Coldplay

  • 52 219
  • 416

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Näyttäs siltä, että ollaan rikottu lippu.fi, kun ei pysty muihinkaan tapahtumiin ostamaan lippuja.
 

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En nyt älyttömän usein ole keikkalippuja ostellut, mutta kyllä nyt on niin helvetin vaikeata.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liikunnan Riemu
Hyvissä ajoin olin jonossa ja pääsin lippu.fi noin 9.04, mutta tyhjin käsin jäin. Näyttää edelleen satunnaisesti tulevan muutamia lippuja "saataville". Perjantaina jos ei ole yhtään lippua tuolta 56-109€ väliltä saatavilla niin saapi jäädä keikat välistä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oho, sain yhden piljetin keskiviikon keikalle jonnekin yläkatsomoon. Noni. Muut ei nyt sit päässeet, mutta semmosta se on. Ei tää nyt mikään elämää suurempi asia kenellekään onneksi ole.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvissä ajoin olin jonossa ja pääsin lippu.fi noin 9.04, mutta tyhjin käsin jäin. Näyttää edelleen satunnaisesti tulevan muutamia lippuja "saataville". Perjantaina jos ei ole yhtään lippua tuolta 56-109€ väliltä saatavilla niin saapi jäädä keikat välistä.
Sama juttu. Olin klo 8.00 sivuilla pyörimässä ja 9.04 pääsin lippu.fi sivustolle. Eilen olin 8.30 aikaa sivustolla pyörimässä. Huomenna viimeinen mahdollisuus saada liput. Coldplayn Yellow-kappale oli minun ja vaimoni häätanssibiisi, mitä olisi upea päästä näkemään paikanpäälle. Toivottavasti huomenna on parempi tuuri lippujen kanssa.
 

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
2008 olin isäni kanssa rauman kortelan abc:lla syömässä kun televisiosta tuli Bekingin olympialaisten päättäjäiset.
Yle näytti karvojanostattavan highligh-koosteen kisoista ja Coldplayn Viva La Vida soi montagen taustalla...

Nyt kun mainitsit tuon niin joku hämärä flashback tuli itsellekin juuri kyseisestä pätkästä. Lähinnä muistikuvina Phelps ja Bolt, sekä iltavalaistuksessa loistanut linnunpesästadion. Olisiko ollut jopa pieniä pätkiä selostuksistakin tuossa, HP Hännisen "Phelps voittaa SADASOSALLA!" ja Tapsa Suomisen ikoninen Boltin 200M ME-selostus lähinnä. Huhhuh, on noistakin hetkistä jo aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Denver Broncos & Colorado Avalanche
Onnenkantamoisen myötä sain ostettua minulle ja paremmalle puoliskolle n. klo 9.45 vapautuneet Kubik-liput, jotka ensisijaisesti toivoinkin saavani. Coldplayllä on useita itselleni henkilökohtaisesti tärkeitä kappaleita, vaikka en bändin faniksi itseäni varsinaisesti laskekaan.

Voin jo nyt sanoa aika varmaksi, että kun Fix you lähtee soimaan, silmäni eivät tule pysymään kuivana, ellei bändi sitten vedä aivan lahnana. Mutta jos kyynel tai pari vierähtäisikin, yritän kuitenkin olla runkkaamatta. Mielihalun vastustaminen tulee toki olemaan vaikeaa varsinkin, jos samalla suihkunomainen vesisade sattuisi hyväilemään kehoani.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
...itkin ja runkkasin koko aamun suihkussa.

Sehän kuulostaa ihan Coldplaylle.

Aion yrittää vielä perjantaina ite, mutta en kyllä senttiäkään maksa ylimääräistä noille jälkimarkkinoiden rahastajille.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Sehän kuulostaa ihan Coldplaylle.

Aion yrittää vielä perjantaina ite, mutta en kyllä senttiäkään maksa ylimääräistä noille jälkimarkkinoiden rahastajille.
Eikös noi jälkimarkkinat mene vain fansalen kautta ja siellä ei pysty rahastaa. Ainakin Rammsteinilla ei muuta kautta jälleenmyynti onnistunut. Tai onnistui, mutta ei ostaja niillä lipuilla sisään päässyt.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Menee. Ja hyvä näin.
Varmaan tulee iso läjä lippuja vielä jälkimyyntiin, kun hätäisimmät trokarit eivät tätä ole hoksanneet. Huutonetissä oli jo ensimmäinen hätäinen ylihintaa pyytämässä. Esimerkki varmaan jättänyt muut laittamatta ilmoitusta.

Edit. Oli ne joku ylihintaan huutonetistä ostanut. No se on tietysti heidän oma päänsärky, miten asian vuoden päästä ratkaisevat. Käytännössähän heidän pitää mennä yhtäaikaa portista sisään. Itse en kyllä jaksaisi tuota säätämistä, mitä siihen liittyy ja kun olet maksanut miltei kaksinkertaisen hinnan ennestään kalliista lipusta. Kun nyt muutenkaan ei ole järin suurta arvostusta näihin trokareihin.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Voipi olla minulla, mutta sehän kertookin paljon. Minähän en ole mikään kova Coldplay-fani, mutta tykkään toki yhtyeestä ainakin vähäsen. En tietysti bändin nimeä kirjoituttaisi hautakiveeni kuten Oasiksen voisin kirjoituttaa. Mutta jos tällä saa suurimmat viestimäärät, niin siitä voisi päätellä monenlaista.
Kukaan toinen änkyrä ei jaksa jankuttaa omaa tietämättömyyttään määräänsä enempää?
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Periaatteessa ois saanu liput mutta ei raaskinut puolta tonnia maksaa. Tän päivän ennakkomyynnissä ei taas ollu mitään jakoa. Varmaan hieno kokemus olisi. Ite enemmän rokki ihmisiä, mutta muutamasta kipaleesta diggaan ( violet hill, fix you ,scientist ym. ) ja puolison kanssa tullut aikanaan kuunneltua paljon tätä niin olisi ollut mukava parisuhde matka. Täytyy katsoa saako perjantaina kenkää oven väliin viellä.
 

MegaForce

Jäsen
Mä olen jo Coldplayn nähnyt. Toki jos tuuri käy perjantaina, niin mielelläni näkisin uudestaan Olympiastadionilla.
Jos ja luultavasti kun ei liput tule natsaamaan, ainakin Olympiastadionin viereiselle kalliolle pääsee pussikaljoittelemaan ja fiilistelemään.
 
Viimeksi muokattu:
Itsekin ostin näitä ja seuraava teksti sai kuumotuksen aikaan:

"Enhanced Experiences -paketeilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voi siirtää toiselle. Enhanced Experiences -paketit ovat nimettyjä ja henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää toiselle missään tilanteessa"

Eli jos tuota luetaan kuin piru raamattua, niin sä et saa antaa kavereillesi noita, eikä kaverit pääse noilla sisään.
Vaikea uskoa, etteikö pääsisi. Siinä jäisi paljon väkeä ulkopuolelle, kun aika moni ostanut useamman lipun kerralla. Ainakin ennen ollut niin, että kunhan lippujen ostaja völjyssä, niin sisään pääsee. Eiköhän tuolla viitata vain lippujen jälleenmyymiseen.

Sveitsissä oli sama homma noissa VIP-lipuissa ja meiltä kysyttiin vain ostajan henkkarit ja sillä hyvä.
Näin menee juuri Helsingissäkin, eli:
1. Kaikkien täytyy mennä yhtä aikaa tapahtumaan.
2. Ostajan täytyy olla yksi tapahtumaan osallistujista
3. Ostajan henkkarit tarkistetaan.
 

jeani

Jäsen
Laittakaapas joku tähän ketjuun se Coldplayn ennakkolipunmyynnin koodi, kiitos!

Myynti oli, kyllä kyllä.

Ei siis livenationin ennakkomyynnin vaan Coldplayn sivujen kautta tullut sähköpostilinkki/koodi. Ei kai niitä enää tarvitse pimittää?
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Laittakaapas joku tähän ketjuun se Coldplayn ennakkolipunmyynnin koodi, kiitos!

Myynti oli, kyllä kyllä.

Ei siis livenationin ennakkomyynnin vaan Coldplayn sivujen kautta tullut sähköpostilinkki/koodi. Ei kai niitä enää tarvitse pimittää?
Ei toki, mutta et sä sillä käytetyllä koodilla enää mitään saa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös