Great Stadin ykköset, muitahan ei enää tosin ole!
Fantastinen jatkopahvi. Corey oli kulttipelaaja jo ennen tänne saapumistaan ja oli jengin parhaita ellei paras pelaaja loppukaudesta. Vahva, hieman kulmikkaan oloinen jyrä, mutta silti taitava.
Elkins oli playoffseissa IFK:n ylivoimaisesti paras kenttäpelaaja, joten eihän tässä voi olla kuin tyytyväinen. Tiedetään mitä saadaan ja täyttää 2-3 kentän sentterin roolin loistavasti.
Olen tyytyväinen, että Corey jatkaa IFK:ssa. Viime kaudella Elkins esitti toisinaan erittäin hyviä otteita molempiin suuntiin, vaikka aikaa menikin eurooppalaiseen peliin totuutellessa. Nyt kuviot ovat tutut ja valmentajana Raato, joka varmasti tietää, mitä saa.......
Elkins oli viime kaudella yksin Stadissa, nyt mukana on perhe. Asunto löytyi sopivan matkan päästä Nordenskiöldinkadusta ja matka treeneihin taittuu kätevästi longboardilla.
- On hienoa, että perhe on mukana. Viime kaudella tilanne oli toinen, keskustelimme lähinnä Skypen välityksellä, joten nyt treeneistä kotiin tuleminen tuntuu erilaiselta. Helsinki on hieno kaupunki ja vaimoni pääsee hyvin liikkumaan spåralla tyttäreni kanssa paikasta toiseen, kun olen hallilla.
Uskon vahvasti että Elkins "vapautuneena" on erittäin kova ulkkari ens kaudella. IFK:lta loistava veto tehdä jatko diili.
Mä olen alkanut miettiä ihan samaa. Kokonaisvaltainen pelaaja, ykkössentteriksi ehkä kaipaisi hieman lisää käsiä, mutta perussyötöt on hyvällä tasolla niin voiman kuin suunnan osalta. kaveri osaa aloittaa (en ole katsonut statseja, mutta nähdyn mutu)... Toisaalta jengi tarvitsee kaksi kunnon senaa menestyäkseen..Meillä on ykkössena ja se on Elking, mies vetää täysillä joka vaihdon. Laitaväännöissä vielä parannettavaa. Mutta jees, jatkoa vaan.