Dallasit aamujäillä. Gurianov näyttäisi olevan scratchina, Tufte nelosessa Faksan ja Glendeningin kanssa. Kiviranta nostettu kakkoseen Seguinin ja Dellandrean kanssa. Toivottavasti mentäisiin näillä.
Eikai Hintzillä ole jotain vammaa? Ainakaan yön alustavaan kokoonpanoon Columbusta vastaan ei ole herraa merkitty.
Pakko parantaa tai Edmonton iskee kaksikumeroiset luvut nollattaessa samalla.
Onpas täällä kriittistä väkeä vierasvoiton jälkeen. En osta mitään tuosta kritiikistä yläpuolella. Ei NHL ole mikään herjasarja, missä kaikki huonompia joukkueita vastaan pelatut pelit tulisi voittaa 5-0.
Itse en nähnyt viime yön peliä todellakaan neppailuna, vaan kovana kamppailupelinä, missä heikompi joukkue koitti rikkoa liigan eliittijoukkueen peliä kovalla fyysisellä pelillä.
Kaikki pelit ei 82 ottelun runkosarjassa ole mitään highlight-reel näytöksiä, vaan joskus tulee tällaisia vääntöjä, missä kumpikaan joukkue ei oikein saa peliään auki. Neppailusta on aivan turha puhua ja paljon tuli iskua pelaajistolle. CBJ pelasi todella fyysisesti.
Tosiaan vaikka ottelusta ei mitään spektaakkelia syntynytkään, niin onhan se hienoa, että välillä voi voittaa vähän heikommallakin pelillä. Se on hyvän joukkueen merkki kuitenkin.
En nyt ihan yhden matsin otannalla heittäisi Tuftea bussin alle. Ei se mikään tettiläinen kuitenkaan ole.Voi olla, että Tufte puristi liikaa mailaa nyt tässä kauden ensimmäisessä pelissään, mutta noiden otteiden jatkuessa ei jatkoon. Petersonia tai Blümelia vaan kehiin, ennen kuin Nill tekee peliliikkeitä hyökkäyksen vahvistamiseksi.
En nyt ihan yhden matsin otannalla heittäisi Tuftea bussin alle. Ei se mikään tettiläinen kuitenkaan ole.
Dellandrean esiinmarssin jälkeen olen valmis antamaan mahdollisuuksia muillekin "menetetyille lupauksille". Paitsi Gurianoville. Starsin terveystilanne on kyllä ollut hämmentävän hyvä tällä kaudella. Ei ole juuri sen takia tarvinnut kierrättää. Olen oikeastaan hiukan ihmeissäni, ettei Peterson ole saanut viime kauden jälkeen juuri näyttöpaikkoja. Yksi pelikö sillä on tänä syksynä?Tufte ei tosiaan ole mikään tettiläinen. 24-vuotiaana ja "jo" neljättä kautta proona vetävänä nämä alkaa olla viimeisiä mahdollisuuksia, jolloin paikka pitäisi Starsin hyökkäyksestä napata. Siellä tosissaan on monta kaveria takana odottaamassa vuoroa.
Tämä. Joulukuun 16. mennessä Starsilla man games lost oli 45, koko liigan 5. vähiten. Toisessa ääripäässä Washington (227) ja Colorado (224).Starsin terveystilanne on kyllä ollut hämmentävän hyvä tällä kaudella.
Dellandrean esiinmarssin jälkeen olen valmis antamaan mahdollisuuksia muillekin "menetetyille lupauksille". Paitsi Gurianoville. Starsin terveystilanne on kyllä ollut hämmentävän hyvä tällä kaudella. Ei ole juuri sen takia tarvinnut kierrättää. Olen oikeastaan hiukan ihmeissäni, ettei Peterson ole saanut viime kauden jälkeen juuri näyttöpaikkoja. Yksi pelikö sillä on tänä syksynä?
Mitäköhän Gurianovin perheessä?
Vähän ollut nihkeää maalinteko joukkueella viimeaikoina. Lundqvistiä oon kyl tykännyt seurailla ja luulen että voi olla oikeesti kova ukko parin kauden päästä, toivottavasti Starsissa. Mä en ole Klingbergistä ikinä välittänyt ja edelleen sitä mieltä että tuo joukkue ei sitä ”virtuoosia” kaipaa.