Wrathchild
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara & Detroit Red Wings
Ei toimi Suomessa, sanoo mulla. Ei jaksa proxyhommiakaan näin työillan päätteeksi. Jos huomenna jonkun koosteen nappais jostakin.
Samaa herjaa täällä, huoh...
Ei toimi Suomessa, sanoo mulla. Ei jaksa proxyhommiakaan näin työillan päätteeksi. Jos huomenna jonkun koosteen nappais jostakin.
Samaa herjaa täällä, huoh...
Jimmy Howard ei ole vakuuttanut yhdessäkään matsissa vielä harjoituskaudella. Torjuntaprosentti huitelee 85% tienoilla. En tiedä pitäiskö huolestua, vai vaivaako se nilkkavamma sittenkin enemmän kuin mies on itse vähätellyt.
Fabian Brunnström iski Red Wingsin ainokaisen ja alkaa kyllä näillä näytöillä olla todella lähellä sopimusta Wingsin kanssa. Miehestä kuuluu vain hyvää. Jos Fabio on valmis menemään farmiinkin ja ylös jää Emmerton ja Miller, niin kyllähän miehen signaaminen on no-brainer. Mitään tässä casessa ei menetetä, paitsi ehkä itse Brunnström, jos joku waivereista sitten hänet poimii.
Jos Chicago-matsia haluaa katsoa:
Free Red Wings Live Stream
1. erä:
1-0 Filppula ylivoimalla Lidströmin syötöstä ja Zetan aloitusvoitosta.
2-0 Zetterberg (Franzén, Filppula)
...
EDIT:
Voi vitun vittu. Se oli sitten Mursakin kausi siinä. Polvi vääntyi niin pahasti ihan videokuvan perusteella miehen törmättyä päätylaitaan, että 6kk väkisin sivussa.
Siinä aukesi sitten paikka Fabian Brunnströmin sopparille. Mursak LTIR ja stuntti tarvitaan.
Nilkka siinä näytti olevan kovemmilla kuin polvi. Paska tsäkä ja harmittaa kyllä vähän itseänikin, jos läpimurron kynnyksellä olevalle fantasy-ukolleni on luvassa vähänkään pidempää huilia.Voi vitun vittu. Se oli sitten Mursakin kausi siinä. Polvi vääntyi niin pahasti ihan videokuvan perusteella miehen törmättyä päätylaitaan, että 6kk väkisin sivussa.
Nilkka siinä näytti olevan kovemmilla kuin polvi. Paska tsäkä ja harmittaa kyllä vähän itseänikin, jos läpimurron kynnyksellä olevalle fantasy-ukolleni on luvassa vähänkään pidempää huilia.
DavidAmber David Amber
Bad news for #Wings fans- Jan Mursak reportedly just fractured his left ankle on a nasty fall into boards
Se on sitten Emmertonille tai Brunnströmille lappua kouraan, harjoituskauden perusteella sanoisin että ehdottomasti Brunnerille jos pitää valita.
Emmertonillahan se 3-vuotinen sopimus on ollut jo maaliskuulta asti...
Brunnström ja Ryan Johnson ovat ainoat try-outit. Chris Connerillakin on 2-suunnan soppari ja alunperin koko mies on suunniteltu AHL:ään.
3-1 Lidström (White, Zetterberg) PP
2kk saikku Mursakille on maksimivitutuksen jälkeisten yöunien jälkeen ihan ok, toivottavasti tuosta ei kuitenkaan ala mikään P.Forsbergin tyylinen lasinilkkakierre.
Kuten sanoin, miehelle joka elää nopeudesta, ei toivo ainuttakaan jalkavammaa, tai se alkaa olla NHL-ura siinä.
Niinpäs onkin, tarkoitin lähinnä rosteripaikkaa "kouraan" noille. Mielestäni tähänastisilla näytöillä Brunner sen ansaitsisi. Ei Emmertonkaan tosin huono vaihtoehto ole, eilenkin napsi aloitusvoittoja hyvällä prosentilla. Uusi Draper?