Discovery+ – KHL-kiekkoa kohtuuhinnalla

  • 63 605
  • 310

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Vaikka kovin uhkasin etten ota, mut olihan se pakko. Minkäs karvoistaan pääsisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EP34

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Hinta 10€/kk vs Viasat/Viaplay 32€/kk on ehdottomasti kyllä positiivinen asia. Tuon maksaa ihan mielellään.

Onko kukaan muuten katsonut mitään urheilua tuolta Discovery+:sta tätä ennen? Lähinnä vain, että kuinka sulavaa ja miten hyvin on toiminut selaimen kautta? Pitänee tästä työpäivän jälkeen kipaista hakemassa AppleTV. Ollut mietinnässä muutaman kerran aiemminkin kun esim Cmore ei suoraan nykyistä laitteista näy ja sen verran mukavuuden haluinen, että jatkuva läppärin kanssa häslääminen ei nappaa.

Chromecastia en viitsi hankkia kun taloudessa on jo iPhonet ja Macbook niin menee mukavasti sulassa sovussa ja muu perhe ei ole aivan niin sinut tekniikan kanssa, joten oma kaukosäädin on ehdoton plussa.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aika usein tulee snookeria ja tennistä katsottua eikä kyllä juuri ole ollut ongelmia. Nuorten kisat ja olympialaiset myös ja nekin toimineet hyvin. Vähän sekava tuo on välillä jos jotain ”pienempää” haluaa katsoa mitä ei ole nostettu urheilun etusivulle mutta viimeistään haun kautta löytyy oikea lähetys.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Hinta 10€/kk vs Viasat/Viaplay 32€/kk on ehdottomasti kyllä positiivinen asia. Tuon maksaa ihan mielellään.

Onko kukaan muuten katsonut mitään urheilua tuolta Discovery+:sta tätä ennen? Lähinnä vain, että kuinka sulavaa ja miten hyvin on toiminut selaimen kautta? Pitänee tästä työpäivän jälkeen kipaista hakemassa AppleTV. Ollut mietinnässä muutaman kerran aiemminkin kun esim Cmore ei suoraan nykyistä laitteista näy ja sen verran mukavuuden haluinen, että jatkuva läppärin kanssa häslääminen ei nappaa.

Chromecastia en viitsi hankkia kun taloudessa on jo iPhonet ja Macbook niin menee mukavasti sulassa sovussa ja muu perhe ei ole aivan niin sinut tekniikan kanssa, joten oma kaukosäädin on ehdoton plussa.
Meillä tuo Apple tv on ollut suuremmassa käytössä kuin digiviritin. Loistava vekotin. Kannattaa sun se viaplaystä säästyvillä rahoilla käydä poimimassa.
 

Koge

Jäsen
Onko kukaan muuten katsonut mitään urheilua tuolta Discovery+:sta tätä ennen? Lähinnä vain, että kuinka sulavaa ja miten hyvin on toiminut selaimen kautta? Pitänee tästä työpäivän jälkeen kipaista hakemassa AppleTV. Ollut mietinnässä muutaman kerran aiemminkin kun esim Cmore ei suoraan nykyistä laitteista näy ja sen verran mukavuuden haluinen, että jatkuva läppärin kanssa häslääminen ei nappaa.
Selaimen ja Chromecastin kautta olympialaiset ja maajoukkuekiekko on ollut sulavaa ja hyvällä laadulla. Jostain syystä Android-TV-sovellus on jotenkin rampautettu, että siellä laatu vastaa silmämääräisesti 480p:tä. Apple-TV lienee ihan hyvä vaihtoehto, tosin ei omakohtaisia kokemuksia.
 

Vauhti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Palloilu
Selaimen ja Chromecastin kautta olympialaiset ja maajoukkuekiekko on ollut sulavaa ja hyvällä laadulla. Jostain syystä Android-TV-sovellus on jotenkin rampautettu, että siellä laatu vastaa silmämääräisesti 480p:tä. Apple-TV lienee ihan hyvä vaihtoehto, tosin ei omakohtaisia kokemuksia.
Itselläni on Apple TV:stä se vanhempi 4K-malli, ja sillä kuvanlaatu on kyllä oikein hyvä. Suosittelen.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Discovery+ Total käytössä Chromecast Ultran kaverina ja toiminut hemmetin hyvin. Viime kaudella oli Discovery+ Sport Hockey tilaus käytössä ja olin kyllä erittäin tyytyväinen. Chromecast Ultra eroaa normi Chromecastista siinä että se tukee 4K videoita ja nettiyhteys muodostetaan ethernet-kaapelin kautta. Tämä kaapeli menee laturiin kiinni joten sitä ei tarvitse vetää telkkarin taakse roikkumaan.
 

marse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täältä myös suositus AppleTV:lle. Tosin Discoveryn appi ei ole siinä ihan niin sulava ja hyvä kuin esim. iPadilla, mutta se on melko pientä pykimistä kuitenkin valikoissa ym. Itse laitehan on sellainen, että mitään muuta ei todellakaan kaipaa.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Discovery+ Total käytössä Chromecast Ultran kaverina ja toiminut hemmetin hyvin. Viime kaudella oli Discovery+ Sport Hockey tilaus käytössä ja olin kyllä erittäin tyytyväinen. Chromecast Ultra eroaa normi Chromecastista siinä että se tukee 4K videoita ja nettiyhteys muodostetaan ethernet-kaapelin kautta. Tämä kaapeli menee laturiin kiinni joten sitä ei tarvitse vetää telkkarin taakse roikkumaan.
Mulla on CC-Ultra kyllä wifin kautta ja on tv:ssä HDMI-paikassa kiinni. En kylläkään muista oliko siinä tuota ethernet-vaihtoehtoa kun sen ostin pari vuotta sitten, onko tuo jokin päivitetty versio?
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Mulla on CC-Ultra kyllä wifin kautta ja on tv:ssä HDMI-paikassa kiinni. En kylläkään muista oliko siinä tuota ethernet-vaihtoehtoa kun sen ostin pari vuotta sitten, onko tuo jokin päivitetty versio?

Enpä muuten tiennyt että CC utlran saa myös wifillä kiinni. No kaikkea oppii kun vanhaksi elää. CC ultran virtalähteessä on ethernet portti jolla CC ultran saa johdolla kiinni nettiin.
 

Liitteet

  • 1630503872732.png
    1630503872732.png
    246,4 KB · kertaa luettu: 120

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Enpä muuten tiennyt että CC utlran saa myös wifillä kiinni. No kaikkea oppii kun vanhaksi elää. CC ultran virtalähteessä on ethernet portti jolla CC ultran saa johdolla kiinni nettiin.
Mun vehkeessä ei ole tuota ethernetporttia virtalähteessä, lienee eri versiot kyseessä.
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Täälläkin on nyt käyty hakemassa uusin AppleTV 4K. Prismasta sai vielä -10% alennusta S-mobiililla.
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo
Chromecastilla mennään tässä tuvassa ainakin näin alkuun. Toivottavasti kaikki pelaa huomenissa, ettei keneltäkään jää kauden avaus(voitto) näkemättä.
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Kansalaisvelvollisuus täytetty ja Discovery+ Sport-paketti lunastettu hintaan 9,99€/kk.

Tenniksessä kuvanlaatu näytti olevan oikein hyvältä PC:n (mulla on yksi kone varattuna TV/media-käyttöön) kautta. Tämä luultavasti tulee olemaan pääosin käyttämäni laite vaikka on tuolla telkassa Chromecast Ultrakin kiinni. Sillä sitten 4K-lähetyksiä kun jostain sattuu tulemaan.

Telkka on LG jossa ei tosiaan ole Discoveryn sovellusta, mutta telkkarin omilla sovelluksilla ei oikeastaan tule katsottua kuin Yle Areenaa.
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Appletv täällä myös alustana. Samsungin telkkariinkin saisi sovelluksen mutta äärettömän kankeaa ylipäätäänkin on tv-sovellusten käyttö.
 

Viru$

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täälläkin juuri testissä Chromecastin kautta ja pelittää kuin junan vessa. Muistanutkaan, että Discoveryn palvelusta löytyy legendaarinen Deadliest Catch. Tietää mihin saa illat kulumaan penkkiurheilun lisäksi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Appletv täällä myös alustana. Samsungin telkkariinkin saisi sovelluksen mutta äärettömän kankeaa ylipäätäänkin on tv-sovellusten käyttö.
Itse taas olen kokenut tuon samaisen Samsungin telkkarin Discovery-appin todella jouhevaksi käyttää. Pari vuotta vanha töllö siis kyseessä.

Olisi mielenkiintoista vertailla kuinka paljon kuvanlaatu eroaa jonkun Apple TV 4K:n/Chromecast Ultran ja TV:n sovelluksen välillä. Tuskin silmämääräisesti juuri mitenkään, mutta hifistelijä-prona pitää maksimoida kaikki...
 

Don Douchebag

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse taas olen kokenut tuon samaisen Samsungin telkkarin Discovery-appin todella jouhevaksi käyttää. Pari vuotta vanha töllö siis kyseessä.

Olisi mielenkiintoista vertailla kuinka paljon kuvanlaatu eroaa jonkun Apple TV 4K:n/Chromecast Ultran ja TV:n sovelluksen välillä. Tuskin silmämääräisesti juuri mitenkään, mutta hifistelijä-prona pitää maksimoida kaikki...
Eniten hankaluuksia tuottaa itselle kaukosäätimen käyttö vs. AppleTV:n pikkukaukosäädin tai jopa iPhone jota kanssa voi käyttää kaukosäätimenä ja kirjoittaminen silloin harvoin kuin tarpeen on sillä huomattavan kätevää.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osuiko jollain silmään vaihtoiko Vihtilä duunipaikkaa tässä yhteydessä vai tuuraako Viasatilla NHL selostuksia edelleen ja heittää nämä Jokerit pelit freelancer meiningillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös