Dålig svenska

  • 2 938
  • 42

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jag had idea för det här ketjun när jag huomade ketjun Pointless English.

Svenska är langvits ät vi alla lärade i skoolen men jag still har problemos in svenska och jag tänker at du har också. Let’s språka dålig svenska här.

Jag är very glad that jag arbeter i skolan. Vi har sexfestival varje år och den kommer julbuggen. Han giver paketer och den alla människar har kul tiderna.

Vad tycker du om ingenting?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
"Fan! Jag köpte en stor bakfylla", said Marko Jantunen när He hade bought a big bokhylla Frölundassa.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
någon gammal svensk meningar från Finnjävlar

På vit tas ku
Mer i kom me reen
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Jag måste byta mina byxorna.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Om man har inte kvinnan, man måste draga i handen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Vad kostade peppa i dag?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Häärää sinä där, minä häärään här.
Kom hit tuonne nurkan taa.
 

Snoppen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes
Ja kan int na annat än kokkoladialekt Ha int jiriveeden leert me ti tala ritti svenska. Ti proovva no leer he åt me to ja djick i skola, men int fastna he. He er bara dyndzo som fastnar undi gumistöule jerett.

Sku kuna fara o peed tjerndzi miin nu om hon leta naa. Men he vaal väl ti napp i nava iställe.

Hitt far väl o juså dålig svenska.

Siitä vähän mallia Kokkolan ruotsin murteesta. Ruotsissa tuo menee läpi huonona ruotsina (hymiö)
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Ja kan int na annat än kokkoladialekt Ha int jiriveeden leert me ti tala ritti svenska. Ti proovva no leer he åt me to ja djick i skola, men int fastna he. He er bara dyndzo som fastnar undi gumistöule jerett.

Sku kuna fara o peed tjerndzi miin nu om hon leta naa. Men he vaal väl ti napp i nava iställe.

Hitt far väl o juså dålig svenska.

Siitä vähän mallia Kokkolan ruotsin murteesta. Ruotsissa tuo menee läpi huonona ruotsina (hymiö)
Kvasadu?? De e sant. Dåligare kan det icke bli.
 

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Jag heter Peter. Jag kan hoppa många meter och jag äter erikeeper.
Kappas vaan sag Gunde Svan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös