oikeasti olla väärässä.
Selittäkääpäs joku tyhmälle..jos joku tuplaa äänimääränsä saaden läpi esim. 15 kansanedustajaa ja toinen puolue puolittaa aanensä ja saa saman 15 paikkaa, niin miten ihmeellä ensinmainitun "vaalivoittajan" paikat olisivat parempia? Jos molemmat saa saman äänimäärän, niin minusta demokraattista on, että he ovat tasavahvoja. Mikä merkitys on vaalivoitolla?
Jos käytät Vasuria lempinimenä tyyliin Paavo "Vasuri" Arhinmäki jokaiselle vasemmistoliittolaiselle, niin taidat olla oikeassa. Jos taas, niin kuin helposti saattaisi kuvitella, pidät vasuria adjektiivina tai luonteenpiirteenä, kirjoitetaan se pienellä.
Ei vaan käytin Vasuria kutsumanimenä Vasemmistoliittolaisille. Jos sanoinisin vasurit ilman isoa kirjainta niin tarkoitan vasemmalla olevia poliitikkoja. Mutta jo kuten sanoin niin myönnän auliisti että voin hyvin olla väärässä kielioppisääntöjen suhteen.
Ylen aamu-tv:ssä asiantuntijat olivat samoilla linjoilla eli Jyrki oli eilen äänessä ja oli hyvä, samoin Urpilainen. Myös Arhinmäki sai positiivista palautetta, syystäkin. Kiviniemi oli taas heikko. Hänen kannaltaan on hyvä, että ne vaalit on nyt vihdoinkin edessä.
Kiviniemellä ja Urpilaisella oli keskustelun sisällä joku ihan oma vääntönsä menossa.
Niin, ei sillä kai mitään kiveenhakattua merkitystä olekkaan. Mutta voisi olettaa että jos yksi puolue saa selvän vaalivoiton niin se kuuluisa kansa sillon tahtoo sen hallitukseen.. edustuksellista demokratiaa jne.
.
Siis todella pimee! Minä en ainakaan voi sitä äänestää.
Saahan sen kyseenalaistaa, mutta mielestäni siinä mennään yli, kun aletaan listata ketkä sais raiskata ensin. Oli se irroitettu kontekstista tai ei. Maahanmuuttokeskustelu on hyvä, ja olen itsekin sitä mieltä, että täältä vois monet sossun rahoja kuppaavat monottaa meneen, kun niitä yhteiskunnan hyväksikäyttäjiä on omastakin takaa. Mutta joku tolkku se on talkkunan syönnissäkin.No todellakin miten noin inhottavia henkilöitä on edes olemassa, kun uskaltavat kyseenalaistaa monikultuurillista paratiisia :D
Sloganit on hyvin opiskeltu huomaan. Oletko omilla aivoillasi ajatellen päätynyt siihen, että kun kerran sijoituksia ei ole Portugalin velkakirjoissa niin Portugalin ongelmat pysyvät Portugalin sisällä? Eli että mitään heijastusvaikutuksia ei ole sillä, että todetaan yhden valtion velkapaperit epävarmoiksi sijoituksiksi?
Sikäli kyse ei vain ollut rikoksesta, että mitään olemassaolevaa lakia ei rikottu.Vaalituet ensimmäisen kerran eetterissä ensimmäisen kerran. Soini vie Keskustaa sata nolla.
Virheitä tehtiin, ja opittiin - ei toistu. Jumalauta! Koska normaali kansalainen pääsee rikoksesta kuin koira veräjästä.
Jännityksellä jään odottamaan, menevätkö selitykset täydestä, vaikka muuten ehkä turha äänestysosio selkeästi paljasti nykyhallituksen keulan menevän rikkaan puolesta köyhää vastaan.