Tämä taisi olla jo kumottu huhu. Tai ymmärtääkseni Navi oli kysellyt, mutta asia ei sen pidemmälle edennyt. En kuitenkaan päätäni pistä pantiksi, koska en enää muista mistä luin
HLTV orgin siinä pätkässä C9 joku taustajannu(NA ukko) sanoi, että 100% pysyy Yekindar Liquidissa. Eli ampui tuon huhun heti alas.
Olisihan se toki hieno nähdä, jos NaVi saisi kerrankin kunnon entryn. iM ei siihen valitettavasti ole. Ja Aleksibtä ei voi joka erä ekana uhrata kun joutuisi olemaan sitten taustalla. Mutta en usko ennenkuin näen.
w0nderfull liene paras, ketä tähän paikkaan voi saada. Ei se kovin tai paras, mutta pystynee ottamaan ne tarpeelliset 1-2 erässään kun paikka on. Viime ajat farmannut Sproutissa paskoja.
Paljon on vkl aikana shuffleja vielä tulossa, tai alkuviikosta. Kun jonkun turneen rosterilockkaus oli 31.10.
Harmittaa kyllä Aleksib puolesta. Menikö taas 1-3kk ja jengissä muutoksia? Ei ole saanut millään jengillä tehdä pitkäkatseista työtä. Nyttenkin itse goat jengissä ja sanoo että tykkää Aleksista. Sitten tulee umpipaska CS2 ja s1mple ei enää halua pelata edes bossia, saati itse koko peliä. Väläytteli siis rifflen roolia jatkossa..
ja se jatko. Ei tule olemaan NaVissa, vaikka juuri 3v jatkot teki. Orga eikä pelaajat/koutsi meinan jaksaa enää rokkistaran/primadonnaa katsella. s1mple halunnut pitää taukoa jo pitkään ja nyt sitä pyytänyt. Orga tainnut sanoa, että pidä vaan ja ehkä parempi että lähdetään eriteille. <-- silkkaa spekulaatiota, mutta varmasti paljon totuuttakin. Ei ole näet se helpoin ihminen pelatessakaan niin mitä vielä pelin ulkopuolella.
s1mplellä saavutti CSGO kaiken mahdollisen. Ainut pelaaja joka 3x HLTV #1. Grand Slam. Major voitto. Sekä lukuisia muita isoja turnaus, että henkkoht palkintoja. Rahaakin tienannut jo miljoonia. Jos ei halua ja paloa enää pelaamiseen ole niin mikäs siinä. Ymmärrän täysin. Niin paska peli tuo CS2 on ja jos se AWP on myös niin paska niin ei ihme ettei itse GOATlle homma maistu.