Kuten tuli tonne GS-ketjuun kirjoitettua, sain molemmille illoille ylihintaiset liput. Mutta kerrankos sitä...Onnistuko kukaan Dallasin faneista saamaan lipun NHL Global Seriesiin. Itselläni näyttää huonolta.
Halvalla sain. Ihan vain 282€Onnistuko kukaan Dallasin faneista saamaan lipun NHL Global Seriesiin. Itselläni näyttää huonolta.
Kuten tuli tonne GS-ketjuun kirjoitettua, sain molemmille illoille ylihintaiset liput. Mutta kerrankos sitä...
Itsellä ei oma budjetti riitä noin kalliisiin lippuihin.Halvalla sain. Ihan vain 282€
Onnistuko kukaan Dallasin faneista saamaan lipun NHL Global Seriesiin. Itselläni näyttää huonolta.
Laitan #9 paitaa päälle perjantaina.Onnistuko kukaan Dallasin faneista saamaan lipun NHL Global Seriesiin.
Kuten tuli tonne GS-ketjuun kirjoitettua, sain molemmille illoille ylihintaiset liput. Mutta kerrankos sitä...
Perjantaille on tiketti, muttei lauantaille.
Kannattakaa sitten Dallasia munkin puolesta!:)Laitan #9 paitaa päälle perjantaina.
#91 päällä mulla.Laitan #9 paitaa päälle perjantaina.
Sama hinta itsellä. Odottelen, että tuolla hinnalla pitäis saada paikka jäältä ykkösketjun laidalta.E: 252,40€ oli tarkka hinta mitä pulitin
Pitäisi päästä eroon omasta #47 (Radulov) paidasta ja ostaa tilalle joku uusi (#11 Stankoven tai #24 Hintz).#91 päällä mulla.
Alkuviikosta jo OP:n myynnistä perjantaille 299,- ja lauantaille 269,- liput. Maksoihan ne, mutta oisin varmasti johonkin ihan turhaan nuokin rahat ennen marraskuuta tuhlannut.Onnistuko kukaan Dallasin faneista saamaan lipun NHL Global Seriesiin. Itselläni näyttää huonolta.
Mikä hintaluokka? Jos alle 100 euron per kappale ja olisi kaksi vierekkäistä paikkalippua lauantaille, niin olisin halukas ostamaan sitten, kun ja jos on mahdollista.Tikettiä ostettu molempien päivien peliin. Sai kyllä laittaa kättä taskuun ja syvälle.
Katotaan kuinka moni kavereista haluaa lipun. Jos jää ylimäärästä mieluummin laittaisin eteenpäin aidolla Dallas fanille kuin satunnaiselle katsojalle.
#91 päällä mulla.
Mikä hintaluokka? Jos alle 100 euron per kappale ja olisi kaksi vierekkäistä paikkalippua lauantaille, niin olisin halukas ostamaan sitten, kun ja jos on mahdollista.