Coldplay

  • 51 938
  • 416

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vieläkin niitä saattaa sinne plompsahdella, vähän on nyt siellä liian aikaisin heitetty kirves kaivoon ja luovutettu.
Ei täs luovutettu olla mutta tuo sähkökatkos sattui vähän huonoon aikaan. Nyt tuo ukko on köpötellyt paikallaan kohta puolituntia eikä oikein tiedä pitäisikö kuitenki resetoida ja kokeilla uudelleen ..
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä käytössä oli neljä konetta ja yhteensä 20 eri selainta, lopulta kuusi vierekkäistä paikkaa. Kaveri, joka sai liput, meni jonoon viimeisenä ehkä 9:57 ja pääsi läpi tyyliin 10:03. Siitä naputteli kuusi vierekkäistä lauantai-lippua koriin ja maksun valmiiksi. On tuo melkoista tuuripeliä, mutta paljon pystyy nostamaan mahdollisuuksia noilla eri selaimilla. Kyllähän siinä luki, ettei samoilla tunnuksilla voisi käyttää eri selainta tms. tai tippuu jonon perälle, mutta tuo ei pidä paikkaansa. Koittavat vaan vähentää tätä "mahdollisuuksien nostatusta".
 
Viimeksi muokattu:
Tuonne arkikeikoille tulee saamaan vielä lippuja, kunhan pöly laskeutuu. Viikonloppukeikat ovat halutumpia ja lauantaikin tuli myyntiin vasta viimeisenä, tietenkin ihan tarkoituksella.

Noin yleisesti taisi olla surkein lipunmyyntisuoritus suomalaisten stadionkeikkojen historiassa. Neljä stadionkeikkaa ja silti hirveä sekoilu ja sotku.
Lauantai tuli myyntiin siksi viimeisenä, että päivä varmistui viimeisenä. Jos edeltävään kaupunkiin olisi tullut vielä yksi lisäkonsertti niin tuo Suomen lauantain keikka ei olisi ollut mahdollinen.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mä olisin melkein mieluummin leiriytyny viikoks lippukaupan oven taakse, kun rämpänny F5 päivästä toiseen. Siellä olisi ainakin oikea rehellinen jono tällaisen epärehellisen datassa jonottamisen sijaan.
Oi niitä aikoja kun menin jonoon lippukaupan ovelle 8:30 jonottamaan Iron Maidenin lippuja huomatakseni että kauppa aukeaa vasta klo10. Siitä sitten naapurikaupunkiin 40km jossa kauppa aukesi jo 9 ja liput saatiin kouraan.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Oi niitä aikoja kun menin jonoon lippukaupan ovelle 8:30 jonottamaan Iron Maidenin lippuja huomatakseni että kauppa aukeaa vasta klo10. Siitä sitten naapurikaupunkiin 40km jossa kauppa aukesi jo 9 ja liput saatiin kouraan.
Muistelisin kanssa aikoinaan Brucen ja U2 stadionin keikalle hankkineeni liput lippupisteen kautta. Silloin se oli vaivatonta ja helppoa. Ennen kaikkea varma tapa, kun näki vähän vaivaa.

Nyt näytti käyvän niin että yli kymmenen jäi meidän porukasta ilman lippua, vaikka yrittäjää oli vaikka kuinka paljon. Kyllä ottaa päähän.
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
No itse tiedän erään henkilön joka oli saanut ostettua liput Olympic Stadium keikalle. Ei vain kaveri heti tajunnut että tuo keikka on Kreikassa Ateenassa. Suomen Olympia Stadionin liput olivat olleet pikkaisen alempana myynnissä. Sattuuhan noita.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuonne arkikeikoille tulee saamaan vielä lippuja, kunhan pöly laskeutuu. Viikonloppukeikat ovat halutumpia ja lauantaikin tuli myyntiin vasta viimeisenä, tietenkin ihan tarkoituksella.

Noin yleisesti taisi olla surkein lipunmyyntisuoritus suomalaisten stadionkeikkojen historiassa. Neljä stadionkeikkaa ja silti hirveä sekoilu ja sotku.
Yksittäisiä lippuja varmasti saa joka keikalle vielä fansalen kautta pitkin vuotta, ja permannolle päässee useampikin samalle keikalle. Tulee jotain rahantarvetta tai haihtuu hypen luoma kiinnostus haihtuu ja tajuaa että miksi vitussa mä oon tänne menossa, lippu myyntiin. Mutta jos tahtoo katsomoon isommalla porukalla mennä niin tuskinpa onnistuu enää kuin hirveällä lotolla.

Tuo että vingutaan paskaa järjestelmää ja systeemiä niin on vähän pösilöä. Aika tekemätön paikka saada useita satoja tuhansia ihmisiä mahtumaan 160 tuhannen ihmisen paikoille, ei siinä auta vaikka olisi miten hienot systeemit hyvänsä, osa jää ilman väkisinkin. Jonkinlainen arpaonni pitää oikeiden kommervenkkien lisäksi olla hallussa, että liput voi saada. Semmosta se on.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Joku sanoo että tänään olisi ollut vähän enemmän järkeä. No itse liityin jonoon 10.00. Olen edelleen jonossa. Vaimo pääsi jotain 9.57+, hän on päässyt pari kertaa yrittämään, mutta ei ole kassalle päässyt. Sitten appi nakkas hänet yhtäkkiä taas jonottamaan, jossa hänkin nyt edelleen on.
 

BaronFIN

Jäsen
Yksittäisiä lippuja varmasti saa joka keikalle vielä fansalen kautta pitkin vuotta, ja permannolle päässee useampikin samalle keikalle. Tulee jotain rahantarvetta tai haihtuu hypen luoma kiinnostus haihtuu ja tajuaa että miksi vitussa mä oon tänne menossa, lippu myyntiin. Mutta jos tahtoo katsomoon isommalla porukalla mennä niin tuskinpa onnistuu enää kuin hirveällä lotolla.

Tuo että vingutaan paskaa järjestelmää ja systeemiä niin on vähän pösilöä. Aika tekemätön paikka saada useita satoja tuhansia ihmisiä mahtumaan 160 tuhannen ihmisen paikoille, ei siinä auta vaikka olisi miten hienot systeemit hyvänsä, osa jää ilman väkisinkin. Jonkinlainen arpaonni pitää oikeiden kommervenkkien lisäksi olla hallussa, että liput voi saada. Semmosta se on.
Ei ole mikään tekemätön paikka: arvotaan lipunosto-oikeus. Toki tuolla tavoin olisi saatu vain ensimmäinen keikka myytyä, nyt saatiin sopulilaumalle ostopaniikki aikaiseksi ja stadioneita meni neljä.

Mutta aika arvontaa ja tuuria tämä on nytkin. Kapasiteettipalveluilla vain tekemätön paikka jos lippu.fi ei edes yritä hankkia riittävää määrää kapasiteettia kuorman tasaamiseksi.
 

Altec

Jäsen
Mutta aika arvontaa ja tuuria tämä on nytkin. Kapasiteettipalveluilla vain tekemätön paikka jos lippu.fi ei edes yritä hankkia riittävää määrää kapasiteettia kuorman tasaamiseksi.
Toki seuraaava valituksen aihe olisi se, että ”oli siellä lippuja, mutta vaikka valitsin ilmoitin, että ne meni jo.”, jos kaikki 200k pääsisi kerralla sivuille.

Aina menee joku jonkunmielestä väärin.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Omalle kohdalle ei ole iso isku, mutta vaimon ja tyttären puolesta harmittaa, että heillä oli kuitenkin pitkään aikomus päästä tälle keikalle ja nyt sinne on varmasti päässyt n. 50000 sellaista, jotka hoksasivat vasta tällä viikolla, että tämähän näyttää olevan place to be.

Kertoisko @FASlapsi, että miten tämä fansale toimii ja mikä se oikeastaan edes on. Itse kun en ole koskaan sellaiseen törmännyt.
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
nyt saatiin sopulilaumalle ostopaniikki aikaiseksi ja stadioneita meni neljä.

Miksi se on niin vaikeaa myöntää, että bändi (tai sen tarjoama show) saattaa oikeasti kiinnostaa ihmisiä ja siksi stadionkeikat myydään loppuun?

Mutkun mutkun minä en yhtyeestä pidä ja siksi muutkaan eivät saa siitä nauttia!!! Typerät sopulit ja vähäuskoiset.

--

Itse yritin onneani hyppäämällä jonoon 10:15, mutta huonolta näyttää. Göteborgissa tuli vasta kyllä todistettua bändin keikka, niin ei ole maailmanloppu jos lippuja ei nyt saakaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lauantai tuli myyntiin siksi viimeisenä, että päivä varmistui viimeisenä. Jos edeltävään kaupunkiin olisi tullut vielä yksi lisäkonsertti niin tuo Suomen lauantain keikka ei olisi ollut mahdollinen.
Uskoo ken tahtoo. Nyt edellinen keikka on 23.7. Düsseldorfissa ja siellä on kaksi muutakin keikkaa 20.7. ja 21.7. Tuonne olisi voinut ottaa ihan hyvin lisäkeikan 22.7. tai 24.7. ja siitä olisi silti ehtinyt Suomeen lauantaiksi 27.7.

Neljä keikkaa samassa paikassa alkaa varmaan lähennellä maksimia, mutta bändillä on Suomen jälkeen seuraavaksi keikaksi merkitty München 15.8. Toki välillä pitää huilatakin, mutta kalenterissa on kuitenkin tilaa.
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikein ymmärrä miten porukka päässyt virtuaalijonoon aikaisemmin? Itse olin koneella ajoissa painamassa F5 aina välillä ja pääsin jonoon vasta tasalta. Olen vieläkin siinä jonossa. Kello nyt 11:45 :D Neljällä selaimella kaikissa sama juttu.

Tossa kännykällä katsoin ihan huvikseni ja näytti dynaaminen hinnoittelu aika järkyttävältä. Liput taisi olla jotain hinnat alkaen 169€. Tietysti johtunee siitä että halvimmat mennyt jo?
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamulla kello soimaan 06:00. Kone auki ja 4 välilehteä jokaiselle keikkapäivälle omanaan klo 06.30. Aamukahvit tulille ja koneen ääreen tuijottamaan tyhjyyttä.
Kellon lyödessä 9:37 - Pam! Wlani alas, selaimet kyykkyyn ja koko vitun aamu pilalla. Pannullinen kahvia, kuivahtaneet ruisleivät ja pisantornin kokoinen kyrpä otsassa takaisin 9:51.
9:54 nosti jonoon lippujen myynnin aloitukseen 9:59.
Ukkeli lähti sitten kävelemään kuin Ecuadorin hiihtäjä Lahdessa. Lippujen valintaan pääsin sisään 11:07 - ei mitään jäljellä. Kolme minuuttia päivityksiä välilehdille ja pam - taas kävellään.
11:51 ja kohta voidaan taas kokeilla.

Yritän tuudittaa itseäni epätoivossa ajatukseen, että tuskin tuolla aikaisella kirjautumisella olisi ollut vaikutusta lopputulokseen..
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Omalle kohdalle ei ole iso isku, mutta vaimon ja tyttären puolesta harmittaa, että heillä oli kuitenkin pitkään aikomus päästä tälle keikalle ja nyt sinne on varmasti päässyt n. 50000 sellaista, jotka hoksasivat vasta tällä viikolla, että tämähän näyttää olevan place to be.

Kertoisko @FASlapsi, että miten tämä fansale toimii ja mikä se oikeastaan edes on. Itse kun en ole koskaan sellaiseen törmännyt.
En mä tiedä. Jostain internetistä luin että fansalen kautta saa lippuja ja se toimii ja koska se luki internetissä niin se on varmasti totta. Google ainakin osaa auttaa paremmin kuin minä.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vajaa kaksituntia ja yksi sähkökatko... Loppuun myytyä ilmoittaa lauantai... No täytyy katsella jos myöhemmin tulee uusia paikkoja jonnekin...

E: Sunnuntaille alakatsomoon dynaamisella hinnoittelulla olisi vielä paikkoja jäljellä... Kokonaisedulliseen 394€/kpl hintaan... Taitaa nuo jäädä vielä hyllyyn...
 

BaronFIN

Jäsen
Miksi se on niin vaikeaa myöntää, että bändi (tai sen tarjoama show) saattaa oikeasti kiinnostaa ihmisiä ja siksi stadionkeikat myydään loppuun?

Mutkun mutkun minä en yhtyeestä pidä ja siksi muutkaan eivät saa siitä nauttia!!! Typerät sopulit ja vähäuskoiset.
Omassa lähipiirissäni on useita joiden musiikkimakuun ei koko bändi sovi ja vuosien ajan ovat puhuneet bändistä HMV hissimusiikkina eivätkä osaa kuitenkaan nimetä nimeltä edes kolmea bändin biisiä. Silti keikalla ollaan.

Niin kyllä silloin tällainen musiikkia laaja-alaisesti, Coldplayn tuotantoa arvostava immeinen pyörittelee hieman epäuskoisesti päätään, että GloryHuntterit tuli taas esiin. Hieman kuin Pelsufanit Lahdessa, jotka ilmestyvät aina välierien aikaan ostamaan lippuja peleihin.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt oli vähän tyhmyyttäkin, mutta oli pakko saada liput keikalle ja lopulta saatiin vaimon kanssa vajaalla 400e istumapaikat melkein kolminkertaisella hinnalla 1h 30min jonottelun jälkeen. 3 päivää tapeltiin lipuista ja nyt on helpottunut olo.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Kertoisko @FASlapsi, että miten tämä fansale toimii ja mikä se oikeastaan edes on. Itse kun en ole koskaan sellaiseen törmännyt.
Asia askarruttaa varmaan muitakin, joten UKK niihin yleisimpiin:


Olennaisinta on varmaan se, ettei lipuista voi pyytää extraa ja riski saada joku feikkilippu poistuu, kun sivu on lippu.fi:n ylläpitämä. Heille hyvä bisnes, kun voivat myydä samat liput useamman kerran...

Ed: Ja koska Aleksiksen suku odottaa tietoa kärsimättömänä, on minullakin istumapaikkaliput sunnuntain settiin. Täältä maalaisreservaatista tulevana majoituksesta ei ole tietoa, joten pitänee ottaa oma tiipii mukaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös