Dallas Stars 2022–2023 – mitä nyt?

  • 311 564
  • 1 464

Kuka Stars-prospekteista pelaa eniten pelejä NHL:ssä kaudella 2022–2023?

  • Mavrik Bourque

    Ääniä: 13 11,7%
  • Wyatt Johnston

    Ääniä: 41 36,9%
  • Logan Stankoven

    Ääniä: 29 26,1%
  • Antonio Stranges

    Ääniä: 14 12,6%
  • Kukaan vaihtoehdoista ei saa pelejä NHL:ssä

    Ääniä: 14 12,6%

  • Äänestäjiä
    111
  • Poll closed .

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Matsin huikein puoltituntinen nähtiin kolmannen erän lopussa, kun umpiväsynyt Pavelski luisteli karvaamaan Canes-päätyyn ja sitten sieltä vaihtoaitioon. Kivasti piimää pohkeissa.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa

M10

Jäsen
Nyt on hyvä tasapaino kaikissa kentissä, vaikka tuo kakkonen on enemmän sellainen energiaketju. Hienoa, että DeBoer arvostaa läpi kauden väkevästi pelannutta Kivirantaa. Mä vaan tykkään tuosta loistavasti luistelevasta vahvasta energiapakkauksesta, hieno suomalaisen kiekon tuote.

Siinä on muuten Wyattin aika kiva sentteröidä kolmosta, kun laidoilla on kivitalon kokoiset, ilkeät veteraanit, jotka vielä osaa pelata.

Tuften esiinmarssia tervehdin ilolla myös.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Oli muuten harvinaisen heikko tasoinen kiekkopeli. En tiedä, mutta kyllä minusta Columbus on ylivoimaisesti surkeinta lätkää pelaava jengi tässä liigassa Dallasin pojat hiihtelemällä hukkasivat paljon paikkoja ottelun aikana. Onneksi sentään Stars sai 2 pinnaa kotiin viemiseksi.

Harmittaa Otterin puolesta, että saatiin kuitenkin vielä sössittyä nollapeli aivan ottelun loppuun. Voi olla, että Tufte puristi liikaa mailaa nyt tässä kauden ensimmäisessä pelissään, mutta noiden otteiden jatkuessa ei jatkoon. Petersonia tai Blümelia vaan kehiin, ennen kuin Nill tekee peliliikkeitä hyökkäyksen vahvistamiseksi.

Ennen joulua pitäisi puristaa vielä kotona Edmontonia ja Montrealia vastaan. Otteiden on parannuttava huomattavasti ainakin maalinteon osalta, jos meinaa pistesaraketta kerryttää.

Kerrottakoon vielä, että vain muuan Eddie Belfour on voittanut enemmän otteluja ensimmäisen sadan Stars pelinsä aikana kuin Jake Oettinger.

 
Viimeksi muokattu:

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Joo tämä peli oli kyllä puuduttavaa katsottavaa kun näytti siltä että kentällä olisi ollut kaksi neppailevaa joukkuetta. Mielummin olisin nukkunut kuin herännyt 3 tunnin unien jälkeen katsomaan tuota peliä. Lopussa jos kiekko ei olisi osunut Glendeningin hanskaan niin Otter olisi saanut kiinni mutta eipä sille mitään voi.

Pakko parantaa tai Edmonton iskee kaksikumeroiset luvut nollattaessa samalla.
 

M10

Jäsen
Pakko parantaa tai Edmonton iskee kaksikumeroiset luvut nollattaessa samalla.

No nyt oli paksua.

Onpas täällä kriittistä väkeä vierasvoiton jälkeen. En osta mitään tuosta kritiikistä yläpuolella. Ei NHL ole mikään herjasarja, missä kaikki huonompia joukkueita vastaan pelatut pelit tulisi voittaa 5-0.

Itse en nähnyt viime yön peliä todellakaan neppailuna, vaan kovana kamppailupelinä, missä heikompi joukkue koitti rikkoa liigan eliittijoukkueen peliä kovalla fyysisellä pelillä.

Kaikki pelit ei 82 ottelun runkosarjassa ole mitään highlight-reel näytöksiä, vaan joskus tulee tällaisia vääntöjä, missä kumpikaan joukkue ei oikein saa peliään auki. Neppailusta on aivan turha puhua ja paljon tuli iskua pelaajistolle. CBJ pelasi todella fyysisesti.

Oettinger oli aivan loistava ja viisikko toimi hyvin. Kaksi pistettä jälleen plakkariin ja seuraavaksi paluu kotiin missä laitetaan McDavidia pataan.

Minä pidin Tuften fyysisestä pelistä, vaikka ei hän mikään kiekkotaituri olekaan. Paremmin hän tuonne neloseen sopii kun Gurianov. Silti itsekin haluaisin nähdä Blumelin jo takaisin ylhäällä. Maalintekotaitoa ei ole koskaan liikaa.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Onpas täällä kriittistä väkeä vierasvoiton jälkeen. En osta mitään tuosta kritiikistä yläpuolella. Ei NHL ole mikään herjasarja, missä kaikki huonompia joukkueita vastaan pelatut pelit tulisi voittaa 5-0.

Itse en nähnyt viime yön peliä todellakaan neppailuna, vaan kovana kamppailupelinä, missä heikompi joukkue koitti rikkoa liigan eliittijoukkueen peliä kovalla fyysisellä pelillä.

Kaikki pelit ei 82 ottelun runkosarjassa ole mitään highlight-reel näytöksiä, vaan joskus tulee tällaisia vääntöjä, missä kumpikaan joukkue ei oikein saa peliään auki. Neppailusta on aivan turha puhua ja paljon tuli iskua pelaajistolle. CBJ pelasi todella fyysisesti.

Columbus pelasi ainoalla oikealla tavalla, varsinkin, kun miettii 7 vaki ukon puuttumista rosterissa. Lisäksi Jenner, Voracek ja Werenski ainakin ovat isossa roolissa tuossa jengissä.

Kyllähän Columbus pelaa surkeaa jääkiekkoa. Sitä yritin tuoda ensimmäisellä viestillä. Tulee mieleen Bonesin Dallas. Keskusta tukkoon omissa, toivotaan parasta ja parilla kaverilla lisenssi pelata kiekolla. Ainut ero vain, että Rikulla oli huomattavasti parempi käsi tarjolla.

Itse ainakin hiihtelyllä tarkoitin, että ei ollut kyllä mikään kova vauhtisin Dallasin peli tällä kaudella, mutta tämähän oli Columbuksen antilätkän ansiota. Tästä huolimatta Stars sai luotua riittävästi loistavia paikkoja ainakin kuudelle lisä osumalle. Tarasov oli vain saamarin hyvä maalissa.

Tosiaan vaikka ottelusta ei mitään spektaakkelia syntynytkään, niin onhan se hienoa, että välillä voi voittaa vähän heikommallakin pelillä. Se on hyvän joukkueen merkki kuitenkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

M10

Jäsen
Tosiaan vaikka ottelusta ei mitään spektaakkelia syntynytkään, niin onhan se hienoa, että välillä voi voittaa vähän heikommallakin pelillä. Se on hyvän joukkueen merkki kuitenkin.

Tämä oli minun pointti. Että jos voittaa Columbuksen vieraissa vain 2-1, ei tarkoita sitä, että hävitään Edmontonille 10-0 kotona. Uskomatonta, että edes joutuu kirjoittamaan tällaista ulos.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voi olla, että Tufte puristi liikaa mailaa nyt tässä kauden ensimmäisessä pelissään, mutta noiden otteiden jatkuessa ei jatkoon. Petersonia tai Blümelia vaan kehiin, ennen kuin Nill tekee peliliikkeitä hyökkäyksen vahvistamiseksi.
En nyt ihan yhden matsin otannalla heittäisi Tuftea bussin alle. Ei se mikään tettiläinen kuitenkaan ole.
 

Torsti56

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stars, Blue Jackets
Ehkä mulla oli sitten Blue Jackets lasit päässä kun en löytänyt pelistä posia. Edes Otter ei joutunut venymään sen isompiin torjuntoihin ja tämä vielä raajarikkoista joukkuetta vastaan jossa ainoa tähti on Gaudreau. Laine ei ole lähelläkään 100% kunnossa ja Roslovic flopannut tällä kaudella täysin.

Ensimmäistä kertaa joutui jopa jättämään erän väliin kun ei napostellut hiihtely ja kyseessä oli tietenkin toinen erä. Se että Columbus voitetaan ei automaattisesti tarkoita sitä että voitetaan kaikki ja viimeyön kaltaisella pelillä voitetaan kärkijoukkueita 2 kertaa 100:sta.
 

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Hyvin puristettu 2 pistettä pitkähkön (5 matsia) vierasrundin päätteeksi. 3-1-1 on mainio reissu keskellä pimeintä talvea ja kauden puolivälin jo häämöttäessä 8 ottelun päässä. Ei kauhean viihdyttävä peli, mutta pisteet kotiin ja parin kotimatsin kautta lyhyelle joululomalle.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
En nyt ihan yhden matsin otannalla heittäisi Tuftea bussin alle. Ei se mikään tettiläinen kuitenkaan ole.

Taisin kirjoittaa, että noiden otteiden jatkuessa eli siimaa on vielä. Tuossa rikkovassa roolissa pitäisi kuitenkin keretä taklailemaan ja hämmentämään, nyt sitä ei tapahtunut, vaikka ottelussa ei mikään kauhea tempo ollutkaan.

Tufte ei tosiaan ole mikään tettiläinen. 24-vuotiaana ja "jo" neljättä kautta proona vetävänä nämä alkaa olla viimeisiä mahdollisuuksia, jolloin paikka pitäisi Starsin hyökkäyksestä napata. Siellä tosissaan on monta kaveria takana odottaamassa vuoroa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Tufte ei tosiaan ole mikään tettiläinen. 24-vuotiaana ja "jo" neljättä kautta proona vetävänä nämä alkaa olla viimeisiä mahdollisuuksia, jolloin paikka pitäisi Starsin hyökkäyksestä napata. Siellä tosissaan on monta kaveria takana odottaamassa vuoroa.
Dellandrean esiinmarssin jälkeen olen valmis antamaan mahdollisuuksia muillekin "menetetyille lupauksille". Paitsi Gurianoville. Starsin terveystilanne on kyllä ollut hämmentävän hyvä tällä kaudella. Ei ole juuri sen takia tarvinnut kierrättää. Olen oikeastaan hiukan ihmeissäni, ettei Peterson ole saanut viime kauden jälkeen juuri näyttöpaikkoja. Yksi pelikö sillä on tänä syksynä?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Dellandrean esiinmarssin jälkeen olen valmis antamaan mahdollisuuksia muillekin "menetetyille lupauksille". Paitsi Gurianoville. Starsin terveystilanne on kyllä ollut hämmentävän hyvä tällä kaudella. Ei ole juuri sen takia tarvinnut kierrättää. Olen oikeastaan hiukan ihmeissäni, ettei Peterson ole saanut viime kauden jälkeen juuri näyttöpaikkoja. Yksi pelikö sillä on tänä syksynä?

Joo no Tufte on vain vuoden nuorempi mitä Gurianov. Eli nyt alkaa on Tuften sauma ottaa se pelipaikka Starsista. Todettakoon vielä, että onhan hänestä paljon enemmän hyötyä tuolla nelosessa mitä Gurianovista. Tufte on tehty röyhimään ja painimaan.

Tosiaan Peterson on pelannut yhden pelin tänä kautena ylhäällä. AHL:ssä pelit on mennyt ihan mukiinmenevästi.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Kaikkea hyvää Denikselle, mutta kun muistetaan mitä tuo naapuri touhuaa Ukrainassa niin sehän voi olla että velipoikaa ei ole enää rintamalta saatu kiinni. Sillä saa vähän säälipisteitä alas.

No, tämä on väärä foorumi ulkopolitiikalle.

Vähän ollut nihkeää maalinteko joukkueella viimeaikoina. Lundqvistiä oon kyl tykännyt seurailla ja luulen että voi olla oikeesti kova ukko parin kauden päästä, toivottavasti Starsissa. Mä en ole Klingbergistä ikinä välittänyt ja edelleen sitä mieltä että tuo joukkue ei sitä ”virtuoosia” kaipaa.

Suter kun olisi viisi vuotta nuorempi niin olisiko NHL:n paras puolustus?
 

M10

Jäsen
Vähän ollut nihkeää maalinteko joukkueella viimeaikoina. Lundqvistiä oon kyl tykännyt seurailla ja luulen että voi olla oikeesti kova ukko parin kauden päästä, toivottavasti Starsissa. Mä en ole Klingbergistä ikinä välittänyt ja edelleen sitä mieltä että tuo joukkue ei sitä ”virtuoosia” kaipaa.

Olen tykännyt Lundqvistissa erityisesti siitä, että vaikka kaveri on todella hintelän oloinen, ei hän pelkää ketään eikä mitään vaan menee tilanteisiin kuin mies. Tulee hämmästyttävän hyvällä prosentilla niistä pois kiekonkin kanssa. Ajoittain tulee vielä vähän junnumaisia kiekon pomppimisia ja epävarmuus-tilanteita (mitä muuten Mirolle ei rookiena tullut juuri koskaan), mutta se on ihan inhimillistä. Ei todellakaan ole ikävä Klingbergiä. Arvostan valtavasti sitä, mitä Starsille vuosikausia primessään antoi, ja mikä johtaja oli joukkueessa, mutta en kaipaa miestä lainkaan. Katselin Kings-Ducks -matsia aamulla ja kyllä #3 oli aika tavallinen kuolevainen siellä hiihtelemässä. Ilman hänen lähtöä meillä ei esim. olisi Mason Marchmentia tai juuri Lundqvistia rosterissa, joten se siitä pohdinnasta, että tehtiinkö oikein vai väärin kun ei maksettu.
 

Pedretti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Marchment-Benn-Johnston oli Starsin parhaimmistoa tasaviisikoin. Ai, että oli upea rannari Johnstonilta, jota edelsi myös hieno syöttö poikki kentän läpi Marchmentilta.

Starsin oman maalinedus pelaaminen oli kyllä heikkoa. Edmontonin kaksi ensimmäistä maalia tuli nukkumisen ja kamppailu pelaamisen häviämisen myötä. Sanottakoon vielä, että ei ollut paras ilta Mirolla eikä Otterillakaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

NIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fucking Horseshit
Eipä ole tarvinnut näin kirjoittaa tänne aiemmin, mutta nyt Miron aivopieru maksoi 2 pistettä. Karmea syöttö. Ei silti, ruostetta useammallakin jampalla.
 

laamis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Pahoittelut jos tätä on avattu, mutta mitäs sille teidän Peterssonille on tapahtunut? Muistelin että viime kaudella pelasi ihan ok mutta ei ole kait yhtään matsia tällä kaudella ?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös