Missä se valvoja? = Var den oppsyn?
Eiks se kuulu hänen tehtäviin olla täällä? = Inte sant det hör till hans uppgifter att vara här?
Tää on ihan farssi =Den här är en fullständig farss.
Joo minun tehtävä ei oo täällä antaa tuomioita...enkä mitään kommentoi, että oon vaan seurannut, että täällä käytetään asiallista kieltä = Jhaa-a, min uppgift är inte att giva ut verdicter i här... och inte heller kommentera ingenting, att jag har bara följade att man bruker korrekt språken.
Sun kanssa on ihan turha käydä näitä asioita... Täähän oli täys vittu farssi tää juttu = Med du är helt meningslös att visitera denna saker... Den här ju var fyllt fittan farss den här saken.
Asiallista kieltä pittää käyttää = Ojjjojoj, korrekt språket skaal man bruukke.
Anna kakkua, anna sakkoa saatana = Anna's kakor, anna's sanktioner saattans
Vittu tuu hymyileen tänne, hymyile oikein, asiallista kieltä = Fittan kom le til här, le rätt, korrekt språket
Päätuomarin pitää nähdä maali, jos se hyväksyy, ja sä tuut tänne hymyilemään = Hufvudreferee skal se den målen, om Han accepterar, og du kommer til här att le
Miettikää perkele! Me pyöritetään monen sadantuhannen juttua, ja te tuutte mulle naureskelemaan = Tänka på Pärrkkele! Vi rollar en sak av många hundratusen, och ni kommer att skratta på mig.
Mä en kestä näitä vitun mikkihiiriä = Jeg dröjer ikke de här fittan's mikkimuser