David Krokett ry

  • 49 553
  • 462

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Katselin nopeasti listaa pelaajista:

Epävirallinen
Pelaavat käsittääkseni: Sv veini, Twite, duud, Borgie, Jomppa, Ossi, Fläppis, L4E, Nahkaparturi, Wilco, Rontti, JanJ, Nikke ja Tilatili

En saanut tietooni: MasterGod, ervatsalo, Bozig

Toimitsijoita: Olkku, Metsästäjä, OneBigRed, Evenuel, Krobbe, Taasa, Metsänpeikko
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Metsästäjä kirjoitti:
Käsittääkseni ei ole tulossa. Aitoon tamperelaiset Jatkoajan suunnalla-tyyliin kävi asian kaikelle kansalle kertomassa. Syytä en muista enkä oikeastaan välitäkään, varmaankin äänittää kosketinosuuksia renkolaiseen pöytään. Komppaako joku?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Metsästäjä kirjoitti:
Katselin nopeasti listaa pelaajista:
En saanut tietooni: MasterGod, ervatsalo, Bozig
Allekirjoittanut on ainakin statuksella "injured" joten voin ryhtyä toimitsijaksi tai tsiirliideriksi, jos ei tarvitse olla pyramidin huipulla. Jos siis edes saavun paikalle.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Master God kirjoitti:
Allekirjoittanut on ainakin statuksella "injured" joten voin ryhtyä toimitsijaksi tai tsiirliideriksi, jos ei tarvitse olla pyramidin huipulla. Jos siis edes saavun paikalle.

No onhan toi fanien silmissä uskottavampi status olla poissa kentältä kuin meikäläisen 'healthy scratch'.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minähän voin olla nyt jo perinteisesti kotiinjäävä tsiöliideri. Menee samoilla kivuilla ja säryillä kuin elokuun keikkakin, luulen, ja jos on lunta maassa jätän horinsontaaliliikkeet vähemmälle.
 

JanJ

Jäsen
Metsästäjä kirjoitti:
Katselin nopeasti listaa pelaajista:

Epävirallinen
Pelaavat käsittääkseni: JanJ,
Jos polvi tarpeeksi vihoittelee niin joukkueenjohtajan tai vaikkapa huoltajan paikkaa tavoittelen.... (mulla on väkevät hartsportit)
Mutta oletuksena on se että pelaan.
 

Evenuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
ö-ö-ö
Twite kirjoitti:
Käsittääkseni ei ole tulossa. Aitoon tamperelaiset Jatkoajan suunnalla-tyyliin kävi asian kaikelle kansalle kertomassa. Syytä en muista enkä oikeastaan välitäkään, varmaankin äänittää kosketinosuuksia renkolaiseen pöytään. Komppaako joku?

Siis mitä, eikö muka kaikkia kiinnosta minun tekemiseni? Pöyristyttävää...

Eli ei, en ole tulossa. Työpaikan pikkujoulut vievät minut toisaalle. Sunnuntai-iltana on varmaankin mahdollisuus pyörähtää Satakunnan kautta ja vaikka tarjota kyyti jollekin johonkin, mikäli siellä enää silloin ketään on.

Edit: toisaalta voin kyllä toimia ensiapukonsulttina ja psyykkaajana puhelinyhteyden avulla. Miltä moinen kuulostaisi?
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Master God kirjoitti:
Allekirjoittanut on ainakin statuksella "injured" joten voin ryhtyä toimitsijaksi tai tsiirliideriksi, jos ei tarvitse olla pyramidin huipulla. Jos siis edes saavun paikalle.

Taitaisi olla kuitenkin teikäläisen parasta kiivetä sinne pyramidin huipulle, tosin siihenkin vaaditaan rotevia tsiirliidereitä, ei mielellään. Voisi meinaten tulla muille ikävä siellä huipulla, kun teikäläisen injury sanoo kräks. Pyramidissahan on perusta tärkeintä.

Ja näkisin asian niin, että mitäs siellä pororajan takana (silloin) selittelet, mukaan vaan.

Että silleen...
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Twite kirjoitti:
Sunnuntaina pitää olla kohtuullisissa ajoin kotona sekä ei asiattomassa kunnossa. Se on nimittäin Isänpäivä. Mielellään siis poislähtö esim. kymmenen aikaan aamusta. Vaikkapa mun autolla voidaan mennä. Se on koeponnistettu neljällä hengellä + sählykamoilla (yhdet veskarin), uskon että mahdumme, vaikka ei se mikään tila-auto ole. Siis sillä ehdolla että teitä ei tarvitse palautella sunnuntaina ympäriinsä. Tulkaa vaikka omilla autoilla OBR:n ja mun kotikonnuille ja sitten siitä yhteisvoimin 180 kilometriä Harjavaltaan. Tietysti inhimilliselle etäisyydelle voi kuskailla muuallekin.

No sehän passaa. Sit kerkee sählyäkin vääntämään...

Enää tarttee tietää, että mikä on sun ja OBR:n kotikontu niin tulen sinne. En heti, mutta kyseisenä juhlapäivänä.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Fläppis kirjoitti:
Enää tarttee tietää, että mikä on sun ja OBR:n kotikontu niin tulen sinne. En heti, mutta kyseisenä juhlapäivänä.

No se on tietenkin se todellinen kuninkaiden laakso, josta Turenkilaiset ovat kuulleet huhuja.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Jomppa kirjoitti:
Onko mitään listaa, ketkä aikovat tulla pelaamaan ja ketkä ovat sitten tsiirliidereitä/valmentajia/huoltajia?

Kaikki jäälle haluavat saavat pelata, ei meitä nyt niin paljon ole. Tarkoitus on kokoontua n.klo 13.00 hallin ravintolaan halailemaan, pitkästäaikaa tapaamisen takia, sekä esittäydymme tietenkin, koska kokoonpano on muuttunut hieman viime bil..., tapaamisesta. Siinä voimme kahvikupin rentouttamana käydä viimehetken ohjelman läpi;) Jääaikahan alkaa klo;14.00, joten aikaa jää vielä pukukopissakin opetella sitomaan luistimen nauhoja.

Kaikennäköisiä pikku ongelmiahan tällaisissa järjästelyissä aina matkanvarrella ilmenee, mutta ne tullaan hoitamaan miehekkäästi kiukuttelemalla, kuten ennenkin. Tulevalla vastustajajoukkueella on muka samana päivänä sarjapeli, jossain helvetin kaukana, asia on hoidossa, kaikki sen ikäiset juniorijoukkueet, jotka sijaitsevat kaukana, tartutetaan tuhkarokolla ja näin sarjaottelu on pakko siirtää ja vastustajamme ei pääse luikertelemaan kunniasta. (ettei vaan pupu pyrkisi pöksyyn, mokomille).

Ps. veini, riittääkö A4 lehtiö sulle nimikirjoitusten jako hommiin?

Ps.2 Jomppa, onko siellä sun sängyn alla tilaa Tila tiilille?
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Olkku kirjoitti:
Kaikennäköisiä pikku ongelmiahan tällaisissa järjästelyissä aina matkanvarrella ilmenee, mutta ne tullaan hoitamaan miehekkäästi kiukuttelemalla, kuten ennenkin. Tulevalla vastustajajoukkueella on muka samana päivänä sarjapeli, jossain helvetin kaukana, asia on hoidossa, kaikki sen ikäiset juniorijoukkueet, jotka sijaitsevat kaukana, tartutetaan tuhkarokolla ja näin sarjaottelu on pakko siirtää ja vastustajamme ei pääse luikertelemaan kunniasta. (ettei vaan pupu pyrkisi pöksyyn, mokomille).

Ps. veini, riittääkö A4 lehtiö sulle nimikirjoitusten jako hommiin?

Terveisiä töistä, ai meinaavat nämä satakunnan finni-naamat livistää pakosalle !
Enemmän kuitenkin epäilen isiä jotka saattoivat pelästyä meikäläisen terveisistä äideille, Krokketsin tanssiva lauma notkeine jalkoineen on vaarallinen yhdistelmä Marilynin tanssilattilalla, tästä on enemmänkin kysymys ? Esimerkiksi Fläpä on suomenmestari sambassa ja mies pystyy tanssin aikana myöskin selostamaan, itse olen enemmänkin Tango-miehiä (tangat jalassa), aikoinaan tuli syötyä neljä korvaa illassa tanssin aikana,(taivutus tilanteessa).

Lähettäisin kuitenkin rauhoittavat terveiset Harjavaltaan, isäinpäivän lahjaksi me olemme ihan rauhallisesti (ehkä).

Ps. "Hei garambaa tanssi sambaa, kyllä tämä....."
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Fläppis kirjoitti:
No sehän passaa. Sit kerkee sählyäkin vääntämään...

Enää tarttee tietää, että mikä on sun ja OBR:n kotikontu niin tulen sinne. En heti, mutta kyseisenä juhlapäivänä.

Mä olen suurinpiirtein kartalla OBR:n haciendan sijainnista, joten varmaankin saadaan treffit sinne kulmille osumaan. Voisi vaikka lähempänä lähtöä tarkemmin tuon logistiikkapuolen hoitaa, sopia ajat, paikat yms. detaljit. Mulla on silloin perjantaina firman happening, joten en Venäjän rajalta asti joudu matkaamaan.

Onko meillä nyt sitten bändi kasassa ja kyydit sovittuna? OBR, Twite & Fläppis?

-duud-


ps. pelaan mieluusti pakkina. ei näin vanhana jaksa luistella enää niin paljon.
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olkku kirjoitti:
Ps.2 Jomppa, onko siellä sun sängyn alla tilaa Tila tiilille?

Ainahan siellä on tilaa. Minun puolestani pääsee meidän huoneeseen, jos vain Rontille ja wilcolle sopii ja Tilatiilen serkkupoika Nakkilasta ei järjestä hälle majoitusta. Majoitus on tosin mallia lattia.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Jomppa kirjoitti:
Ainahan siellä on tilaa. Minun puolestani pääsee meidän huoneeseen, jos vain Rontille ja wilcolle sopii ja Tilatiilen serkkupoika Nakkilasta ei järjestä hälle majoitusta. Majoitus on tosin mallia lattia.

Eipä tuossa mitään. Tarttee varmaan sitten viedä Tilatiili matkalaukussa, ettei respa valita. Vai otetaanko seivässäkki?

Että silleen...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Soittelin tänä aamuna Olkulle, ilmeisesti tulemme pelaamaan E-junioreita vastaan.
Mielestäni se olisikin kaikilta osin paras ratkaisu, näin meidän ei pitäisi sitoa duudia liian paljon maalineduspelaamiseen, muillakin koko riittäisi. Voisimme hieman laittaa omia tietoja tänne ketjuun, paino pituus ym. mahdollisia pelaaja kortteja varten. Laitankin tässä esimerkiksi itsestäni hieman tietoja.

Sv veinikretski:

Silmienväri. saksalaiset jäänsiniset ögät.
Pituus. 182 cm
Paino 100 kg
Hyökkääjä. vasenlaita
Lempinimi (jääkiekko piireissä) Tiikeri.
Lempi-juoma. Konjakki+kahvi+olut+jeekeri+mikä vaan näiden jälkeen.
Tyttöystävä ja 4 lasta.
Lempitanssi Tango

Tässä siis tarpeellisia tietoja mahdollisen joukkue esittelyn tiimoilta, voisiko joukkue hieman laittaa omiaan, lukemattomat Krokkets fanit odottavat niitä vesikielellä. Näin saisimme pikkuhiljaa tiedot joukkueesta ja pelaavasta kokoonpanosta luontevasti .

Terveisin veini
 
Viimeksi muokattu:

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Sv veinikretski kirjoitti:
Voisimme hieman laittaa omia tietoja tänne ketjuun, paino pituus ym. mahdollisia pelaaja kortteja varten. Laitankin tässä esimerkiksi itsestäni hieman tietoja.

wilco:

Pituus: 175 cm
Paino: 90 kg
Pelipaikka: Hyökkääjä, sentteri & jokapaikanmyyrä.
Lempinimi: Vituksikin on sanottu.
Lempi-juoma: Kaikki menee.
Perhesuhteet: Vaimo (kannattaako pelaajakortissa sanoa) ja 1 lapsi.
Lempitanssi: On.

Että silleen...
 

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jomppa:

Pituus: 188 cm
Paino: 115 kg
Pelipaikka: Hyökkääjä, vasen laita.
Lempinimi: Älä mulle syötä
Lempi-juoma: Hartsport ja mortsvert
Perhesuhteet: Avovaimo
Lempitanssi: moonwalk

Minkäs ikäisiä tällaiset E-junkkarit ovat? 10-11 vuotiaita? Tuli vaan mieleeni, kun tuo keskipaino huitelee tuolla sadan paremmalla puolen. Ja sekin on huippuunsa viritettyä lihaa.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
-duud-

ikä: 39
pituus: 196
paino: ~120
pelipaikka: vasen pakki, left.
nickname: duud, iso R, iso vihanen R :), pelatessa oma nimeni monissa eri muodoissaan...
ruoka: verinen pihvi, tex-mex, oriental.
juoma: olut, konjakki, single malt viskit, maito, vesi, kaikki....
perhe: 2*ex-vaimoja, 2*teini-ikäistä lasta ja y*epämääräisiä parisuhteita nykyisin.
tanssi: wango-tango, performed by Ted Nugent.

No se on ihan hyvä ettei ole D-ikäisiä vastassa, koska heidän kanssaan tulisi liian kovat pelit. Hauskaahan tässä varmaan ollaan menossa pitämään ja ylläpitämään kaikenlaista yhteydenpitoa.

-duud-
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sv veinikretski kirjoitti:
Soittelin tänä aamuna Olkulle, ilmeisesti tulemme pelaamaan E-junioreita vastaan.

Multa meni ilmeisesti puhelun aikana jotain ohi korvien, ilmottelen sitten, kun tiedän tarkan kokoonpanon, siis vastustelijan. Sen tiedän, että E-junnuja eivät ole ja joukossa on jokunen aikuinen ex-kiekkoilijakin.

Vai listaa tässä...

-ikä 43v
-pituus 179 cm
-paino 96 kg
-pelipaikka Nakkilan Esso
-lempijuoma olut
-lempiruoka liha
-perhe yksi vaimo, kaksi poikaa ja hurtta
-tanssi no jopas

Siinä tuli sitten luovuttua lopustakin intimiteetistä tjsp.

Palataan, kun on uutisia.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Multa meni ilmeisesti puhelun aikana jotain ohi korvien, ilmottelen sitten, kun tiedän tarkan kokoonpanon, siis vastustelijan. Sen tiedän, että E-junnuja eivät ole ja joukossa on jokunen aikuinen ex-kiekkoilijakin.

Ui saatana. No, nuo yli-ikäiset E-junnut me lahjotaan omalle puolelle ennen pelin alkua. Moni puhuu, ass u nou! E:tkin varmaan meidän ympäri luistelee joka tapauksessa, joten ei noita X-hokipelaajia tarttis. Tulee vaan mieleen, että noin menee liika totiseksi pelaaminen ja sitä ei varmaan kukaan tahdo.

-duud-

ps. saakos niitä isoja ajella? :)
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
duud kirjoitti:
Tulee vaan mieleen, että noin menee liika totiseksi pelaaminen ja sitä ei varmaan kukaan tahdo.

-duud-

ps. saakos niitä isoja ajella? :)

Ei mene totiseksi, sen lupaan. Ajella ei saa, etkö muista? Jos otat, et aja. Vai oletko kuskina;)

Selvennyksen vuoksi/takia. Kaikki osapuolet, viimeistä makkaranmyyjää myöden(kukahan noin on sanonut?), tietävät, että kyseessä on vain meidän keino koota porukka ja ottaa vähän, ajaa senkin vähemmän. Hauskanpidon linjalla mennään ja myös vastustelijan, johto-/valmennus henkilöstö ovat tulossa antamaan kommenttinsa lehdistötilaisuuteen illalla.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olkku kirjoitti:
Ei mene totiseksi, sen lupaan. Ajella ei saa, etkö muista? Jos otat, et aja. Vai oletko kuskina;)

Selvennyksen vuoksi/takia. Kaikki osapuolet, viimeistä makkaranmyyjää myöden(kukahan noin on sanonut?), tietävät, että kyseessä on vain meidän keino koota porukka ja ottaa vähän, ajaa senkin vähemmän. Hauskanpidon linjalla mennään ja myös vastustelijan, johto-/valmennus henkilöstö ovat tulossa antamaan kommenttinsa lehdistötilaisuuteen illalla.

No sinut jo tuntien, en tuollaista ajatellutkaan. Ja kai sinäkin minua sen verran tunnet, että tiedät mun viinaa karttelevan linjan. Ennen peliä en ota, siis en aja. Tai jotain....

No, perhana. Pitää pelata sitten tosi huonosti, ettei The Pena skouttaa mua isona vihaisena pakkina naapuriin. Olkku, voisinkos mä skrinnaa ihan ingognito? Mulla on jo ihan hyvä duunipaikka.

Mukavan odottava fiilis on jo nyt, kun tiedän kaiken olevan valmiina odottamassa hyvin valmisteltuna siellä jossakin. Hauskaahan sinne tullaan pitämään ja tärkeintä on, että ketään ei satu. Puheet voi olla kamalia, mutta asenne on varmasti kaikilla letkeä.

piis 'n' happiness

-duud-
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
duud kirjoitti:
No, perhana. Pitää pelata sitten tosi huonosti, ettei The Pena skouttaa mua isona vihaisena pakkina naapuriin. Olkku, voisinkos mä skrinnaa ihan ingognito? Mulla on jo ihan hyvä duunipaikka.

-duud-

No kyllä sitä nyt puhutaan. Tallinnassa tuli jo aika selväksi että olet fanipaitaa vajaa julli. Et vain itse tiennyt sitä ennen kuin vähän ohjailin.

Pelasihan IFK:ssa myös ystäväsi I.Järvi...
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
OneBigRed kirjoitti:
No kyllä sitä nyt puhutaan. Tallinnassa tuli jo aika selväksi että olet fanipaitaa vajaa julli. Et vain itse tiennyt sitä ennen kuin vähän ohjailin.

Pelasihan IFK:ssa myös ystäväsi I.Järvi...

No eikö narri voi olla iso ja vihainen? Perskele onko Whiten autossa tilaa painia ja katsoa kuka on kuka. Noh, toisaalta kai me jo sekin Tallinnassa todettiin.

Sä meinaat mennä henkilökohtaisiin; Paha Iiro. . . Don't talk about that at all.

Kouluta mua OBR! 22.10 mennään maneesille? Fläppis ja Twitekin ovat aivan tervetulleet. Voitais pitää pre-Harjavalta sessiot silloin ja muutkin ihmiset/ifk-dudet voisivat lipua tonteille. Meitä on tulossa täältä Venäjän rajalta muutama heppu ja Stadista about 10 erilaista kiekko-& baarikärpästä. Teretulemast kaikki mukavat ihmiset ilman rajoja, syömään ja juomaan omilla rahoilla tietty tosin osin.

Jos mukaan haluat tulla niin laita yv-viesti. Olen luvannut hoitaa lippujen varaamisen/lunastamisen ko. lauantaipeliin. Mennään porukalla katsomaan peliä ja juhlimaan Jokerien voittoa/häviötä. Takaan ettei tylsää tule olemaan.

-duud-
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös