Hieno homma. Ehkä lisää edes hitusen miehen haluttavuutta. Ainoa syy miksi kannattaa enää peluuttaa. Toivotaan vaan ettei loukkaannu.
Älä nyt. Voihan se olla, että Locke vihdoin heräsi pelaamaan.
Joo ja sitten mä heräsin itse.
Hieno homma. Ehkä lisää edes hitusen miehen haluttavuutta. Ainoa syy miksi kannattaa enää peluuttaa. Toivotaan vaan ettei loukkaannu.
Juha Pajuoja Ilves-matsin (08.01.2013) jälkeen lehdistötilaisuudessa:Saa kyllä olla aika optimistinen koutsi jos odotusarvossa on jotain positiivista kaiken jälkeen vielä Lockelta.
Juha Pajuoja Ilves-matsin (08.01.2013) jälkeen lehdistötilaisuudessa:
"Pelaako Locke ensi viikonloppuna?"
"Ai, nyt tulevana? Meillä? - - - En halua kommentoida."
Kuulostaa siltä, että Lokista oltaisiin pääsemässä eroon - great!
Huomasiko kukaan muu, että tänään Locken tekemän avausmaalin jälkeen kaveri ei vetänyt joukkuetuuletusta läpi vaihtoaition. Locke tuli viimeisenä kohti vaihtoaitiota, muut neljä äijää heittivät läpyt joukkueen kanssa, mutta Locke otti eleettä aition ekalta kaverilta onnittelut vastaan ja meni punaviivan puoleisesta luukusta istumaan.
On tilanne mikä tahansa ja pelaajan tuska kuinka suuri hyvänsä, tuollainen on kyllä tökeröä käytöstä. Varsinkin jos pelit saattavat loppua joukkueessa päivänä minä vain. Itse ainakin haluais jättää hyvän maun kaikille osapuolille ja hoitaa hommat ryhdikkäästi ja reilusti loppuun asti. Locken epäonnistuminen täällä ei todellakaan ole joukkuekavereiden vika.
Huomasiko kukaan muu, että tänään Locken tekemän avausmaalin jälkeen kaveri ei vetänyt joukkuetuuletusta läpi vaihtoaition.
Kuulin matsibussissa ottelun jäleistä haastattelua hieman, kuulinko aivan väärin mutta kyseltiinkö Pajuojalta tyyliin " lämmittikö Locken onnistumiset?" johon mies totesi " Ei hirveästi koska olisi itse tuossa temmossa onnistunut yhtä hyvin" ?? Sanatarkkaan en kuullut mutta tuollaisen sain jotenkin päähäni.
Toivotaan, että paikkaaja ei ole mikään Josef Strakan kaltainen jämäpelaaja, vaan joku todellinen löytö. Toivoa voi.
Tosin eipä tuo ole mikään syy. Kuten täällä jo todettiinkin, niin Locke on tullut sm-liigaan ja ei ole pystynyt muuttamaan omaa peliään sellaiseksi kuin tarvitsisi.
Muutoin tuota Lokkia käy kyllä edelleen sääliksi kaikkien perhesyiden ja muiden takia.
Pakko sanoa, että kyllä tässä tavallaan Lockeakin ymmärtää kun yrittää astua hänen saappailleen.
O Ei häntä nyt voi mistään yrityksen puutteesta varsinaisesti syyttää...
Wuhuu, juhlan paikka! Onnea ja menestystä.
tulikin sopimuksen purku kalliiksi
Onnea TPS!
Pääsitte eroon ylihintaisesta turhakkeesta, tulikin sopimuksen purku kalliiksi ja onko ketään tulossa tilalle?
Eiköhän se ole yhteisymmärryksessä purettu, Lockekin varmasti tiedosti asian ettei ihan putkeen mennyt kun palkkakin oli aika tähtitieteellinen.
Eiköhän se ole yhteisymmärryksessä purettu, Lockekin varmasti tiedosti asian ettei ihan putkeen mennyt kun palkkakin oli aika tähtitieteellinen.