Kertoo kyllä hyvin paljon tämä nyky Detroitin menon kun täällä vaan muistellaan vanhoja lempipelaajia ja nyt edesmennyttä hierojaa R.I.P. Minä haluaisin muistella sitten kymmenen vuoden päästä vuotta 2021 kun Blääshilli sai vihdoinkin kenkää ja suunta muuttui hetkessä pipolätkästä kannujahdiksi...
Mun on ainakin ihan mahdoton motivoitua katsomaan noita pelejä. Tuli puolivahingossa nähtyä toi florida-voitto ja tajusin että oli varmaan ensimmäinen detroitin voittomatsi minkä olen nähnyt n neljään vuoteen.
Blashilli saisi kyllä lähteä menemään. Kerta ollaan paskoja niin olisi edes joku nuorisotyöntekijä tuolla valmentamassa (Gallant?)
Masistelulinjalle kun lähdettiin niin mun mielestä Detroitin kykyjenetsintäosasto on ollut aika onnetonta noitten ihmekaksosten lottoamisen jälkeen. Mulla on kova luotto Yzermaniin, mutta hän peri Hollandilta kasan hajutonta paskaa.
Sen takia mulla ei ole erityisen valoisat tulevaisuuden näkymät. Oon vertaillut ihan vaan henkan ja dissonanssin vääntöjen takia buffalon ja detroitin meininkejä jo vuosia, olin ihan varma että buffalo menee ohi heittämällä. Onneksi en ymmärrä lätkästä mitään niin voi sentään tuntea vahingoniloa. Muuta iloa tää jengi ei ole tuonutkaan viimeseen n 10 vuoteen. Sen takia ymmärrän kyllä vanhojen muistelun täällä.
Tulipas pitkä ja sekava rant.