Kulttimörkö
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP ja maajoukkueet
En missään tapauksessa. Joulu on täysin alkoholitonta meidän perheessä.
Riittää, kun oma vanhempi on sellainen. Olen menossa tänään mutsini ja hänen miehensä luo jouluaterialle ja viemään pari pakettia, sitten poistun. Mutsi ihmetteli jo pari viikkoa sitten, että miksen jää yöksi, kun kuitenkin käyn siellä suht harvoin (välimatkaa 35 km). No, nytkin käyn lähinnä siksi, että mutsilla on syntymäpäivä aattona. Eikä se ainakaan paranna sitä tosiasiaa, että siellä jouluun kuuluu mässäilyn ohella dokaaminen, kun on kerran synttäri ja kaikki.Tunnen montakin sellaista vanhempaa, jotka eivät jouluna juuri näe kuin yhdellä silmällä.
Riittää, kun oma vanhempi on sellainen.
Riittää, kun oma vanhempi on sellainen. Olen menossa tänään mutsini ja hänen miehensä luo jouluaterialle ja viemään pari pakettia, sitten poistun.
Onneksi ollaan molemmat se taito opittu! Tattista vaan vanhalle Apassille aattoillasta. Votkapunkkuglögi, bisse, lonkero ja - brändijätkiä kun ollaan - brandya jälkiruoaksi. Taidettiin vähän dokailla jouluaattona, luulen. Maailmaakin tuli parannettua siinä sivussa.Olen ainakin oppinut, että miten ei alkoholia käytetä.
Juu, minustakin on tyhmää lupautua joulupäiväksi aamuvuoroon..Nyt eukko onkin sitten murjotuskunnossa. Olin kuulemma valvottanut häntä puoli kolmeen asti aamulla ja hänellä oli aamuvuoro töissään.
Miten vitussa ihminen voi olla NIIN tyhmä?
Juu, minustakin on tyhmää lupautua joulupäiväksi aamuvuoroon..