- syöttötyöskentely muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta huonompaa keskitaso
Et ole tainnut nähdä yhtään peliä paikanpäältä?
- syöttötyöskentely muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta huonompaa keskitaso
Locke pudotettu nelosketjunlaituriksi locke - tuominen - kulmala :) On kyllä fysiikaltaan kulmalaakin valovuoden perässä. Ainoana erotuksena kulmalaan on se, että vauhti ei riitä että ehtisi edes tilanteisiin :P
Birner on ilmeisesti sivussa, joten hyökkäjät kiertävät.
Locke pudotettu nelosketjunlaituriksi locke - tuominen - kulmala :) On kyllä fysiikaltaan kulmalaakin valovuoden perässä. Ainoana erotuksena kulmalaan on se, että vauhti ei riitä että ehtisi edes tilanteisiin :P
Locke on nyt 42 pisteen tahdissa, joka on huhuttuun palkkaan nähden alakantissa. Jos liksa alkaa kolmosella, niin pistepörssin voitosta pitäisi pystyä kilpailemaan. Locken pelejä olen nähnyt vasta yhden, mutta pitääpä katsoa viikonlopun tuplapelit Lukkoa vastaan. Ennustusketjussa veikkasin Locken olevan liigan suurin kysymysmerkki, joka pisteet voivat olla mitä tahansa 30-60 välillä kauden päätyttyä.
Locke on nyt 42 pisteen tahdissa, joka on huhuttuun palkkaan nähden alakantissa. Jos liksa alkaa kolmosella, niin pistepörssin voitosta pitäisi pystyä kilpailemaan.
Senkin haluan mainita, että ollaankohan Lockelta sittenkin vaatimassa kuuta taivaalta peliesitysten suhteen. Monet ovat miehen otteita haukkuneet, mutta silti pisteitä kasassa 1+6, joka on joukkueen nykykuntoon suhteutettuna vähintäänkin kohtuullisesti. Tosin siitä olen samaa mieltä, että puolustuspäässä junnutkin pärjäävät herraa paremmin.
Koko teksti.
Isä-Koivu kritisoi tänään Urhon lähetyksessä kovin sanoin Lockea useampaan otteeseen. Mahtaako Locke olla täydellä sydämellä mukana tuossa touhussa? Hän liukuu ympäri kenttää, neppailee ja näpräilee, vaikka pitäisi laittaa jalkaa liikkeelle. Asenteessa tuntuu olevan ongelmia ja aika flegmaattiselta toi touhu välillä näyttää. Puolustuspelaaminen ei kiinnosta alkuunkaan, vaan Locke ottaa oman pään tilanteet todella löysästi. Esimerkiksi tänään Lukon toisessa maalissa Locke näennäisesti yritti puolustaa, mutta eihän tuolla tavalla voi touhuta. Joo, pari namupassia taas tänään, mutta mitä hyötyä niistä on kun äijä on muuten noin pirun huono.
Jostain syystä minulla on aivan jumalaton luottamus Lockeen. Se tulee vielä sieltä oikealla systeemillä. Ei tuollaisia pisteitä vuodesta toiseen mätetä AHL:ssä jos on aivan lapanen. Virta vois yrittää lopettaa tekemästä Lockesta laituria...
En muista noin kahteen vuoteen olleeni eri mieltä kanssasi, mutta nyt kysyn: oletko nähnyt tämän + 300 teuron jätkän liikehdintää jäällä? EI millään pahalla ketään kohtaa, mutta tosi paska ja laiska on. Suorastaan huono. Ja kyllä, on paikoissa, pelaa sillä pisteen vauhdilla per peli, mutta ongelmahan on se, että Locke ei käännä yhtä vitun ainutta peliä tepsin voitoksi.
Olen minä nähnyt, ja kaikki nuo mainitsemasi asiat. Mutta anna minun pitää lapsen uskoni edes Lockeen :)
Minusta siis Coreyn voisi pistää näillä puheilla kiertoon ja hankkia uutta pelimiestä tilalle.