David Krokett ry

  • 49 154
  • 462

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
No niin, takki on turvallisesti perillä kotonani, kiitos kaikille asianosaisille.
Oli kyllä pakattu niin hienoon pakettiin että ihan hämmennyin :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No niin, uutta ilmenee.

Elikä. Tuossa nimimerkki Twiten kanssa keskustelimme mahdollisesta tapaamisestamme ja tulimme siihen tulokseen, että tapaamme. Tälläkertaa perhe mukaan systeemillä. Laji on tälläkertaa lentopallo ja paikkana lomakylä Loma-Säkylä. Paikasta tietoa tuossa.



http://www.lomasakyla.com/

Päivämäärä on 10.06-06 Lauantai. Otan ensiviikolla yhteyttä Loma-Säkylään ja kyselen asioista. Todennäköisesti paikka on kyseisenä viikonloppunavarattuna meille, joten mahdollisimman varhain sitovat ilmottautumiset. Paikassa on A-oikeuksin varustettu tanssiravintola, mutta mehän olemme perhetapaamisessa, joten keskitymme lentopallon ohella makkaran paistoon ja saunomiseen. Alkakaahan spekuloimaan. Olkku järjästää. Ainakin Olkku ottaa asioista selvää ja informoi.

Ps.Toki käymme illalla tanssahtelemassa tanssiravintolassa. Vuokrataan lapsenlikka :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Puhelimitse ilmoittautuivat vanhat tuttavamme Taasa ja Jatiina. Eivät vielä tienneet mihin ilmottautuivat, mutta varmistivat osallistumisensa soittamlla heti.

Eli. Jo nyt on osallistuja joukko melkoinen.

Taasa
Jatiina
Twite+perhe
Olkku+perhe

Vielä mahtuu. Jokunen.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Puhelimitse ilmoittautuivat vanhat tuttavamme Taasa ja Jatiina. Eivät vielä tienneet mihin ilmottautuivat, mutta varmistivat osallistumisensa soittamlla heti.

Eli. Jo nyt on osallistuja joukko melkoinen.

Taasa
Jatiina
Twite+perhe
Olkku+perhe

Vielä mahtuu. Jokunen.

Mä tulen noiden nuorien kanssa. :)

Eli duud+nobo+danu. Yksi aikuinen ja kaksi 14-16 vuotiaita noviiseja tulee mukaan. *edit session: duud perheineen tulee mukaan*

-duud-
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Veini tulee varmasti kun vain pääsee, ja luultavasti pääsee.
Otan jätkät ja yhden naisen varmasti mukaan. Olen nimittäin lentopallossa Luvian-mestari 1967, niin että passari on olemassa.

veini
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
DK, juju ja pateri

Mainiota.

Plussat:
+ 10.6. voi olla jo kesäistä
+ SM-Liigan päättymisestä on sen verran että tod. näk. ollaan puheväleissä melkein minkä joikkueen kannattajan kanssa tahansa
+ ei ole vielä loma-aika niin viikonloppuretkiä on kiva tehdä
+ Paikka vaikuttaa ihan ok:lta
+ Lentopallo on valloittamatta

Wiikmannit:
- Olen Pohjois-Euroopan surkein lentopalloilija
- Perhe näkee että missä seurassa sitä oikein pyöritään

Mukana, jollei ihmeitä satu. Ja eihän niitä yleensä satu, paitsi joillekin aina.

Lähteekö Jomppa hoitamaan lapsia?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
No niin ruipelot, sanois Turenkilainen. Olin puhelimitse yhteydessä Loma-Säkylään ja varasin alustavasti lomakylän 10.6 meille. Huhtikuun loppuun mennessä täytyy tulla sitovat ilmottautumiset, näin sovin. Mukavalta kuulosti henkilökunta ja kertoi mielellään mökeistä ja lomakylästä. Sovimme henkilökunnan kanssa, että minä olen yhteyshenkilö ja hoidan mökkivaraukset ja muun oheis rekvisiitan. Eli älkää kukaan menkö itseksenne varailemaan sieltä mitään, minä hoidan sen, kun osaanottaja lista muodostuu.

Myös henkilöt, jotka eivät aiemmin ole DK-tapahtumiin osallistuneet, tervetuloa. Tähän porukkaan pääsee helposti sisään ja takuu hauska luvataan.

Lajihan oli Lentopallo. Jomppa vahtii lapsia illalla, kun muut olemme soittoruokalassa.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olkku. . Lajihan oli Lentopallo. Jomppa vahtii lapsia illalla kirjoitti:
Jaahast, Säkylä muuten paikkana on upeimmasta päästä olen ollut siellä joskus pikkujätkänä kesäleirillä, mitä tulee Jompan lastenhoitoon voin suositella miestä mitä parhaiten kyseisiin tehtäviin, lapset nimittäin eivät uskalla hievahtaakkaan kun Jomppan katse kiertää katrasta. Nyt on muuten, vielä aWen osalta alustettu tapahtuma aikuisille ihmisille (yli 20v.), sen nimi on "Rooman Kesä", järjestelyt ovat vielä alkuvaiheissa, sen verran asiasta mainitsen että lastenjuhlista ei ole kysymys.

Asiasta kirjoitellaan laajemmin toisaalla, Säkylään lähdetään ja heittäytymisharjoitukset on aloitettu molempien tapahtumien osalta. :)

veini
 

Taasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat
No minähän siis ilmoittaudun uudestaan :)

Ja Olkku, tuli eilen harjoiteltua vähän tuota tanssipuoltakin eli eiköhän pistetä taas muutamat piruetit parketilla...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Taasa kirjoitti:
No minähän siis ilmoittaudun uudestaan :)

Ja Olkku, tuli eilen harjoiteltua vähän tuota tanssipuoltakin eli eiköhän pistetä taas muutamat piruetit parketilla...

Kiva kun tulet. Eiköhän taas tanssahdella, kyllä varmaan. Muuten Teille kaikille Harjavallasta tutut Jari & Satu ovat myöskin myötämielisiä Säkylän tapaamista kohtaan. Jari tosin epäili, että Jomppa ei ole tyytyväinen, kun Turengin jäähalli ei ole vielä valmis, mutta uskaltautuu kuitenkin mukaan.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
Kiva kun tulet. Eiköhän taas tanssahdella, kyllä varmaan. Muuten Teille kaikille Harjavallasta tutut Jari & Satu ovat myöskin myötämielisiä Säkylän tapaamista kohtaan. Jari tosin epäili, että Jomppa ei ole tyytyväinen, kun Turengin jäähalli ei ole vielä valmis, mutta uskaltautuu kuitenkin mukaan.

Jotain se Jari on kumminkin tehnyt, kun paikallinen kiekkoseura oli kunnalla tehnyt jonkin sortin halliesityksen laskelmineen. Ensimmäisen kerran kunnassa oli suhtauduttu asiaan positiivisesti. Turengin jäähalli 2020-projekti on ilmeisesti myötätuulessa.

Kai se on sitten kanssa tuonne Säkyläänkin tultava. Jos ei tarvitse hakea pöytää Rengosta.

Lapsiakin itketän tarvittaessa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Noniin. Meillä on vastustelija. Soitin Euran Raikuun ja saimme lentopallojoukkueen vastaamme. Olivat aiheesta erittäin innostuneita. Lupasin heille pienehkön tappion, joten ei riehaannuta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hiio-hoi!

Bigger, Better, Bää ilmottautuu mukaan, ja sikäli että en ehdi perhettä tuohon mennessä perustamaan, niin tuon mukanani ainakin puhallettavan lampaan ja Duudille toisen mokoman :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Sv veinikretski kirjoitti:
Jaahast, Säkylä muuten paikkana on upeimmasta päästä olen ollut siellä joskus pikkujätkänä kesäleirillä, mitä tulee Jompan lastenhoitoon voin suositella miestä mitä parhaiten kyseisiin tehtäviin, lapset nimittäin eivät uskalla hievahtaakkaan kun Jomppan katse kiertää katrasta. Nyt on muuten, vielä aWen osalta alustettu tapahtuma aikuisille ihmisille (yli 20v.), sen nimi on "Rooman Kesä", järjestelyt ovat vielä alkuvaiheissa, sen verran asiasta mainitsen että lastenjuhlista ei ole kysymys.

Asiasta kirjoitellaan laajemmin toisaalla, Säkylään lähdetään ja heittäytymisharjoitukset on aloitettu molempien tapahtumien osalta. :)

veini

Rooman kesästä on enemmän infoa David Krokettin sivuilla ja tarkempia tiedusteluja minulta henkilökohtaisesti.

Caligula varjelkoon.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No niin, Turenkin valmistelukomitea on ilmoittanut minulle oletetun päivämäärän jolloin MM-kisat tullaan pelaamaan, tulen myöskin olemaan viipymättä yhteydessä Uusikseen ja kutsumaan heidät kunniavieraaksemme tapahtumaan, se on varmaa se. Kiitos vaan kovasti wilcolle ilmoituksesta, ja päivämäärähän on 26.08. ja kuluvaa vuotta. Olen ollut yhteydessä venäläisiin ja tietenkin myöskin eestin tiimiin, alamme luomaan kontakteja ja kutsuja eri maihin ja yhteisöihin, olikin tärkeä saada päivämäärä jonka nyt saimme.

Omalta osaltani tulen tekemään kovasti töitä kisojen onnistumisen eteen, olen myöskin ajatellut syksymmällä järjestää Tallinnassa turnauksen gurlingin osalta, tiedän nimittäin hyvän pelipaikan, olemme olleet sitä koeajamassa. Ravintolatilat kentän vieressä olivat myöskin mainiot, Tallinnan Pantterit muuten treenavat samassa hallissa junioreineen. Kevään mittaan hieman myöhemmin varmaankin saamme tietoja Turenkista lisää, tässä vaiheessa kuitenkin päivämäärä riittää tiedoksi.

Itäblokki ja sen osallistuminen kisoihin voidaan jättää veinin harteille, eiköhän sieltä muutama saada liikkeelle. ;)

veini
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
No niin, sitten vaan odotellaan curling liiton vastausta talvitapahtuman järjestelemisen osalta, olen ajatellut että olisi hyvä mikäli saisimme kaksi hyvää tapahtumaa aikaiseksi vuoden mittaan, toinen olisi curlig tapahtuma vaikkapa Tallinnassa. Olen valmis hoitamaan järjestelyt ja varaamaan kentät Jatkoajan ja vaikkapa seurojen välisten skapojen kilpailuista kevään korvilla, uskoisin että curling tapahtumana tällä hetkellä vetäisi mielenkiintoa nyt ja tulevaisuudessa paremmin kuin keilailu.

Pyysin kisojen suojelijaksi jotakin staraa curling liitosta. Tallinnassa on siinä suhteessa hyvä tälläinen tapahtuma järjestellä ensimmäisen kerran koska ravintola on aivan radan vieressä. :) Lisäksi virvoitusjuomat ovat hieman halvempia. Davidkrokett foorumi olisi vahvasti mukana takaamassa kisojen onnistumisen, eipä kai suurempia valittamisia ole viimevuoden kroketti tapahtumastakaan, hommat saadaan pelaamaan se on varma se. Lukko faneista ainakin saisimme helposti tiimin kasaan, olisikin mielenkiintoista ottaa myöskin tässä lajissa voitto kotiin.

Odottelen Uusiksen porukan vastausta kisojen suojelijasta, pokaalin olisi mielestäni oltava melko suuri ja väriltään hopeinen. Olen kyllä saatanallinen järjestelijä, kiitos veini.

Ps. kannanottoja seurojen välisten kisojen järjestelemisen osalta kiitos :)

Ps2. Saisin varmaan Tallinnan Panteritkin mukaan !
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Mielestäni meidän pitäisi ottaa yhteys nyt jo hyvissä ajoin veljesjärjestöömme, (Pihakroketti jotakin). Uskoisin että he olisivat kiinnostuneita luomaan Turenkin tapahtumaan B-maajoukkueen, itse voisin ottaa kontaktit heihin mikäli joku älykäämpi yksilö kun minä (siihen ei paljon tarvita), laittaisivat linkin mistä porukan kiinni saa, itselleni se on nimittäin mahdoton tehtävä !

veini
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Sv veinikretski kirjoitti:
Mielestäni meidän pitäisi ottaa yhteys nyt jo hyvissä ajoin veljesjärjestöömme, (Pihakroketti jotakin). Uskoisin että he olisivat kiinnostuneita luomaan Turenkin tapahtumaan B-maajoukkueen, itse voisin ottaa kontaktit heihin mikäli joku älykäämpi yksilö kun minä (siihen ei paljon tarvita), laittaisivat linkin mistä porukan kiinni saa, itselleni se on nimittäin mahdoton tehtävä !
Olisikohan se näinkin vaikea kuin http://www.kroketti.com/
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Master God kirjoitti:
Olisikohan se näinkin vaikea kuin http://www.kroketti.com/

No, viesti on lähetetty kyseiseen osoitteeseen ! Saa nähdä tuleeko turpaan vai ei ! Kiitos vaan osoitteesta. Kohta sitten ollaan joko raastuvassa tai yhteistyössä heidän kanssaan :)

Niin muistaakseni se oli joku Turenkin porukasta kun keksi että annetaan sen nimeksi MM-kisat !

veini

Ps. Oliskos ollut Jomppa kun tarkemmin muistelen !
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kerrottakoon välikommenttina että sv. Veinin signature lienee paras koskaan. Tipahdin.

Jos Uusis ei suostu niin minä voin olla suojelijana kisoille. Olen sentään legenda...ainakin omassa mielessäni. Pistin lauantainakin yhden juipin naaman pizzaan kun koitti horkkia jämiä Oulussa!
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
On tullut kyselyjä tuon Loma-Säkylän lentopallo viikonlopun tiimoilta, joku kyseli siitä "mestaruussauna" tilaisuudessakin, johonka Twite vastasi "tilaisuuden järjästyminen riippuu millä tuulella Olkku sattuu olemaan". No olen sitten sillä tuulella, että järjästellään sitä sitten.

Huhtikuun loppuhan on meille annettu takaraja tilauksen varmistamisen suhteen, joten lienee aika alkaa varmistelemaan, ketä sinne saadaan lähtemään.

Tähän mennessä on kiinnostuksensa ilmaisseet seuraavat:

-Taasa
-Ja tiina
-Twite & perhe
-Olkku & perhe
-sv veinikretsi & perhe
-duud & nuoriso
-Jomppa lapsenvahdiksi
-Borgie & puhallettava lammas

Päivämäärähän on la 10.06 -06 ja muun asiaan liittyvän löytää, kun kelaa tätä ketjua pikkiriikkisin takasin päin.

Ilmottautumisia kehiin.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
On tullut kyselyjä tuon Loma-Säkylän lentopallo viikonlopun tiimoilta, joku kyseli siitä "mestaruussauna" tilaisuudessakin, johonka Twite vastasi "tilaisuuden järjästyminen riippuu millä tuulella Olkku sattuu olemaan". No olen sitten sillä tuulella, että järjästellään sitä sitten.

Tähän mennessä on kiinnostuksensa ilmaisseet seuraavat:

-Taasa
-Ja tiina
-Twite & perhe
-Olkku & perhe
-sv veinikretsi & perhe
-duud & nuoriso
-Jomppa lapsenvahdiksi
-Borgie & puhallettava lammas


Ilmottautumisia kehiin.

Voinen näin ilmoittaa, että duud tulee veli-Borgien kanssa puhaltamaan rubberduck-lambiin ilmaa. Eli nuorisolla on muita menoja tuona ajankohtana. ORB huom! Ei tuo tosin juomista vähennä.

Itse siis tulen.

-duud-
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
duud kirjoitti:
ORB huom! Ei tuo tosin juomista vähennä.
En viitsi perheen kanssa lähteä jos tilaisuuden fokus on tuo. Ehkä ilman perhettä.

Edit: En tule. Puukko on aika syvällä selässä. Perkele.
 
Viimeksi muokattu:

JanJ

Jäsen
Joskus tuli muuten käytyä siellä Kroketin chatissa.
Tänäänkin olisi kiva käydä, mutta MSN on ahdas yhteisö:
Ei asiaa MAC-koneella.
Ibarin pc-läppäri olisi tuolla makkarin kaapissa mutta jaksaa kaivaa joo...
No, ilmestyn sinne taas kun MAC kelpaa Microsoftille. Eli kun Eagles tekee uuden levyn
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
JanJ kirjoitti:
Joskus tuli muuten käytyä siellä Kroketin chatissa.
Tänäänkin olisi kiva käydä, mutta MSN on ahdas yhteisö:
Ei asiaa MAC-koneella.
Ibarin pc-läppäri olisi tuolla makkarin kaapissa mutta jaksaa kaivaa joo...
No, ilmestyn sinne taas kun MAC kelpaa Microsoftille. Eli kun Eagles tekee uuden levyn

Janjin kroketti maajoukkuepaita on vielä käsissäni, ja myös puhtaana, Jhag oma on myöskin hallussani, nyt olenkin viimein päättänyt saattaa asiat paikkaansa ja tuon ne mukani suomeen ja jatkokäsittelen edelleen oikeille omistajilleen. Tämä siis tulee tapahtumaan ensiviikon aikana. Mikäli Janj ottaa minut vastaan tuon paidan ?

Kaiva Ihmeessä fläppäri esiin, sinua tarvitaan !

veini
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös