Näkeekö D+Sport -palvelusta molemmat Eurosport -kanavat myös?
Näyttäisi löytyvän https://www.discoveryplus.fi/urheilu/jaakiekko/khl
Mulla on tosi huono laatu ja nykii kun laittaa Discovery+ sovelluksella telkkarista. Telkkarikin kuitenkin max. 2v vanha Sony. Onko vinkkejä miten saa parempaan, vai pitääkö vaan tyytyä puhelimen Airplayllä jakamaan telkkariin?
Samaa ihmettelen. Pahaa tekee kuunnella.Miksi tuo tyttö on tuolla kimittämässä?
noo tärkeää saada kaikki sukupuolet ruutuun... voi aikoja kun asiantuntijuus ei tullut korvanapista tai muistiinpanoista...
Toisaalta kyllä mä luulen että Rajahuhta lajista jonkun verran tietääkin...
Tällainen ”tytöttely” tuntuu jotenkin ihan vitun vastenmieliseltä näin tänäpäivänä, kun tasa-arvo asiat ovat muutenkin pinnalla jatkuvasti.Miksi tuo tyttö on tuolla kimittämässä?
Ei helvetti mikä myötähäpeä tästä kommentista.Miksi tuo tyttö on tuolla kimittämässä?
Harmi, että sunlaisia Jokerifaneja on. Tai Pelicansin fanihan sä taidat parin viimevuoden viestejen perusteella olla?Miksi tuo tyttö on tuolla kimittämässä?
Aika moni valittanut samaa, että tv:n appilla kuva on huono, mutta castaamalla taasen erinomainen. Itse käytän chromecastia ja sillä laatu on ainakin ollut jopa parempaa kuin oli Viaplayllä.Onko jollain muulla ollut ongelmia suoraan teeveestä äpin kautta katsottaessa kuvanlaadussa? Itselläni eilen kaksi ensimmäistä erää meni välillä kuva puuroksi ja jtn pätkimisiä, kolmas taas ihan kunnon kuvalla. Näitä ongelmia ei ole cmoren ja viaplayn live lähetyksiä katsellessa?
Ei pitäisi olla mun mielestä ajoista, tavoista tai asioiden oikeista nimistä kyse, ettei 32 vuotias nainen ole kimittävä tyttö.Oi aikoja, oi tapoja.
Näyttää siltä, että enää ei saa puhua asioista niiden oikeilla nimillä. Mutta ilmeisesti tässä taidetaan olla sukupuuttoon kuoleva laji. Nykymiehet kun puhuvat tunteistaan päivät pääksetyksin, syövät ituja ja kohta ilmeisesti imettävätkin.
Pahoittelut tytöttelystä, mutta minulle tytöt ovat tyttöjä ja pojat poikia, edelleen.
Onko jollain muulla ollut ongelmia suoraan teeveestä äpin kautta katsottaessa kuvanlaadussa? Itselläni eilen kaksi ensimmäistä erää meni välillä kuva puuroksi ja jtn pätkimisiä, kolmas taas ihan kunnon kuvalla. Näitä ongelmia ei ole cmoren ja viaplayn live lähetyksiä katsellessa?