Oksettava esitys Centralin kurkoja vastaan. Oleksiak -3, Johns -4! Bishop ei saanut kiinni mitään, mutta koko joukkue oli sysipaska. Tää peli kandee unohtaa nopeasti.
Niin sanottu ohi peli. Oli kyllä umpi surkea esitys koko jengiltä.
Oksettava esitys Centralin kurkoja vastaan. Oleksiak -3, Johns -4! Bishop ei saanut kiinni mitään, mutta koko joukkue oli sysipaska. Tää peli kandee unohtaa nopeasti.
Mukavan tasapainoiselta näyttää Starsin ketjut tänä päivänä. Edessä ensi yönä todellinen 4 pisteen ottelu Bluesia vastaan.
En ole pettynyt, enkä olisi ollut ilahtunut tuon toteutuessa. Mutta jollain oudolla tavalla olisin kuitenkin halunnut nähdä, mitä tuosta olisi tullut.Pääasia on, että Jumbo ei tullut joukkueeseen. Joskus paras liike on olla tekemättä virheitä.
Pääasia on, että Jumbo ei tullut joukkueeseen. Joskus paras liike on olla tekemättä virheitä.
Sinällään ei ehkä olisi ollut huono liike, mutta Starsilla ei ollut 2 tai 3kiekan varausta tulevaan draftiin. Palkkojakin olisi pitänyt saaha Sharksin suuntaan todennäköisesti Janmarkin verukkeella.
No onneksi ei lähetty Jannyn kauppaamiseen tai korkeiden hintojen maksamiseen mukaan, kun niitä pelimerkkejä ei kauheasti ole.
Minusta Jumbon näkeminen victory greenissä olisi ollut jollain tasolla hauska ja kiehtova asia.Pääasia on, että Jumbo ei tullut joukkueeseen. Joskus paras liike on olla tekemättä virheitä.
Minusta Jumbon näkeminen victory greenissä olisi ollut jollain tasolla hauska ja kiehtova asia.
Tosin järkevää on, että hän jäi Sharksiin. Ei hänestä olisi todennköisesti hyötyä ollut.
Kylläpä hehkutti Carolinan selostajat yli äyräiden Hintz-Gurianov kaksikkoa. Olivat kieltämättä kyllä loistavia viime yönä.
Carolinan uusilla pelaajilla ei mikään kauhean mairitteleva sisääntulo ja oli hauska nähdä kuinka Aho & Teräväinen turhautuivat Lindelliin.
Khudobin oli jälleen aivan loistava. Starsin ylivoima tökkii kyllä edelleen.
Mun mielestä se ongelma ei ole edelleenkään viivalla, vaan sisääntulossa. Siinä ei onnistunut nyt edes suomalaiskaksikko tällä kertaa.Tuosta ylivoimasta tuli mieleen, että olisiko jo aika kokeilla Miroa takaisin Klingerin paikalle viivaa tuossa ykkös yvssä. Miro saattaisi ymmärtää tehdä muutakin kuin heittää märän lompakon maalille.
Mun mielestä se ongelma ei ole edelleenkään viivalla, vaan sisääntulossa. Siinä ei onnistunut nyt edes suomalaiskaksikko tällä kertaa.
No jos haluat nähdä tuon tavallisena yv-kuviona, niin kyllä se mulle sopii. Mikä se Miron rooli siinä viivalla Klingerin paikalla sitten tuossa kuviossa on?Hienostihan Hintz toi laidasta sisään ja löi lötön pussiin ylivoimalla.
No jos haluat nähdä tuon tavallisena yv-kuviona, niin kyllä se mulle sopii. Mikä se Miron rooli siinä viivalla Klingerin paikalla sitten tuossa kuviossa on?
Se, että kiekko saadaan viivan yli, ei ole vielä alueelle tulo. Minusta se alkaa siitä, kun yv-kuvio saadaan hallitusti käyntiin. Jos siis ihan hiuksia lähdetään halkomaan, niin kiekon dumppaaminen päätyyn ei ole vielä alueelle tulo. Menee hiukan semantiikaksi, mutta tämä on minun näkemykseni.Miun mielestä siinä alueelle viennissä ei ole ollut ongelmaa. Kiekko kyllä saahaan alueelle, mutta ne ensimmäiset ratkaisut alueelle viennin jälkeen ovat olleet katastrofaaliasia jolloin jouduttu jälleen hakemaan omista vauhtia.