Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 112 638
  • 2 109

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Eihän tämä nyt mennyt ihan omien toiveiden mukaan. Olen kuitenkin pro demokratia ja jos kerran kansan enemmistön tahto on tämä, niin silloin sen täytyy paras vaihtoehto olla. Tai ehkä paras huonoista, sillä mitään varsinaista win-win vaihtoehtoa ei taida tähän tilanteeseen löytyä. Siis pulinat pois.

Sinipuna saattaisi olla sujuvan hallituskauden kannalta turvallinen vaihtoehto, koska SDP:n ollessa hallituksessa ay-liike pysynee rauhallisempana kuin SDP:n ollessa oppositiossa.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ilmeisesti en saa itse nyt valita onko minulla kuukautiset, kun Vihreät ottavat vaalitappion?

Pakko sanoa, tämäkö on se Marin joka piti olla tyyliin kovin suomalainen poliitikko koskaan? :D Huonon hallituksen johtaja joka ottaa hallituksessa ison tappion. Huhhuh.
Demarithan kasvattivat kannatustaan, mikä on aika hyvin pääministeripuolueelta.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Alma tuolla kiljumassa piripäissään samalla kun Sabina ja joku turistikuvaaja nuoleskelevat taustalla, olisi siinä ollut Tuomiojalla ihmettelemistä
"Haistakaa kaikki paska" - Alman sisko tuhannen päissään
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Edelleen, miten sä saat tuosta ison tappion? 3 lisäpaikkaa, kun samalla Vihreät ja Kepustania ottivat rumasti turpiinsa. Toki jos edellisten vaalien ykköstilasta tippuu kolmanneksi, niin onhan se sitten tappio.
Puhun siis hallituspuolueista, jotka ottavat selvän tappion. Vaalien perusteella siis hallitus epäonnistui, näemmä eniten talouspolitiikassa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kokoomuksen teltalla oli männäviikolla kaikkein halvinta jauhomakkaraa tarjolla. Mene ja tiedä.
Itse en perjantaina yöllä huolinut kokoomuksen vaalimakkaraa. Ilmeisen hyvä ratkaisu.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Velkabensaa suomalaisille ;) ? Vai kenen kukkarosta se otetaan?
Vappusatasella tankki täyteen!

Pakkolaki-Sanna oli todennäköisesti näkyvin, mutta samalla yksi paskimmista pääministereistä ikinä. Se on kova saavutus, kun lähtökohtaisesti pääministerit ovat aina paskoja, roolin luonteesta johtuen. Hyvä Sanna, ei jää ikävä. Kaikkea hyvää.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Pienituloisille kylmää kyytiä luvassa, mutta jotain tarttee tälle taloudelle tehdä. Köyhien ulina on muutenkin kokoomuslaisten lempimusiikkia.

No ei, vaikka en näitä valtapuolueita äänestänyt, olen tyytyväinen ettei Marin jatka pm:nä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös