Eastside Hockey Manager : Franchise Edition

  • 105 052
  • 906

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Spede#17
No joo tämmösiä pikkuvirheitä pelistä löytyy varmasti paljonkin, loppupeleissä näillä ei itse pelin kannalta ole suurempaa merkitystä onko se pelaaja left vai right ja nämäkin varmastikkin korjataan sitten itse peliin. Muistakaa hyvät ihmiset että tämä on vasta Beta Demo.

Itseasiassa en niin kauheasti välitä, lähinnä toin esille että joku jolla on oikeudet tuonne SI'n foorumiin(itse en ole saanut vahvistusta oikeuksilleni vielä, kun piti uudet hankkia uuden foorumin myötä)voisi postata tämänkin virheen.
 

Riz

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Jos silmiinne osuu noita datavirheita, niin jos vain tunnukset SI foorumeille loytyy niin kirjatkaa kootusti tuonne Betan Data virheet osastolle. Pyrimme paivittamaan tietokannan detaljivirheita palautteen mukaan mahdollisimman pitkalle.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä onko tähän mahdollista vaikuttaa , mutta itseäni ainaki häiritsee epärealistisen suuret maalimäärät peleissä.
12-2 8-6 ja vastaavia on tullu jo useita vaikka pelannut vasta 10 kierrosta.
Tuommoiset maalimäärät ovat mestiksessä tai vastaavassa sarjassa mahdollisia mutta nhl:ssä tuommoisia ei kyllä jatkuvalla syötöllä nähdä.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti Masculine
En tiedä onko tähän mahdollista vaikuttaa , mutta itseäni ainaki häiritsee epärealistisen suuret maalimäärät peleissä.
12-2 8-6 ja vastaavia on tullu jo useita vaikka pelannut vasta 10 kierrosta.
Tuommoiset maalimäärät ovat mestiksessä tai vastaavassa sarjassa mahdollisia mutta nhl:ssä tuommoisia ei kyllä jatkuvalla syötöllä nähdä.
Mulla on pelissä tullut tosi vähän maaleja. Keskimäärin n.3 maalia per peli.
Ja sitten vielä yksi virhe: Ari Sulander ei ole kenttäpelaaja...
EDIT: Tosta oltiinkin jo mainittu.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hauskin virhe tai taktinen väärä on pelistä löytyvä Afrikan mantereen Swazimaan liiga, jossa pelaa yksi joukkue. Noh eipä siinä vielä mitään, mutta kun kyseessä sattuu olemaan aikuisten oikeasti sveitsin liigassa pelaava joukkue... (nimeä en tähän hätään muista)

Lisäksi suuri osa brittein saarilla pelaavista suomalaisista on pelin mukaan brittejä. Nämä ovat varmaankin vaan Beta-version not-ready-databasen juttuja, jotka on tehty täysin valmiiksi lopulliseen versioon nähden.

Mutta hemmetin hyvä peli kaiken kaikkiaan.
 

Aksu

Jäsen
Minä olen jo nyt myyty tämän pelin suhteen. Kaikki tärkeät ominaisuudet pelaajien henkilökohtaisista ohjeista NHL:n monimutkaiseen sopimusjärjestelmään asti ovat mukana ja tämä on monelta osin ennennäkemätöntä. Pikku ongelmat korjaantuvat ja odotus kasvaa. Erittäin hyvältä näyttää. Olen hyvin tyytyväinen.
 

bull

Jäsen
Helvatan helvata! ei sit töistä pääse palomuurin läpi bittorrentin kautta latamaan, ja ei googlella löydy mitään mirroria mistä saisi suoraan exen...

Onko kenelläkään mitään tietoa, onko tuollaista mirrosia olemassa?? Kotona ehdin demon eilen ladata, mutten asentaa. Ja nyt kun on vika päivä menossa töissä, niin vois ottaa hiukan rennommin... :o)
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Viestin lähetti bull
Helvatan helvata! ei sit töistä pääse palomuurin läpi bittorrentin kautta latamaan, ja ei googlella löydy mitään mirroria mistä saisi suoraan exen...

Onko kenelläkään mitään tietoa, onko tuollaista mirrosia olemassa?? Kotona ehdin demon eilen ladata, mutten asentaa. Ja nyt kun on vika päivä menossa töissä, niin vois ottaa hiukan rennommin... :o)

Ainakin tuosta osoitteesta pitäisi löytyä suoraan:

http://www.edinburgh-capitals.com/downloads/ehmbetademo.exe

Jos ei toimi, niin tsekkaa SI:n Community palsta josta löytyy muitakin.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aksu
Minä olen jo nyt myyty tämän pelin suhteen. Kaikki tärkeät ominaisuudet pelaajien henkilökohtaisista ohjeista NHL:n monimutkaiseen sopimusjärjestelmään asti ovat mukana ja tämä on monelta osin ennennäkemätöntä. Pikku ongelmat korjaantuvat ja odotus kasvaa. Erittäin hyvältä näyttää. Olen hyvin tyytyväinen.

Täältä löytyy yksi "myyty" persoona lisää. Peliä tuli pelattua eilen Bostonilla yli puoleen yöhön, vaikka aamulla oli aikainen herätys. Vasta 15 runkosarjapeliä takana, mutta pienen alku sekavuuden jälkeen peli tuntuu kyllä ihan loistavalta, vaikka vielä joitakin pikku ongelmia onkin, mutta ne varmasti korjataan lopulliseen versioon. Nyt ole töissä ja odotan sitä hetkeä kun pääsee takaisin kotiin jatkamaan kautta.. :)
 

Aksu

Jäsen
Minä en ala sinne forumille tunnuksia hommaamaan ja tämäkin on varmasti siellä mainittu, mutta pistettäköön nyt tähänkin. Kenttäpelaajien tilastoissa "shots blocked"-kohta on vinksallaan koska tilastoa hallitsevat ylivoimaisesti maalivahdit. Toki he laukauksia pysäyttelevät, mutta niille suorituksille löytyy oma paikkansa.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arpookohan tuo peli joidenkin pelaajien pelipaikat ?
Niin moni on tähän ketjuun jo kirjoittanut että Ari Sulander olisi sentteri , minulla hän on vasen/oikea puolustaja.
 

TaoTao

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mahtava peli noin yhden treenimatsin jälkeen ajateltuna! Vaikka itse cm tyylistä peliä näekään, maalien ja jäähyjen tilanteet näkee "still kuvina". Sweet. Ja heti ekassa pelissä rankkari, Drake ei saanut maalia!

Tom Koivisto pelaa muuten Worchesterissa maalivahtina.

Nuo kätisyydet nyt ei juurikaan haittaa, jos palluralla on lapa väärässä asennossa.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Viestin lähetti Masculine
Arpookohan tuo peli joidenkin pelaajien pelipaikat ?
Niin moni on tähän ketjuun jo kirjoittanut että Ari Sulander olisi sentteri , minulla hän on vasen/oikea puolustaja.

Pelin foorumilla luki että tämä vanhentunut DB(kuukauden vanha tjsp.)sisältää näitä pelaajia joiden paikkaa ei ole syystä tai toisesta laitettu DB'n, niin näiden pelaajien paikat arvotaan. Itse demossa tai pelissä ei tule olemaan näitä virheitä.
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Viestin lähetti Masculine
Arpookohan tuo peli joidenkin pelaajien pelipaikat ?
Niin moni on tähän ketjuun jo kirjoittanut että Ari Sulander olisi sentteri , minulla hän on vasen/oikea puolustaja.

Sulanderin kanssa on käynyt todennäköisesti niin, että tuossa demossa olevassa kantaversiossa hänelle ei ole määritelty pelipaikkaa lainkaan, jolloin peli nostaa jonkun pelipaikan ensisijaiseksi.

Kantaa on fiksailtu todella paljon (ajallisesti kuukausia) siitä mitä se demossa on, mutta tottahan sinne lapsuksia jää varmaan vieläkin. Se on kuitenkin luotu aivan tyhjästä yhden lätkäkauden aikana ja kaikenlaisia hommia sattuu matkan varrella, joten mikään suuri ihme muutama virhe näinkin isossa kannassa ei liene ole. SI kuitenkin duunaa korjatakseen ne bugit, jotka betasta havaitaan jos niitä ei ole jo fiksattu edellisessä kantapäivityksessä.

EDIT: Eagle ehti ensin :)
 

Kgz

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia
Onko muuten muilla tehnyt maalivahti maalia beta demossa? no minulla on Sean Burke Philadelhian paidassa pääsi heittä tyhjiin kun Calgary yritti tasoitusta ilman maalivahtia. Oli kyllä hieno fiilis kun molari nappas omasta päästä itse tekemän maalin. Muutenkin peli tuntuu hyvältä peliltä vaikka nyt noita pikku bugeja on löytynytkin mutta on varmaankin jo korjattu kokoverisoon ainakin niistä on ilmoiteltu tuolla sigamesin foorumilla.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tälläiset sijoittautumiset ovat jopa Carolinan pelaajilta pikkasen liian paksua toimintaa. Ootteko kiinnittäny huomiota noihin maalitilanteisiin ikinä? Tossakin NELJÄ pelaajaa istuskelee vaihtoaition vieressä ja yksi pelaaja istuu maalissa veskan päällä. Samalla 2 vastustajan pelaajaa on vapaasti hyökkäämässä. Joskus ihmetyttää nuo :)

Tappeluita sais olla enemmän. Oon pelannu 15 peliä ja oon saanu vaan 2 tappelua aikaseks vaikka joka pelaajalla on melkein "Fighting allowed" päällä. Hitting on myös ollu "high" mutta eipä auta.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Decimal:
Olisikohan tuossa kyse nimenomaan siitä, että Hurricanesilla on mennyt vaihto vähän reisille? Sattuuhan näitä vaihtovirheitä, jolloin kaksi vastustajaa voi hyvinkin päästä rauhassa maalintekoon.

Tappeluita on kaiketi viilattu, joten niitä ilmeisesti tulee valmiissa pelissä enemmän. Itse asiassa Thrashers tuntuu kyllä demossakin saavan nahinan n. joka toisessa pelissä aikaiseksi.

Enää kuukauden päivät valmiin odottamista. Ei vaan malttaisi...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitenkä muuten te saatte nuo pelaajat näkyviin? Itselläni kentällä liikkuu vain yksittäinen harmaa 'palkki', joka kertoo missä pelin painopiste sillä hetkellä on.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sistis:
Siinä Tactical view -ikkunassa ei pelaajia näykään, mutta kun klikkaat Boxscoresta maalintekijän edessä olevaa nappulaa, avautuu tuollainen tilannekuva maalin syntyhetkestä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Decimal
Tappeluita sais olla enemmän. Oon pelannu 15 peliä ja oon saanu vaan 2 tappelua aikaseks vaikka joka pelaajalla on melkein "Fighting allowed" päällä. Hitting on myös ollu "high" mutta eipä auta.


Mistä saa fightingin sallituksi? Sellaista ei oo löytynyt josta saisi yksittäisen pelaajan asetuksia muutettua.

Itselläni on 13 peliin tullut 6 hattutemppua jomman kumman joukkueen tekemänä. Lisäksi vasta 13. pelissä puolustaja onnistui maalinteossa vaikka joukkueessa on Lidström, Hatcher ja Chelios. Ja kun kerran se alkoi niin kaikki kolme iskivät samassa matsissa maalin. Maalivahtipelissä on ollut ongelmia, olen melkein joka pelissä joutunut vaihtamaan joko Hasekin ja Josephin vuorotellen pois/sisään. 13. peliin vaihdoin Lamothen maaliin ja ainoastaan yksi meni sisään...
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti korkki


Mistä saa fightingin sallituksi? Sellaista ei oo löytynyt josta saisi yksittäisen pelaajan asetuksia muutettua.

Menet tactics ja siinä, missä lukee "all lines", vaihdat näkymään kenttä kerrallaan. Sitten klikkaat hiiren oikeanpuolimmaisella napilla pelaajaa, ja sieltä löytyy paljon kivaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös