Counter-Strike 2 (CS2)

  • 1 026 450
  • 7 246

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

MäkisAtte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , O.Jokisen Jukurit, SJS
Annettu viikon pelikielto turhasta ryssittelystä ja luokattomasta kieliasusta
Tää peli o vieläki aivan vitu unplayable, mitä ryssämpi netti on, niin kuin noilla vitun ryssillä on. Niin niillä on vielä parempi peekkaajan etu , aivan järkyttävää paskaa
 

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sen vähän mitä olen nyt pelannut niin edelleen olen sitä mieltä että CS:n pelaajat, ainakin suomalaiset, on maailman pohjasakkaa. Ei yksistään se vittuilun määrä, vaan se ulostus mitä näiltä kuulee pelin aikana.

Ja minä olen siellä kaljaliigoista alimpana, en tiedä voiko alempana pelata.

Aivan vitun karseaa kielenkäyttöä, rasismia, ja ylipäätään vittuilua.

Ja joku joskus ihmetteli miksi minä mieluummin pelaan kaljatasolla Valoranttia.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Sen vähän mitä olen nyt pelannut niin edelleen olen sitä mieltä että CS:n pelaajat, ainakin suomalaiset, on maailman pohjasakkaa. Ei yksistään se vittuilun määrä, vaan se ulostus mitä näiltä kuulee pelin aikana.

Ja minä olen siellä kaljaliigoista alimpana, en tiedä voiko alempana pelata.

Aivan vitun karseaa kielenkäyttöä, rasismia, ja ylipäätään vittuilua.

Ja joku joskus ihmetteli miksi minä mieluummin pelaan kaljatasolla Valoranttia.
Olen jokseenkin samaa mieltä, kyllä siellä muistakin kulttuureista tulevia käyttäytyy todella surkeasti. Pelillisesti suomalaiset ovat helkutin rasittavia myös. Suomessa kaikki haluaa vain "ounata nyyppiä" eikä kukaan halua pelata tosissaan edes semipro- tai protasoilla (pl. Aleksi). allu on tästä nyt pahin esimerkki.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Olen jokseenkin samaa mieltä, kyllä siellä muistakin kulttuureista tulevia käyttäytyy todella surkeasti. Pelillisesti suomalaiset ovat helkutin rasittavia myös. Suomessa kaikki haluaa vain "ounata nyyppiä" eikä kukaan halua pelata tosissaan edes semipro- tai protasoilla (pl. Aleksi). allu on tästä nyt pahin esimerkki.

Aleksikin on vähän huono, kun puurtaa aina hampaat irvessä. Tietynlainen rentous pitää myös olla.

Mitä muuten tulee, niin ei ole kyllä itänaapurin kavereita voittanutta. Joka kerta insta vitutus, kun jengissä 4 venakkoa ja sinä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Iso shuffle tulossa. Twistzz menossa Vitalityyn, mutta Navi osoittanut myös kiinnostusta. Jännä nähdä mikä on iM ja s1mplen tilanne. Toinen on ollut kuukauden kohta toinen jalka ulkona ja megastaraa ei CS2 kiinnosta.
 

Risujemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jahas. cadiaN penkitettiin siis Stavnin ja Jabbin pyynnöstä, koska muuten he eivät olisi suostuneet tekemään jatkosopimuksia Heroiciin. No cadiaN penkitettiin, ja Heroic alkoi hieromaan uusia sopimuksia. Tässä välissä nämä oli jutellut Astraliksen kanssa, eivätkä suostuneet tekemään sopimuksia. No nyt tunti ennen Heroic - Auroran aloitusta, Heroic tuo asian julkisuuteen ja penkittää Stavnin ja Jabin.





Tässä Jabin twiitti cadiaNin penkitykseen :D :





Noiden kahden herran sopimuksia jäljellä vielä 10kk, ja Heroic ei heistä ole halvalla luopumasta. Saa nähdä onko Astralis enää edes kiinnostunut vai istuuko pojat loppusopparin penkillä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jahas. cadiaN penkitettiin siis Stavnin ja Jabbin pyynnöstä, koska muuten he eivät olisi suostuneet tekemään jatkosopimuksia Heroiciin. No cadiaN penkitettiin, ja Heroic alkoi hieromaan uusia sopimuksia. Tässä välissä nämä oli jutellut Astraliksen kanssa, eivätkä suostuneet tekemään sopimuksia. No nyt tunti ennen Heroic - Auroran aloitusta, Heroic tuo asian julkisuuteen ja penkittää Stavnin ja Jabin.





Tässä Jabin twiitti cadiaNin penkitykseen :D :





Noiden kahden herran sopimuksia jäljellä vielä 10kk, ja Heroic ei heistä ole halvalla luopumasta. Saa nähdä onko Astralis enää edes kiinnostunut vai istuuko pojat loppusopparin penkillä.


Heroic on niin persaukinen orga, että varmasti jabbi ja stavn liikkuu ennen sopparien raukeamista. Melkoista sekoilua kyllä.
 

Sherlock

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
HLTV huhuilee NAVI: -s1mple, +w0nderful. Aikamoista, varsinkin kun vasta vuosi sitten julkaistiin 3v. jatkot ja nyt sitten jo ollaan pistämässä pihalle.

Hurjia huhuja kyllä muutenkin liikkeellä, erityisesti liittyen Falconsiin. Snappi, m0NESY, Magisk ja Niko ainakin oltu viemässä sinne päin. Toteutuessaan menis aika moni joukkue ihan uuteen muotoon.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
S1mple on kyllä pahasti asennevammainen kaveri. Ei ole nykyformilla mikään mahdoton korvattava ja wonderful mielestäni korvaa kyllä hänet.

Tietyllä tapaa tulee ikävä simpleä, mutta toisaalta uusi peli ja kaikki nämä kiukuttelut… Heippa!
 

Jugis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
S1mple on kyllä pahasti asennevammainen kaveri. Ei ole nykyformilla mikään mahdoton korvattava ja wonderful mielestäni korvaa kyllä hänet.

Tietyllä tapaa tulee ikävä simpleä, mutta toisaalta uusi peli ja kaikki nämä kiukuttelut… Heippa!
Melkoisia uutisia tänään. Olisko se sitten s1mple C9:iin? sh1ro lähti sieltä nyt.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
S1mple on kyllä pahasti asennevammainen kaveri. Ei ole nykyformilla mikään mahdoton korvattava ja wonderful mielestäni korvaa kyllä hänet.

Tietyllä tapaa tulee ikävä simpleä, mutta toisaalta uusi peli ja kaikki nämä kiukuttelut… Heippa!

S1mple skarppasi aika paljon asenteensa kanssa ennen kuin pygmi bunkkeriryssä totesi, että Ukrainassa on suoritettava denatsifikaatio. Tuon jälkeen s1mple ollut aikalailla varjo itsestään.
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onhan tuo cs2 niin paska peli, ettei yllätä simplen motivaatio ongelmat.

Ei tuota kannata väkisin yrittää pelata. Rahaa on kertynyt ja sitä saisi helpommalla muualtakin tuolla kokemuksella.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Wonderful tulossa Naviin. Selkeä ykköskohde ja ollut servullakin jo. Sh1ro ei ole vaihtoehto organ puolelta. Jotenkin sain vaikutelman, että jotain muutakin olisi tapahtumassa vielä lisäksi.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Wonderful tulossa Naviin. Selkeä ykköskohde ja ollut servullakin jo. Sh1ro ei ole vaihtoehto organ puolelta. Jotenkin sain vaikutelman, että jotain muutakin olisi tapahtumassa vielä lisäksi.
Onhan tuosta iM kenkimisestä ollut kohtuu paljon huhua. Sitä ei toki tiedetä tapahtuuko sitä. Yritystä ilmeisesti ainakin ollut
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onhan tuosta iM kenkimisestä ollut kohtuu paljon huhua. Sitä ei toki tiedetä tapahtuuko sitä. Yritystä ilmeisesti ainakin ollut

Harumihan huuteli twitterissä, että Yekindarin kanssa neuvoteltais. En saanut ainakaan suoraa vihreetä leimaa paperiin, joten saa nähdä.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Harumihan huuteli twitterissä, että Yekindarin kanssa neuvoteltais. En saanut ainakaan suoraa vihreetä leimaa paperiin, joten saa nähdä.

Tämä taisi olla jo kumottu huhu. Tai ymmärtääkseni Navi oli kysellyt, mutta asia ei sen pidemmälle edennyt. En kuitenkaan päätäni pistä pantiksi, koska en enää muista mistä luin
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tämä taisi olla jo kumottu huhu. Tai ymmärtääkseni Navi oli kysellyt, mutta asia ei sen pidemmälle edennyt. En kuitenkaan päätäni pistä pantiksi, koska en enää muista mistä luin
HLTV orgin siinä pätkässä C9 joku taustajannu(NA ukko) sanoi, että 100% pysyy Yekindar Liquidissa. Eli ampui tuon huhun heti alas.

Olisihan se toki hieno nähdä, jos NaVi saisi kerrankin kunnon entryn. iM ei siihen valitettavasti ole. Ja Aleksibtä ei voi joka erä ekana uhrata kun joutuisi olemaan sitten taustalla. Mutta en usko ennenkuin näen.

w0nderfull liene paras, ketä tähän paikkaan voi saada. Ei se kovin tai paras, mutta pystynee ottamaan ne tarpeelliset 1-2 erässään kun paikka on. Viime ajat farmannut Sproutissa paskoja.

Paljon on vkl aikana shuffleja vielä tulossa, tai alkuviikosta. Kun jonkun turneen rosterilockkaus oli 31.10.

Harmittaa kyllä Aleksib puolesta. Menikö taas 1-3kk ja jengissä muutoksia? Ei ole saanut millään jengillä tehdä pitkäkatseista työtä. Nyttenkin itse goat jengissä ja sanoo että tykkää Aleksista. Sitten tulee umpipaska CS2 ja s1mple ei enää halua pelata edes bossia, saati itse koko peliä. Väläytteli siis rifflen roolia jatkossa..

ja se jatko. Ei tule olemaan NaVissa, vaikka juuri 3v jatkot teki. Orga eikä pelaajat/koutsi meinan jaksaa enää rokkistaran/primadonnaa katsella. s1mple halunnut pitää taukoa jo pitkään ja nyt sitä pyytänyt. Orga tainnut sanoa, että pidä vaan ja ehkä parempi että lähdetään eriteille. <-- silkkaa spekulaatiota, mutta varmasti paljon totuuttakin. Ei ole näet se helpoin ihminen pelatessakaan niin mitä vielä pelin ulkopuolella.

s1mplellä saavutti CSGO kaiken mahdollisen. Ainut pelaaja joka 3x HLTV #1. Grand Slam. Major voitto. Sekä lukuisia muita isoja turnaus, että henkkoht palkintoja. Rahaakin tienannut jo miljoonia. Jos ei halua ja paloa enää pelaamiseen ole niin mikäs siinä. Ymmärrän täysin. Niin paska peli tuo CS2 on ja jos se AWP on myös niin paska niin ei ihme ettei itse GOATlle homma maistu.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Tämä 3x löytyy myös Zywoolta parin kuukauden kuluttua.
Mutta ei CSGOssa :) sillä sen tuohon pistinkin. Mutta joo zyWHO? on jo 99% #1 tänä vuonna. Ja täten hänellekkin 3. HLTV TOP #1 sijoitus. CS.ssä. Eikä varmasti ole viimeinen hänen kohdallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös