Viestin lähetti Wiltord
Kylläpä tempun tekivät! Mulla ei ole koskaan toiminut nio Bittorrentit yms, johtuen yhteydestä. Olis kyllä voineet laittaa ihan perinteisen linkin vaan, josta ladataan. No pitänee odotella sitte heinäkuuta ja käydä ostaan se peli PRKL!
Viestin lähetti Mzt_t
Eiköhän se virheiden etsiminen ole osa jokaista testausta :) SI on pystyttänyt kaksi keskustelufoorumia betademossa ilmenneiden bugien raportoimista varten:
Betademon bugifoorumi
Betademon dataan liittyvä bugifoorumi
Viestin lähetti vstp
- Ja yleensäkin tämä ketjujen peluutus. Kuinka voi käskeä ykkösketjun pelaamaan vaikka kymmenen vaihtoa putkeen, tai kuinka saan nelosketjuni pelaamaan vastustajan ykköstä vastaan?
Viestin lähetti vstp
- Ensinnäkin näkymästä. "Full Screen" ei ole koko näytön kokoinen vaan mustaa jää. "Window" myöskin naurettavan pieni.
- Miten voi pelata, jos ei tiedä mikä ketju itsellä tai vastustajalla on jäällä? En ainakaan nähnyt mistään.
- Ja yleensäkin tämä ketjujen peluutus. Kuinka voi käskeä ykkösketjun pelaamaan vaikka kymmenen vaihtoa putkeen, tai kuinka saan nelosketjuni pelaamaan vastustajan ykköstä vastaan?
- Yhdessä pelissä kului 6 minuuttia ilman selostusta. Kai siellä nyt jotakin tapahtui?
Viestin lähetti magnum37
Onhan toi jokaisen jääkiekkofanin unelma, mutta demo oli kyllä aika huonosti toteutettu. Voi jäädä muutamalta tyypiltä ostamatta ton takia.
Viestin lähetti Henkka
Siellä taktiikkaosastolla oli ainakin ne perusprinsiipit.
Tactics - Team Instructions - Next - Line matching (yes) ja sitten siihen tulee ne eri peluutusvaihtoehdot.
Viestin lähetti Mzt_t
Tactical View ja siellähän ne kentällä olevat pelaajat näkyvät.
Viestin lähetti Son of the Beach
Nyt on vähän aikaa tullut pyöriteltyä tuota demoa ja silmään on pistänyt yksi virhe aika pahasti: Ari Sulander on ollut Euro Hockey Tour -peleissä Suomen paras pelaajaa, mutta ei torjuntojensa ansiosta vaan maalien ja syöttöjen. Sulander on nimittäin peliin merkitty keskushyökkääjäksi. Ei se kyllä kauheasti häiritse, mutta vähän kyllä alkuun nauratti.
Voisiko, joku asiasta tietäväinen nevoa minua vähän tyhmempää parissa asiassa? Miten pystyy treidaamaan ja tarjoamaan sopimuksia pelaajille? Entä miksen pysty järjestämään turnauksia tai muunlaisia harjoituspelejä?
Miksi pelissä muuten Suomi-sarja porukoilla on ihan ihmeellisiä kokoonpanoja? Siellä saattaa olla muutama oikea pelaaja, mutta loput ovat jotain aivan ihme äijiä.
Viestin lähetti vstp
Täytyy varmaan mennä silmälääkärille, koska en kyllä todellakaan näe. Tactical view: näkyy kenttä ja violetti palkki, missä pelataan, ja alhaalla selostus tapahtumista (tai ei selostusta jos mitään ei tapahdu). Mistään en näe mikä kenttä kummallakin on jäällä ja ketä pelaajia siellä on.
Viestin lähetti Riz
Jos oikein muistan, niin voi olla etta juuri tuossa vaiheessa kun beta demo laitettiin pakettiin, "Tactical View" eli siirtymavaiheessa jolloin kentalla olevien nimia ei nakynyt. Mzt_t:lla taitaa kuitenkin olla HR:ien uudempi versio jossa nakyma on viimeistelty ja pelaajat nakyvat niinkuin pitaakin. Eli tama homma on hanskassa lopullisessa versiossa.
Viestin lähetti Sistis
Löytyykö tuosta pelistä sellaista vapaiden agenttien siirtolistaa, kuten CM:stä löytyi? Ja jos löytyy, niin mistä?
No joo tämmösiä pikkuvirheitä pelistä löytyy varmasti paljonkin, loppupeleissä näillä ei itse pelin kannalta ole suurempaa merkitystä onko se pelaaja left vai right ja nämäkin varmastikkin korjataan sitten itse peliin. Muistakaa hyvät ihmiset että tämä on vasta Beta Demo.Viestin lähetti eagle
Kari Lehtonenkin on saatu pelissä rightiksi.
Viestin lähetti Spede#17
No joo tämmösiä pikkuvirheitä pelistä löytyy varmasti paljonkin, loppupeleissä näillä ei itse pelin kannalta ole suurempaa merkitystä onko se pelaaja left vai right ja nämäkin varmastikkin korjataan sitten itse peliin. Muistakaa hyvät ihmiset että tämä on vasta Beta Demo.