David Krokett ry

  • 49 090
  • 462

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lisätään vielä yksi asia, eli kuva the lakanasta. Kuvassa lakanaa käytetään oikeaoppisesti nukkumiseen. Tosin nukkuja ei lakanan olemassaolosta ole tässä vaiheessa tietoinen.
 

Liitteet

  • Kuva033.jpg
    Kuva033.jpg
    81,3 KB · kertaa luettu: 1 684

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
OneBigRed kirjoitti:
Lisätään vielä yksi asia, eli kuva the lakanasta. Kuvassa lakanaa käytetään oikeaoppisesti nukkumiseen. Tosin nukkuja ei lakanan olemassaolosta ole tässä vaiheessa tietoinen.
Tuon kuvan nähtyäni olin hieman ihmeissäni, sillä kuvassa näkyvä lakana vaikutti silmiini jotenkin omituiselta. Fontti ei näyttänyt tutulta ja vaikutti muutenkin hieman liian mustalta. Siispä kysynkin nyt asianosaisilta, että oliko liikkeellä joku halpa kopio vai oliko vanhaa tavaraa jotekin ehostettu? Ja jos oli kopio, niin onhan alkuperäinen kuitenkin vielä tallella, koska sitä tarvitaan jo ensi lauantaina?

Kovin montaa silmäystä en tuohon kulttiesineeseen tosin ole selvinpäin luonut, että saatanpa muistaa väärin ja viestini on siis silkkaa sontaa.

Ja haluaisin vielä kysäistä lakanan alla nukkuneelta henkilöltä, että oliko kauniita unia?
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Rontti kirjoitti:
Ja haluaisin vielä kysäistä lakanan alla nukkuneelta henkilöltä, että oliko kauniita unia?
Hänellä ei ole nimimerkkiä Jatkoaikaan. Myöhemmin yöllä toinen henkilö nukkui tuon lakanan alla. Oikeaoppisesti lattialla. Mölinästä päätellen unet eivät olleet kauniita.

Ja kyllä se ihan aito oli.
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Kiitokset juu järjestelytoimikunnalle sekä kaikille paikallaolijoille.
Hauskaa oli, toivottavasti näemme taas pian uudestaan.

Mikähän siinä vaan on että näillä reissuilla takkini ei koskaan
palaa kotiin mukanani =)
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olis kiva joskus hävitä

Vieläkin puhalluttaa, mutta pääasia, että oli hauskaa. Mites ihmiset sillain väsähtivät, kun yökerhossa ei ollut kuin minä ja wilco? Ja tulihan taas todistettua, että suomalaisen miehen lauluääni on kaunista kuunneltavaa. Kovasti tuli tanssittuakin, niin veinin ja veinittärenkin kanssa.

Ehkä lisää raporttia sitten kun kirjaimet ei enää hypi silmille.

Kiitokset järjestelijöille ja Jarille terveiset, että voi tulla tekemään sitä jäähallia tänne Turenkiin.

Seuraava laji.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Milloin mennään? Ja toteutuukohan se viesti homma kans? Mä olen ainakin valmis osallistumaan kustannuksiin.


-duud-

OneBigRed kirjoitti:
Käsittäkseni keilailu. Ja tällä kertaa palaamme jälleen Eestiä valloittamaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
On se se

Rontti kirjoitti:
Siispä kysynkin nyt asianosaisilta, että oliko liikkeellä joku halpa kopio vai oliko vanhaa tavaraa jotekin ehostettu? Ja jos oli kopio, niin onhan alkuperäinen kuitenkin vielä tallella, koska sitä tarvitaan jo ensi lauantaina?

Niin, mainittakoon, että ainakin omaan silmääni ko. kuvan lakana näytää ihan aidolta ja oikealta Vujtek-lakanalta.
Pikku miinus voidaan tietysti antaa siitä, että lakanan alla nukkuva nukkuu sievästi sängyssä, eikä esimerkiksi lattialla, tahi muussa epämääräisessä paikassa.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
ervatsalo kirjoitti:
Niin, mainittakoon, että ainakin omaan silmääni ko. kuvan lakana näytää ihan aidolta ja oikealta Vujtek-lakanalta.
Pikku miinus voidaan tietysti antaa siitä, että lakanan alla nukkuva nukkuu sievästi sängyssä, eikä esimerkiksi lattialla, tahi muussa epämääräisessä paikassa.

Täältä tähän

Itsekkin lakanan pari kertaa nähtyäni en menisi vannomaan sen aitoutta, onko dna tutkimukset ja jarrutus-jäljet analysoitu huolellisesti ? Kysyn vain ! Hpk ja Turenki-akselin dna on helppo todeta jäljennöksikisi mikäli näin on tapahtunut, samoin jarrutus-jälkien vuosi-asteet pitäisi huolellisesti ja päättäväisesti tutkia. En sano että lakana olisi jäljennös, mutta mahdollisuus siihen on kyllä olemassa.

Minä kiikkuttaisin lakanan kyllä oikopäätä Turengin eläin-laboratorioon jälkitutkimuksiin, jossa muuten tietääkseni säilytetään aitoa sika-katsomon dna,ta.

Terveisin veini, en sano enkä kiellä...
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Harjavalta -päivä käynnistyi kirjautumalla Hiitenharjun hotellille ehdan haarniskan valvoessa tätä viikonlopun vaativinta ohjelmanumeroa silmikkoviirunsa lävitse. Siinä jäi jopa H&M:n alusvaatemallinukke toiseksi. Esitänkin vetoomuksen, että kaikki Suomen hotellit hankkisivat respan nurkille peltisen ritarisovan turvallisuutta ja järjestystä valvomaan.

Luistimet saatiin teroitettua kahden euron parihintaan. Annoin vielä euron tippiä kuultuani rahojen menevän Kuparikiekon junioreiden toimintaan ja koska tunnen huoleni ilmeisesti Etelä-Suomen suurimman pronssimasuunin työväestön nuorennusleikkauksen onnistumisesta olevan meidän kaikkien Kerho-kannattajien yhteinen asia.

Ottelun alkujuhlallisuuksien isänmaallista tunnetilaa kohottava heleästi soiva lauluosuus oli todellakin jotain suurta tällaiselle vaatimattomalle pikkukaupungin pojalle. Annoin silmäluomieni vaipua, kuvittelin seisovani Lusniki-hallin jäällä ja miltei aistin Mustanmeren kaviaarin, gruusialaisen konjakin ja ruusuveden tuoksun. Lisäksi mietin, että kyllä muuten on suhteellisen hankalaa pysyä luistimilla pystyssä hötkymättä asennossa seisten.

Ensimmäinen erä oli todellakin sellaista lämmittelyä ja kilpavauhtiin totuttelua. Mainittakoon, että oltuani 15 sekuntia jäällä pöllysi verkko omassa päässä ja minä jossain siniviivan tuntumassa sirklailemassa. Mutta kyllä se siitä.

krobbe kirjoitti:
Matsauskin oli matsissa lähellä kun duud nakkasi tohkeissaan hanskat jäähän valmiina hifkiläisille ominaisiin aktiviteetteihin, mutta vastustaja luisteli akkamaisesti vaihtoaitioon karkuun.

Mahdollisesti tarkoitat tilannatta, jossa olimme suorittamassa pakki-pakki-vaihtoa lennosta ja mainittu kentän järkälemäisin pelaaja osui vaihtopenkin luukkua kohti liukuessaan meikäläisen kanssa samalle luistelulinjalle. Tuorein jaloin yritin pyristelllä tositoimiin suojelemaan maalillamme sammakkoa uivaa linnunluista veräjänvartijaa, mutta eihän sen duudin läpi päässyt. Yritin selvittää tilannetta pikku poikkarilla ja solvauksella, mutta koska se ei tuntunut tehoavan, niin nöyrryin ja kiersin kaverin ja luistelin takaisin pelin tiimellykseen. Ymmärtääkseni hanskat olivat pudonneet vasta käännettyäni selkäni, koska minulla ei sellaisesta ole näköhavaintoa. Toinen vaihtoehtohan on, että duud on esittänyt pelissä muillekin tanssiinkutsuja. Ainut mikä tässä ihmetyttää on se, että miksi vaihdoimme ns. päikseen, vaikka olimme pakkipari? Ja vastaushan tuli hetimiten mieleen; pakkaa sekoitettiin toiseen erään, jonka pelasin rakkaan tupatoveri-ping-viinini Borgien kanssa. Mista tuli mieleen, että kiitokset Viinigretskille veinihuikista hotellihuoneen puolella. Ja vaihtoaitiossa kiertäneen paperipussin virvoittavasta sisällöstä. Ja kaikesta muustakin sisällöstä kaikille sitä tarjoilleille, niin nestemäisille kuin henkisillekin arvoille ja astioille.

Jostain syystä on jäänyt mainitsematta, että Kuparikiekon tyhjiin lyömä kiekko oli katsomosta lennähtänyt kakkoskiekko, jonka laskisin korkeintaan puolen maalipisteen arvoiseksi ottelun pöytäkirjaa koostettaessa.

Rankkukisasta pystynen kommentoimaan lähinnä omaa suoritustani, koska muuten keskityin selostamaan Twitelle, kuinka pannaan kiekko maaliin "siniviivan jälkeen nasakalla rannarilla alakulmaan!" Näin tein. Vaikeusastetta lisäsin jättämällä kiekon siniviivan ylityksen jälkeen takamiehelle, eli itselleni, joka kurvasikin (kurvasinkin) pikimiten käyttämään näin pedatun avopaikan. Maalivahti ilmeisestikin joutuin pelaamaan siltä ensimmäiseltä minulta etukulman kiinni, jolloin jälkimmäiselle minulle jäi toinen kulma kuin tarjottimella auki ja sinnehän se kiekko sitten livahti.

Mainitusta kaulahuivista on myönnettävä, että koska minulla oli täysi suojausvarustus päällä ja pelasin muutenkin tosissani, niin jollainhan se tällaisen näytösottelun vaatima hassuus-aspekti oli täytettävä vrt. esim. Hanssonin veljesten silmälasit.

OneBigRed kirjoitti:
Ja lopuksi vielä pahoittelut asianomaiselle, aamulla lähti kyyti ja piti kadota.
Aisan?
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tilatiili kirjoitti:

Mä en suostu kommentoimaan asiaa enempää. Väittävät että elvistelin koko matkaan kotiin. Tosin olin hetken hiljaa kun en uskonut poliisien jaksavan kuunnella.

Väitän silti, että en leveillyt yhtään sen enempää, kuin oli tarpeellista.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Kohtasin pahimmat pelkoni, nyt olo on kevyempi. Soitin äidille ja kerroin että tuli vähän hölmöiltyä ja kortti meni.

"Voi että sun kanssa, miten sä nyt tuommoista, voi ei. Ajattelisit nyt, perheellinen mies! [minuutti samaan sävyyn]
....
Ai ylinopeudesta? Mä jo ajattelin että oli promilleja. Huono tuuri, mites teillä muuten meni ja mitäs lapsille kuuluu?"

Torstaina sitten selviää x:n kohtalo lauseessa 'tehty mikä tehty x kuukautta tuli'. Hyvää rallia sullekin.

-----------
Itse Harjavaltatapahtumasta tahdon oikaista muuten ansiollisista raportoinneista sellaisen seikan että minä en törmännyt selostajan seinään, se oli Jomppa. Usein tosin kävin selostajan luona mutta ei niitä syöttöpisteitä tullut pyytämälläkään kuin yksi.

Ja lisäksi palkintoja jakaville puusilmille (ei pelkästään poliiseille) mainittakoon että teitä ehkä hämäsi tämän pakin hurjissa nousuissa se että en pelannut pakkina toisessa erässä, vaan vaihdoimme Borgien kanssa rooleja.

Extrabonus pitää antaa vastustelijan pelaajalle joka vastasi 'pelottaako?' psyykkaukseeni 'jäikö hengityskone kotiin?'. Aika hyvä heitto, en ole vieläkään keksinyt mitä siihen olisi pitänyt vastata jotta olisin selvinnyt tilanteesta voittajana. Wannago ei tuntunut reilulta.

Ja OBR:n tilanneraportointi kotimatkalla oli ihan ohjesäännön mukaista määrältään ja laadultaan. Vihdintieltä asti tosin ei paljon hymyilyttänyt enää.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Jaahas, haluaako pojat ja tytöt kuulla tapahtumista SELVÄNÄ olleen suusta/näppiksestä? Ai ette? No kerron silti.

Oli erittäin mukavaa, vaikka kiakkokamojen kuskina sainkin olla.
Harmitti, kun jouduin lähtemään jo alkuillasta pois, oli jo tullut luvattua tanperelaisille kavereille hippailua. Mutta kerkisin sentään saamaan pakolliset nimmarit, kiitos niistä tällä kertaa OBR:lle ja (taas) Twitelle. Ja vaikka OBR yritti asiaa liioitella ja väitti antaneensa nimmarin reiteen, niin mainittakoon, että polven alapuolella on kylläkin sääri. Ja on muuten permanent-tussi, ei ole vieläkään lähtenyt pois.
Lakanan viikkauskin meni krobben kanssa niin hyvin yksiin, että oikein pelottaa.

Monta uutta mukavaa naamaa - ja tietysti ne vanhat - tuli nähtyä. Kiitän nöyrimmin kaikkia paikalla olleita. Seuraavalla kerralla tulen paikalla ihan varmasti ja olen koko illan. Sittenpä saa duudkin juottaa minut hirveään humalaan, kuten kovasti uhosi.

~ Evenuel ~
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Munasillaan ratissa?

Twite kirjoitti:
Ai ylinopeudesta?.

Niin, itse oletin ilman muuta, että siellä on ajettu autoa alasti.
Vai onko sitä tieliikennelaissa sanktioitu mitenkään?

Täältä tähän
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Metsänpeikko pahoittelee, että kuskinsa teki oharit lähes viimeisellä mahdollisella hetkellä, ja että muutama hevoiseläin oli kylmissään ja nälissään ulkona, niin että kyseinen metsänpeikko joutui menemään niitä parkoja sieltä pelastamaan. Anteeksi kaikkien asiaani sotkeneiden puolesta.

Olin niin valmistautunut Harjavallan valloitukseen, "Aki Heino supporter club"- paitakin oli pestynä ja silitettynä täydessä iskuvalmiudessa odottanut jo viikon tätä tapahtumaa. Hauskaa vaikutti kaikilla jälleen olleen, tietysti. Lohdutukseksi kaiken tämän hauskuuden menetyksestä menin paikalliseen yökerhoon katsastamaan, kuinka paikalliset jääkiekon pelailijat sekaantuivat vieraisiin naisiin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Evenuel kirjoitti:
Monta uutta mukavaa naamaa - ja tietysti ne vanhat - tuli nähtyä. Kiitän nöyrimmin kaikkia paikalla olleita. Seuraavalla kerralla tulen paikalla ihan varmasti ja olen koko illan. Sittenpä saa duudkin juottaa minut hirveään humalaan, kuten kovasti uhosi.

~ Evenuel ~

Kiitokset Evenuel kamojen kuskailusta, tosin olisitte voineet mua hiukkasen tarkemmin opastaa sinne hallille. Mulle olisi riittänyt sellainen 300 metrin kävely alkulämmöiksi, eikä olisi eksyttyäni tarvinnut sitä mukavaa eläkeläismiestä säikytellä hallia etsiessäni.

Tuosta se hulvaton humala tilani sitten taisikin johtua. Olin mielessäni varautunut sinulle retken humalahakuisen juomisen saloihin, mutta sinun poistuttua, jouduin kaikki resurssit satsaamaan omaan toimintaan. Eli ei jäänyt uhoamiseksi.

-duud-

ps. vuitek-lakanan alla näkee pirun pahoja painajaisia. sopinee vaan ry:n miehille moinen homostelu. en suosittele.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Sellaisia yksiin meneviä lakanoita kutsutaan myös kummituksiksi tai terveyskeskuskielellä vieroitusoireiksi.

Varustepuutteiksi jäi tällä kertaa valkoinen harkkapaita vaihtopenkille ja pipo, jossa oranssi lätkä otsalohkossa. Tuskaa liennyttää se, että ensin mainittu ei ollut oma ja jälkimmäinen on noudettavissa pohjois-helsinkiläisen pankin palvelutiskiltä.

Joko pöytäkirja on valmistunut?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Tilatiili kirjoitti:
Sellaisia yksiin meneviä lakanoita kutsutaan myös kummituksiksi tai terveyskeskuskielellä vieroitusoireiksi.

Varustepuutteiksi jäi tällä kertaa valkoinen harkkapaita vaihtopenkille ja pipo, jossa oranssi lätkä otsalohkossa. Tuskaa liennyttää se, että ensin mainittu ei ollut oma ja jälkimmäinen on noudettavissa pohjois-helsinkiläisen pankin palvelutiskiltä.

Joko pöytäkirja on valmistunut?

Tuli tuossa ajatuksena mieleeni että ehkä tämä ketju on tiensä päässä, kannattaisko kaikki pöytäkirja ja muu aineisto siirtää sille varatulle omalle alueelle ? Lisäksi ketju ärsyttää monia kirjoittajia. Tämä on vain ajatus, mutta moni varmasti näkisi mielihyvällä sen tapahtuvan, itsekkin aikanani olen saanut postia kyseisestä asiasta, ja nyt en tarkoita moderaattoreita. Yhdestä paikasta olisi ehkä helpompi löytää koko-roska ? Onkos mielipiteitä asian tiimoilta ?

Jatkoaika on kuitenkin ennenkaikkea jääkiekkoon keskittyvä palsta ja tälläinen ketju häiritsee ehkä osaltaan keskusteluja lätkän tiimoilta. En tiedä onko näin, mutta jos ketju lakkaisi olemasta moni voisi saada rauhan sydämeensä ! Turengin tapahtumaan on sentään melkein vuosi aikaa ja ketju senkun vain kasvaisi enemmän ja enemmän häiritseväksi, mene ja tiedä ?
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Svveinikretski kirjoitti
Tuli tuossa ajatuksena mieleeni että ehkä tämä ketju on tiensä päässä
Näyttää iltaisin kokoontuvan tämä David Krokett ryhmä chattailemaan keskenään melko hyvällä aktiiviteetilla. Mikäli halua on jutustella silloin tällöin kavereiden kanssa, niin mukaan vain. Ainakin pirteää ja hauskaa juttua näköjään riittää...

Tilatiili kirjoitti
Joko pöytäkirja on valmistunut?
Pitääpä kysellä aiheesta tarkemmin asianosaisilta :D
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
Ottelupöytäkirja

No niin, tässä tulee kaivattu ottelupöytäkirja. Kotijoukkueena David Krokett, vieraana Kuparikiekko C91:
1. erä
00.36 1-0 Nahkaparturi
00.46 1-1 Teemu Virta - Tommi Virta
02.11 2-1 Nahkaparturi - Twite
02.47 3-1 Jomppa - wilco
05.10 3-2 Juho Juntunen - Tommi Virta
07.10 3-3 Marko Järvinen - Jarkko Aho
07.53 4-3 FinnJävle - Jomppa
08.12 5-3 Nahkaparturi
09.10 5-4 Marko Järvinen - nimeämätön pelaaja taikka tuomarin virhe?
09.49 5-5 Mikko Niemi - Jarkko Aho
10.29 6-5 Jomppa - FinnJävle
12.49 jäähy Sv veinikretski, syy kampitus
13.18 6-6 Petteri Pinkkilä - Marko Järvinen, yv maali
14.24 7-6 FinnJävle - wilco
15.09 7-7 Tommi Virta
16.37 7-8 Juho Juntunen - Jaakko Lähteenlahti
19.00 8-8 Nahkaparturi

2.erä (4:n ensimmäisen maalin ajankohdasta ei tietoa, ajanottolaite tilttasi, lämpölamppu poltti laitaa jne)
??.?? 9-8 wilco - Tilatiili
??.?? 10-8 Sv veinikretski
??.?? 11-8 FinnJävle - Tilatiili
??.?? 12-8 duud - wilco
13.18 13-8 FinnJävle - Jomppa - Sv veinikretski (nyt alkoi löytyä jo syöttäjiä enemmäkin)
15.33 14-8 Tilatiili - wilco
16.34 15-8 wilco - Tilatiili - FinnJävle
16.43 16-8 FinnJävle - Jomppa
19.52 17-8 Nahkaparturi - wilco - Tilatiili
19-59 17-9 Petteri Pinkkilä, tm

Tämän jälkeen suoritettiin rankkukisa, kummaltakin joukkueelta 14 yritystä.
Krokett- joukkueesta onnistui Tilatiili kerran ja FinnJävle 2 kertaa.
Kuparikiekosta onnistui Marko Järvinen, Ville Majaniemi, Jarkko Aho, Juho Juntunen sekä Jaakko Lähteenlahti. Eli Kuparikiekot veivät rankkuskaban 5-3.
 

krobbe

Jäsen
Joo, oli kerrassaan upea ottelu. DK:n joukkue pelasi erinomaisen ottelun. Joukkue vilisi taitavia yksilöitä ja valmennus oli ajan tasalla läpi ottelun, mm. loppuhetkien maalivahdin poisveto maalin suulta tilanteessa 17 - 8 osoitti suunnatonta taktikointikykyä.

Kyseessä on niin mahtava joukkue, että olisi syytä harkita siellä norsunluutornissa pitäisikö David Krokettille avata tuonne jääkiekkopúolelle oma osionsa, ihan harkinnan arvoista asia mielestäni!
 

FinnJävle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, LiPu
Eipä tullut isyyslomaviikko huonoon saumaan, on saanut hyvin palauduttua DK v-lopusta. Mukavia nimimerkkejä nähtiin ja pelailtiinkin sivussa. Jääaikaakin riitti, kun oli se 5 hyökkääjää.
Kiitokset vielä kaikille ja etenkin Olkulle järjestelyistä. Mulle sopisi tämmöinen vaikkapa joka vuosi.

Tulikos muuten Vujtek-lakanaan ervan toivomia lisätahroja?

Taasan takki lähtee huomenna kohti Helsinkiä, tule kyselemään hallin edestä pelin jälkeen "sadanpäämieheltä".
 

FinnJävle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, LiPu
Metsästäjä kirjoitti:
Kumpiko tuli FinnJävle, tyttö tai poika? .
Tyttö, kohta 3kk.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös