Dallas Stars valitsee toisella kierroksella Christian Kyroun. Sieltä tuli rightin hyökkäävä pakki. Tykkään tästäkin valinnasta, ai että.
Starsin huomenna alkavan development campin kokoonpano. Bourque ja Grushnikov eivät ole leirillä. Ilman varausta jäänyt Logan
Morrison tulee olemaan yksi leirin mielenkiintoisimmista nimistä. Odotin hänen tulevan varatuksi OHL:ssä pelatun tykki kauden jäljiltä.
Aika aikaisin on Dallasin development camp. Eikö nämä ole olleet yleensä joskus elo-syyskuun puolella?
Saatan minäkin toki muistaa väärin.Viime vuonna oli syyskuun puolella, mutta muuten ovat olleet aika nopeaan tahtiin draftin jälkeen, jos vain oikein muistan. Voin olla väärässäkin.
Mitäs muuten muut Dallas Stars fanit veikkaavat Jake Oettinger ja Jason Robertsonin uusien sopimusten vuosituloiksi? Itse olen pohtinut molemmien sellaista 5-6 miljoonaa per vuosi, Robertsonin kohdalla ehkä ylikin 6 miljoonan per vuosi.
Elliotte Friedman puhui viimeisimmässä 32thougtssissa, että Brent Burns voisi olla mahdollinen kohde Dallasille. Burnsille tuttu valmentaja löytyy, entinen kapteeni seurakaverina ja kämppä löytyy Texasista. Onhan siinä jo jokunen syy, mutta itse en oikein ajatukselle syttyisi. Toki ennemmin Burns kuin Petry, joka on toinen huhuissa pyörinyt kaveri.
Noin 15.15 kohdalla alkaa Burnsista keskustelu.
Tietyllä tapaa Burns voisi olla juuri sitä mitä tarvitaan, toisaalta taas ei ollenkaan. On viime kausina edelleen tehnyt hyvää tulosta hyökkäyspäässä, ja rightin maila toki iso plussa Starsin kannalta, kokoakin toisi pakistoon lisää. Toisaalta ikää jo 37-vuotta, sopimusta 3 vuotta jäljellä ja cap hit 8 miljoonaa. Ainoa looginen skenaario olisi, että Sharks (ja/tai kolmas osapuoli) pidättäisi palkasta sen 50%, jolloin tuo saattaisi toimia capin osaltakin. En kyllä itse osaa yhtään arvioida minkä arvoisen vastineen vaatisi Burns 50% cap hitillä?