Sittenkin hänestä oli ottamaan Halla-ahon saappaat itselleen, mielenkiintoista nähdä miten tästä eteenpäin.
Ai että SDP nosti paikkamääräänsä kahdella? Ymmärrän kyllä että tarkoitit koko hallitusta, mut oli pakko mainita.Onhan tämä tulos kohtuullisen kova statement Suomen kansalta edellisen velkahallituksen toimista.
Edelleen, miten sä saat tuosta ison tappion? 3 lisäpaikkaa, kun samalla Vihreät ja Kepustania ottivat rumasti turpiinsa. Toki jos edellisten vaalien ykköstilasta tippuu kolmanneksi, niin onhan se sitten tappio.Pakko sanoa, tämäkö on se Marin joka piti olla tyyliin kovin suomalainen poliitikko koskaan? :D Huonon hallituksen johtaja joka ottaa hallituksessa ison tappion. Huhhuh.
Jos ois vähän enemmän punaista vaikka huulissa ni kelpaisko?Kauneus on katsojan silmissä.
Varmaan se Ahvenanmaan tyyppi.Kukas on menossa eduskuntaan pienimmällä äänimäärällä tällä hetkellä?
Velkabensaa suomalaisille ;) ? Vai kenen kukkarosta se otetaan?Huomenna tankataan halpaa bensaa. Perkele!
Onko jopa niin hotti kuin @J.HottiOnhan toi hotti.
Joo vähintään jauhojengi olisi pitänyt olla paikalla.
Ai että SDP nosti paikkamääräänsä kahdella? Ymmärrän kyllä että tarkoitit koko hallitusta, mut oli pakko mainita.
Tästä kun jättää ironian pois niin jäljelle jää pisteet ja pilkut.No tästä mennään vain huonompaan suuntaan. Sanna Marin oli Suomen paras pääministeri sotien jälkeen ja ennen sotia. Jos koronakriisi olisi tullut Sipilän hallituksen aikaan, koko paska olisi räjähtänyt käsiin.
62 enemmän kuin Reetulla.Jumalauta. Mulla 97 ääntä. Mahtavaa.
Demarithan kasvattivat kannatustaan, mikä on aika hyvin pääministeripuolueelta.Ilmeisesti en saa itse nyt valita onko minulla kuukautiset, kun Vihreät ottavat vaalitappion?
Pakko sanoa, tämäkö on se Marin joka piti olla tyyliin kovin suomalainen poliitikko koskaan? :D Huonon hallituksen johtaja joka ottaa hallituksessa ison tappion. Huhhuh.
Tuleeko susta joku kanisteri?Jumalauta. Mulla 97 ääntä. Mahtavaa.
Kunhan ei jauhomakkaraa.Joo vähintään jauhojengi olisi pitänyt olla paikalla.