Boqvist sai viime pelissä kiekon kasvoihinsa. Vaihtopenkillä.
Ilmeisesti jotain murtui ja nyt Boqvist on IR-listalla.
#27 noudattaa kiroustaan. Boqvistin ura ollut täynnä outoja loukkaantumisia ja lisätietoja saa Ryan”Broken”Murraylta.
Itse mietin aamulla, että olisko Jackets peräti playoff joukkue jos kolmansia eriä ei huomioitaisi?Onko jollakin tilastoa, kuinka monta usean maalin johtoa mikäkin joukkue on tällä kaudella menettänyt 3. erässä? Columbus aloitti Vancouverissa kolmannen erän tilanteessa 1-4, mutta käteen jäi vaan jatkoaikatappio. Mielikuva on, että tämän tyyppistä on käynyt jo muutamia kertoja tällä kaudella.
Itse mietin aamulla, että olisko Jackets peräti playoff joukkue jos kolmansia eriä ei huomioitaisi?
Blue Jackets on johtanut kahden erän jälkeen 17 kertaa tällä kaudella. Ei 17 voittoa 48 ottelussa ihan pudotuspeleihin veisi, vaikka on kaksi enemmän kuin nykyinen saldo.Itse mietin aamulla, että olisko Jackets peräti playoff joukkue jos kolmansia eriä ei huomioitaisi?
Aika heikosti kyllä Columbuksella menee Jiricekin kanssa.
Myyntejähän tuossa odotellaan (trade dedikselle) ja sitten nuoria nostellaan ylös. Ennen tätä veteraanit pelaa, koska ovat näyteikkunassa ja Jiricek kehittyy siellä AHLssäkin.
Kyllä, vaikka palkka ja odotukset ovat kovia pelaajan suhteen ja jotkut ehkä ovatkin pettyneet, niin tuo viime kauden 74 pistettä olivat kuitenkin Columbuksen seurahistorian viidenneksi tehokkain kausi yksittäiseltä pelaajalta, edellään vain Whitney, Nash ja Panarin x2.Taso ei ole suuri mutta Gaudreau on paras hyökkääjä, huolimatta siitä että paskoja suorituksia tulee kuin liukuhihnalta. Ilmestyy kuitenkin joka peliin paikalle joka on iso juttu kun näitä kahta sopimusta vertailee ja pelaa poikkeuksetta isoimmilla minuuteilla.
Kekäläinen on edelleen työsuhteessa Blue Jacketsiin, vapautettu ainoastaan GM:n duunista. Olisi oikeastaan aika hölmöä olla hyödyntämättä Keklun kokemusta ja osaamista kykyjenetsinnästä - jos se vaan Kekäläiselle itselleen sopii.Kekäläinen vietti ensimmäisen illan työttömänä katsellen Monstersin matsia. JD kertoi että tulevaisuudessa Kekäläiselle saattaa scoutti-puolelta löytyä töitä Columbuksesta.
Muutoin pitää taas ihmetellä peliaikoja, San Josea vastaan Roslovic napautti 22:11 kun Johnson ainoastaan 6:57.
Mikä lienee suunnitelma Kentin suhteen.