Itse seurasin Quirkia eilen ja ekan puolikkaan oli samaa paskaa kuin aiemmin, mutta toisella puoliskolla riisti kiekkoja ja pelasi jopa kokoisekseen melko fyysisesti tehden pari näppärää kiekonriistoa. Tähän lisäksi 1+1. Jos itseluottamus on palautunut ja jatkaa samaan malliin kuin eilisen jälkipuolikkaan, on ansainnut paikkansa hallitsevan mestarin kokoonpanossa. Kunhan nyt vain saa tason pidettyä. Tohdin sanoa, että 3.erässä pirtein pelaaja JYPistä. Kuinka moni näki saman? Ne, jotka eivät nähneet, seurasitteko nimenomaan Quirkin pelaamista? Jos ette nähneet samaa, mutta seurasitte Coryn pelaamista erityissilmällä, tahtoisin kuulla perustelut.
Voin yhtyä tähän (siltä osin, mitä peliä urholta onnistuin näkemään!). Ekassa erässä näytti taas pelaavan väärässä sarjassa. Ei pärjännyt missään kaksinkamppailussa ja itse mennessä kiekolliseen vaikutti kuin pikkupojalta ulkojäillä, joka ei uskalla ihan täysin kiinni isompaan naapurin poikaan mennä.
Pelin edetessä kuitenkin paranti ja mieleen jäi tilanne, jossa meni ensin erittäin pieneen rakoon, otti kovan taklauksen loistavasti vastaan ja sai syötettyä vielä Louhivaaralle hyvän vetopaikankin. Jälkitilanteesta myös hommasi Tapparalle jäähyn, tosin jäi vähän hämärän peittoon, että kaatuiko sen takia, että puhallettiin selkään vai oliko oikea rikekkin. Kaikki kaikessa vahva vaihto kuitenkin tuo.
Sai kaksi pistettä tehtyä Näkyvän loistavan laukauksen seurauksena ja itse pisti myös kiekon reppuun.
En tosin kirjoita väitettäsi, että oli pirteimpiä JYP pelureita loppupelissä. Vajosi kuvasta kun pelitillanteet koveni jälleen ja Tappara sai otetta.
Ok peli kuitenki ja vielä jäi myös rutkasti parannettavaa. Nyt kun pistetili on auki, niin katsotaan oliko kyseessä sattumaa vai löytyykö jatkossakin vahvoja otteita.