Olkku kirjoitti:Puhelimitse ilmoittautuivat vanhat tuttavamme Taasa ja Jatiina. Eivät vielä tienneet mihin ilmottautuivat, mutta varmistivat osallistumisensa soittamlla heti.
Eli. Jo nyt on osallistuja joukko melkoinen.
Taasa
Jatiina
Twite+perhe
Olkku+perhe
Vielä mahtuu. Jokunen.
Olkku. . Lajihan oli Lentopallo. Jomppa vahtii lapsia illalla kirjoitti:Jaahast, Säkylä muuten paikkana on upeimmasta päästä olen ollut siellä joskus pikkujätkänä kesäleirillä, mitä tulee Jompan lastenhoitoon voin suositella miestä mitä parhaiten kyseisiin tehtäviin, lapset nimittäin eivät uskalla hievahtaakkaan kun Jomppan katse kiertää katrasta. Nyt on muuten, vielä aWen osalta alustettu tapahtuma aikuisille ihmisille (yli 20v.), sen nimi on "Rooman Kesä", järjestelyt ovat vielä alkuvaiheissa, sen verran asiasta mainitsen että lastenjuhlista ei ole kysymys.
Asiasta kirjoitellaan laajemmin toisaalla, Säkylään lähdetään ja heittäytymisharjoitukset on aloitettu molempien tapahtumien osalta. :)
veini
Taasa kirjoitti:No minähän siis ilmoittaudun uudestaan :)
Ja Olkku, tuli eilen harjoiteltua vähän tuota tanssipuoltakin eli eiköhän pistetä taas muutamat piruetit parketilla...
Olkku kirjoitti:Kiva kun tulet. Eiköhän taas tanssahdella, kyllä varmaan. Muuten Teille kaikille Harjavallasta tutut Jari & Satu ovat myöskin myötämielisiä Säkylän tapaamista kohtaan. Jari tosin epäili, että Jomppa ei ole tyytyväinen, kun Turengin jäähalli ei ole vielä valmis, mutta uskaltautuu kuitenkin mukaan.
Sv veinikretski kirjoitti:Jaahast, Säkylä muuten paikkana on upeimmasta päästä olen ollut siellä joskus pikkujätkänä kesäleirillä, mitä tulee Jompan lastenhoitoon voin suositella miestä mitä parhaiten kyseisiin tehtäviin, lapset nimittäin eivät uskalla hievahtaakkaan kun Jomppan katse kiertää katrasta. Nyt on muuten, vielä aWen osalta alustettu tapahtuma aikuisille ihmisille (yli 20v.), sen nimi on "Rooman Kesä", järjestelyt ovat vielä alkuvaiheissa, sen verran asiasta mainitsen että lastenjuhlista ei ole kysymys.
Asiasta kirjoitellaan laajemmin toisaalla, Säkylään lähdetään ja heittäytymisharjoitukset on aloitettu molempien tapahtumien osalta. :)
veini
Olisikohan se näinkin vaikea kuin http://www.kroketti.com/Sv veinikretski kirjoitti:Mielestäni meidän pitäisi ottaa yhteys nyt jo hyvissä ajoin veljesjärjestöömme, (Pihakroketti jotakin). Uskoisin että he olisivat kiinnostuneita luomaan Turenkin tapahtumaan B-maajoukkueen, itse voisin ottaa kontaktit heihin mikäli joku älykäämpi yksilö kun minä (siihen ei paljon tarvita), laittaisivat linkin mistä porukan kiinni saa, itselleni se on nimittäin mahdoton tehtävä !
Master God kirjoitti:Olisikohan se näinkin vaikea kuin http://www.kroketti.com/
Olkku kirjoitti:On tullut kyselyjä tuon Loma-Säkylän lentopallo viikonlopun tiimoilta, joku kyseli siitä "mestaruussauna" tilaisuudessakin, johonka Twite vastasi "tilaisuuden järjästyminen riippuu millä tuulella Olkku sattuu olemaan". No olen sitten sillä tuulella, että järjästellään sitä sitten.
Tähän mennessä on kiinnostuksensa ilmaisseet seuraavat:
-Taasa
-Ja tiina
-Twite & perhe
-Olkku & perhe
-sv veinikretsi & perhe
-duud & nuoriso
-Jomppa lapsenvahdiksi
-Borgie & puhallettava lammas
Ilmottautumisia kehiin.
En viitsi perheen kanssa lähteä jos tilaisuuden fokus on tuo. Ehkä ilman perhettä.duud kirjoitti:ORB huom! Ei tuo tosin juomista vähennä.
JanJ kirjoitti:Joskus tuli muuten käytyä siellä Kroketin chatissa.
Tänäänkin olisi kiva käydä, mutta MSN on ahdas yhteisö:
Ei asiaa MAC-koneella.
Ibarin pc-läppäri olisi tuolla makkarin kaapissa mutta jaksaa kaivaa joo...
No, ilmestyn sinne taas kun MAC kelpaa Microsoftille. Eli kun Eagles tekee uuden levyn