Pitää nyt kommentoida tätä Quirkiakin, kun olen sentään jo muutaman pelin häneltä tällä kaudella nähnyt. Ja pakko on sanoa, ettei miehelle ole yhtikäs mitään käyttöä liigajoukkueessa. Ihan täysi lapanen on hän. En kerta kaikkiaan ymmärrä, mitä Holtari on tässä jäpikkäässä nähnyt, että hänet on pitänyt Jyväskylään asti raahata.
Enkä ymmärrä sitäkään, miksi Aho peluuttaa tuota pelin jarruttajaa Perrinin ja Abidin ketjussa. Siinä on jo muutenkin kaksi kohtuullisen verkkaista menijää, joilla kuitenkin kiekko pysyy lavassa ja pystyvät siten järjestämään vaarallisia tilanteita. Siihen sitten tungetaan kaveriksi jokaisessa tilanteessa kiekosta luopuva Quirk, niin ei ainakaan ketjun pelinopeus kasva yhtään. Maaleista on turha edes haaveilla, kun hyökkäykset ovat jatkuvasti alivoimaisia. Quirkille ei nimittäin kannata kiekkoa lainata, tai sitten ollaan omassa päädyssä välittömästi.
Ennemmin kannattaa vaikka Salmiota tai jotakin muuta Akatemian pelaajaa siihen ykkösketjuun laittaa, kuin tätä amerikanapua/avuttomuutta. Hankkisi nyt Holtarikin uudet linssit, ettei tällaisia kaappauksia enää tee. Näistä eivät nauti edes sokeat.
Ja olen valmis kääntämään takkini, jos Cory joskus alkaa pelata kunnolla. Seuraavan kerran menen JYPin peliä katsomaan Lappeenrantaan 19.1. Joten jos Cory on vielä silloin kokoonpanossa mukana, niin näytönpaikka on hänellä minulle (ei sillä, että minun mielipiteeni mihinkään vaikuttaisi, mutta voinpahan sen jälkeen jatkaa haukkumistani/aloittaa kehumisen taas yhden pelin viisaampana).