Enpä arvannutkaan miten oikeassa olinkaan Averystä viime kuun puolella kirjoittamassani postauksessa . Parhaimmillaan auttaa joukkuettaan hyvin paljon vs. Huonoimmillaan tuhoaa pelit jäällä hölmöilemällä&Tuhoaa joukkueen sisäisen harmonian hölmöilemällä..
Olet kieltämättä melkoinen näkijä. Jo kuukausi sitten totesit asioita, jotka ovat muulle kiekkoa seuraavalle maailmalle olleet selvillä jo vuosia.
Hauskaa kyllä, että joidenkin mielestä Avery on ihan oikeutettu päästelemään näitä juttuja sillä perusteella, että hänen exät ovat seurustelleet useamman kuin yhden miehen kanssa ja ovat täten "huonoja" naisia. Taitaa olla noiden juttujen kirjoittajat aika ahdasmielisiä. Se vasta olisikin hauskaa, että NHL Bettmanin johdolla ilmoittaisi, että Averyn jutut on ihan ookoo, koska nämä naiset joihin viitataan ovat harrastaneet seksiä todennäköisesti useamman kuin yhden henkilön kanssa ja eivät ole menneet edes naisimisiin näiden henkilöiden kanssa. Aivan sama millainen lortto on nainen ollut aikaisemmin, niin ei se oikeuta Averyä, eikä ketään muutakaan kertoilemaan jälkiliukkaistaan.
En tiedä ymmärsitkö väärin minua, vai onko joku toinen sanonut jotain toista jossain toisaalla, mutta koska itse taidan olla ainut, joka tuonsuuntaisia on tässä ketjussa laukonut, niin vastataan.
En todennut naisia huonoiksi missään tapauksessa, enkä varsinkaan siksi, että ovat jakaneet yhdelle sun toiselle. Niin on tehnyt itse kukin ja kukapa ei olisi virhearvion vierestä herännyt - usein ja kenties toistuvastikin.
Naisia ei käy missään nimessä syyttäminen. Avery saattaa olla, ja jäljestä päätellen todennäköisesti onkin, hyvä rakastaja. Julkisesta kuvastaan huolimatta olla Avery voi olla hyvä aviomieskin ja ties millainen hellä romantikko, mutta hyvä exä hän ei vaikuta olevan. Asia, johon kaikkien toiseen ihmiseen luottavien on osattava varautua.
Ainoastaan sen totesin, ettei tässä naisten kunniaa ole riistetty. Avery vain kertoi, miten asiat ovat ja miten hän on käynyt paikoissa, joissa toiset vierailevat nykyään vakituiseen (toivottavasti). Ei valehdellut, vääristellyt totuutta tai mitään muutakaan, ainoastaan oli tahditon. Siksi toisekseen en usko, että Elisa tai Rachel varsinkaan ovat asiasta moksiskaan, tai ainakin toivon, että he osaavat asettua tälläisen yläpuolelle toisin kuin internetin herrasmiesritarit.
Onko Averyllä oikeus olla tahditon? Totta vitussa, vastaa tekemisistään itse. Onko hänen työnantajallaan oikeus puuttua asiaan? Kyllä. Kuuluuko asia liigalle? Vähemmän.
Toivottavasti Averyn ura loppuu tähän, vaikka aikamoinen väriläiskä onkin.
Kuinka lapselliseksi sitä voi vajota? Minä toivon, että sinä kuolet aidsiin.
Rakastakaa lähimmäisiänne fyysisesti. Myös Averyä.