Kärnä käytti ihan järjettömän määrän rahaa vaalityöhön ja äijä katosi Helsingin yöhön, kun ennakkoäänet tuli.
Kyllä Kepu sille jonkun homman järkkää, mistä saa parempaa liksaa kuin kansanedustajan jobista.
Kärnä käytti ihan järjettömän määrän rahaa vaalityöhön ja äijä katosi Helsingin yöhön, kun ennakkoäänet tuli.
Tämä oli varmaan vitsi?Varmaan se Ahvenanmaan tyyppi.
"Haistakaa kaikki paska" - Alman sisko tuhannen päissäänAlma tuolla kiljumassa piripäissään samalla kun Sabina ja joku turistikuvaaja nuoleskelevat taustalla, olisi siinä ollut Tuomiojalla ihmettelemistä
Hieno määrä! Mukavaa kun foorumilaisiakin on ehdolla.Jumalauta. Mulla 97 ääntä. Mahtavaa.
Puhun siis hallituspuolueista, jotka ottavat selvän tappion. Vaalien perusteella siis hallitus epäonnistui, näemmä eniten talouspolitiikassa.Edelleen, miten sä saat tuosta ison tappion? 3 lisäpaikkaa, kun samalla Vihreät ja Kepustania ottivat rumasti turpiinsa. Toki jos edellisten vaalien ykköstilasta tippuu kolmanneksi, niin onhan se sitten tappio.
Ai että SDP nosti paikkamääräänsä kahdella? Ymmärrän kyllä että tarkoitit koko hallitusta, mut oli pakko mainita.
Itse en perjantaina yöllä huolinut kokoomuksen vaalimakkaraa. Ilmeisen hyvä ratkaisu.Kokoomuksen teltalla oli männäviikolla kaikkein halvinta jauhomakkaraa tarjolla. Mene ja tiedä.
Vappusatasella tankki täyteen!Velkabensaa suomalaisille ;) ? Vai kenen kukkarosta se otetaan?
Eiks noi yleensä ihan hyvin osu. Silloin SMP:n aikoihin taisi joskus mennä vituiksi.Onkohan koskaan osunut Ylen ennuste näin nappiin. Ei mennyt minun yleveromarkat hukkaan.
Ah, aivan juu.Puhun siis hallituspuolueista, jotka ottavat selvän tappion. Vaalien perusteella siis hallitus epäonnistui, näemmä eniten talouspolitiikassa.
Miksi? Aika paska vitsi, ite keksisin heti ainakin kuus parempaa.Tämä oli varmaan vitsi?
Näköjään. Heitin ihan hatusta tuon :D ei ihan osunut.Tämä oli varmaan vitsi?
Tai joku välikevennys.
Hänellä kun on yli 10 000 ääntä.
Meni sekin v*tuiksi, ainoa sana jonka olisi saanut jäädä kuulolle...Hjallista sensuroitiin.
Pienituloisille kylmää kyytiä luvassa, mutta jotain tarttee tälle taloudelle tehdä. Köyhien ulina on muutenkin kokoomuslaisten lempimusiikkia.
Hyvät sulle. Mä olen aina ollut huono vitseissä... ;-)Aika paska vitsi, ite keksisin heti ainakin kuus parempaa.
Ehkä se Ylen viimeisen vaalitentin drakulatyyli sopi hänelle paremmin.Jos ois vähän enemmän punaista vaikka huulissa ni kelpaisko?
Lapista muuten persujen äänihavarana Sara Seppänen, ei siinäkään ole yhtään ruma nainen.Onhan toi hotti.
Sanna voi nyt toivottavasti oppositiosta käsin keskittyä juhlimiseen jauhojenginsä kanssa. Mahtava päivä Suomelle, että tuo nainen ei ole enää pääministerinä. Kiitos kanssaäänestäjille!No tästä mennään vain huonompaan suuntaan. Sanna Marin oli Suomen paras pääministeri sotien jälkeen ja ennen sotia. Jos koronakriisi olisi tullut Sipilän hallituksen aikaan, koko paska olisi räjähtänyt käsiin.