CMX

  • 103 213
  • 580

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aikalailla samanlaisissa tunnelmissa täällä ollaan kuin muutkin. Aika näyttää kuinka legendaarinen levy tästä tulee. Tietysti elämäntilanteet ja tapahtumat vaikuttavat musiikista syntyviin mielikuviin. Siksi tätä on vähän epäreilua verrata johonkin Aurinkoon ja Rautakanteleeseen joiden soidessa on taistellut teini-iän agsteissa. Pitää varmaan hankkia jotain ihmissuhdeongelmia, jotta tästä levystä jää varmasti arpi sieluun :)

Muutaman kuuntelukerran jälkeen voi jo sanoa, että hyvä levy. Sivu paholaisen päiväkirjasta on todellakin upea kappale. Äänimaailmasta tulee mieleen joku keskiaikaisen vankityrmän tunnelma. Upeaa! Kepittää Kotiteollisuuden "Tekstaria tsättiin laittelen" arkirealismin 100-0.

Palataan asialle joskus myöhemmin. Nyt pistän kämpän pimeäksi ja kuuntelen levyn luureilla kerran läpi.

ps. Tiistaille ja Torstaille liput plakkarissa. Pitkästä aikaa pääsee taas riehumaan niin että hiki lentää.
 

Miguel

Jäsen
Minä sain kipinän CMX:n kuunteluun erikoisella tavalla. Ostettuani viime jouluna veljelleni lahjaksi Isohaaran päätin aatonaattona kuunnella vähän tarkemmin hänen Cloaca Maximaansa (josta vain muutamat biisit olivat aiemmin sytyttäneet, Dinosaurukselta vielä harvemmat) ja se kuulosti paremmalta kuin aiemmin. Pikkuhiljaa aloin syventyä ja tykästyä levyyn enemmän ja enemmän. Veljeni taas ei enää ollutkaan niin innostunut orkesterista, ja tänä päivänä nuo hänelle aiemmin kuuluneet Cloaca, Dinosaurus ja Isohaara ovat minun omaisuuttani. Niiden lisäksi hyllystä löytyy Aura, Rautakantele, Vainajala, Lepattajat-single ja Aion.

Levyistä Aura on selvä ykkönen. Siinä on pari hieman heikompaa lenkkiä, mutta muuten musiikki on korvia hivelevää. Tasaiset kokonaisuudet Rautakantele ja Isohaara tulevat Auran perässä, sitten Vainajala ja pakan alimmaisena meikäläisen makuun hieman turhan erikoinen Dinosaurus Stereophonicus. Siinäkin on hyviä kappaleita, mutta jotkut niistä on pilattu jollain pilipali-välisoitolla tai muulla huonolla elementillä, ja lisäksi kaksi levyä oli liikaa.

Yksittäisiä huippukappaleita minun makuuni on monia. Näitä miettiessä levyjen eriltyylisyys tulevat esille: siinä missä Auralla on monia huippuja, Rautakanteleelta oikeastaan vain Kirosäkeet yltää terävimpään kärkeen - vaikka kokonaisuutena kyseinen levy hakkaa monet muut mennen tullen. Terävintä kärkeä minun korvissani edustavat lisäksi mm. Kultanaamio, Elokuun kruunu, Siivekäs, Vallat ja väet, Meidän syntimme ja Lepattajat. Sitten on sellaisia kappaleita, jotka eivät musiikillisesti ole aivan terävintä huippua, mutta voimakas tunnelma tuo sen puuttuvan palasen. Tälläisiä ovat mm. Nimetön, Pelon enkeli ja Minne paha haudattiin.

Tänään ostamaani Aionia on turhan aikaista lähteä arvioimaan kahden kuuntelukerran jälkeen, mutta mitenkään häikäisevältä se ei ainakaan vaikuta. Melankolia, Fysiikka ei kestä (rankahkot jousisektiot loistavia!), Palvelemaan konetta ja päätösbiisi Hautalinnut tuntuvat toimivan, mutta muuten ei kolahda kummemmin.

Parin viikon päästä mielipide voi olla täysin erilainen.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tulipa eilen testattua CMX:n livekunto ja setti oli aika huikea. Ruosteita, Pelasta Maailmoja tai muita lurituksia ei nähty vaan setti oli aika äkäinen. Rautakantele, Antroposentrifugi ja muut tykitykset pistivät päät heilumaan. Uudelta levyltä soitettiin varmaan 5 biisiä ja ne toimivat livenä loistavasti. Kuulosuojaimet olisivat vaan olleet tarpeen. Korvissa soi taas.

Huomenna uudestaan!

"Haluan taistella härkää vastaan..."
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Kerkesin ennen koneen lähtöä Tsadin Anttilasta tempaista mukaan AION-levyn...en edes tiennyt CMX:n olevan julkaisemassa levyä tänä syksynä mutta olin maanantaina kuullut junassa YleX:ltä puolet Melankoliasta ja nappasi heti...

Eilen sitten jo paukutimme Horsensin koulun baarissa levyä kun kämppiksellä oli työvuoro...ei vetänyt yhtä paljon jengiä tanssilattialle kuin Manu chao sitä ennen mutta ketä haittaa? Tällä levyllä on muutama todella helmi biisi...ja paranee vaan kun kuuntelee lisää..."Fysiikka ei kestä" ja "Sivu paholaisen päiväkirjasta" on kuten joku mainitsikin ihan pelottavan hyviä.

Olen tykännyt tähän mennessä Dinosauruksesta kai kaikkien eniten, todella ansiokas kunnianosoitus King Crimsoneille ja Sabbatheille...sellaiseen pohjoisen tyyliin kuitenkin.
Isohaara on parhaimmillaan ihan helvetin tiukka levy. "Päänsärkijällä" on ehkä kaikkien aikojen parhaat Yrjänä-sanat, kaveri vetää hiukan satiiria itsestäänkin..."Minne paha haudattiin", helvetin hieno soolo lopussa Halmkronalta...

Yrjänä nyt teknisesti laulaa vieläkin välillä hiukan liian alhaalta mutta so what...pirun magee ääni silti. Sanoitukset on etenkin parilla viime levyllä menny massalla eteenpäin, jotenkin AW on löytänyt sellaisen sopivan vaikean mutta tajuttavan linjan...

Ja en ma nyt sano etten tykkäisi vanhoista CMX-levyistä...mutta pitäähän bändin mennä eteenpäin ja kehittyä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kyyllä

Niin, myönnettäköön, että itsekin menin ostamaan Aioinin. Kerrottakoon vielä, että kyseessä on loistava levy.

Että paskaako tässä enempiä, suosittelen.

Täältä tähän
 

Miguel

Jäsen
Aika nostaa ketju pitkästä aikaa ylös. Alun perin meinasin tosin mainostaa bändin verkkosivuja Hyvät naurut netistä -ketjussa. Vaikka sivujen Kysy-osiossa herrojen vittuilu kysyjille menee välillä yli, helvetin monta kertaa on suunnilleen joutunut silmiä pyyhkimään sitä lukiessa. Lisäksi vanhojen kilpailujen, joissa on arvuuteltu tulevan levyn nimeä hirsipuu-pelissä, vastaukset pistävät hymyilyttämään. Dinosaurus Stereophonicuksesta oli kyllä tullut mitä mielenkiintoisimpia ehdotuksia, kun yhtään kirjainta ei vielä ollut annettu. Kyllä minunkin mielestäni Timorasion punkrockalbumi olisi ollut erinomainen vaihtoehto...


Aionista sananen. Kuten epäilinkin, aluksi kummalliselta vaikuttanut tuotos nosti pisteitään tuntuvasti useampien kuuntelukertojen myötä. Näin on käynyt osittain vanhojenkin levyjen kanssa, sillä aiempien kirjoitusteni vastaisesti en enää osaa rankata Auraa ja Rautakanteletta paremmuusjärjestykseen. Ensin mainittu ei ole muuttunut yhtään huonommaksi, mutta Rautakanteleen arvo tuntuu nousevan ajan myötä. Näiden tasolle Aion ei yllä. Taattua CMX:ää kuitenkin, ainoastaan uudenlaisessa paketissa.

Bändi ilmeisesti väsää syksyksi jonkinlaisen kokoelmalevyn. Luvassa on kai taas b-puolia hittien lisäksi. Kelpaa hyvin mulle, kun en ole mitenkään ahkerasti ostellut sinkkuja. Ja vapunpäivänä käyn toki katsastamassa livekunnon Finlandia-klubilla.
 

Miguel

Jäsen
Kun CMX tulee, ei fysiikka kestä

Olipahan keikka eilen. Kaksi melkoisessa jurrissa todistettua viime kesän festarikeikkaa ja etenkin Ylen Raumanmeri-taltiointi olivat jättäneet bändistä kuvan suht vaisuna keikkayhtyeenä.

Pikkuisen oli eri meininki klubilla. Välispiikkejäkin oli ihan kiva kuulla vähän enemmän, vaikka lähes poikkeuksetta niissä ei tuntunut olevan järjen hiventäkään. Parista edellisestä klubivierailusta viisastuneena jätin pitkähihaisen paidan kotiin, mutta hiki tuntui virtaavan vain kahta kauheammin. Fysiikka ei tahtonut kestää. Nyt on - yllätys yllätys - nilkat kipeänä pomppimisesta ja kurkku kipiä.

Biisilistaakaan ei voinut väittää ennalta-arvattavaksi. Setin aloittaneesta Linnunhampaastakin Yrjänä on sanonut, että ei toimi keikoilla. Minä en kyllä valita, sopivan räväkkä aloitus. Vainajala ja Kuoleman risteys olivat toisaalta ihan kivoja rauhoittavia jytkeen välissä (ehti käymään juomassa), mutta olisi ne poiskin voinut jättää. Uuden levyn sadosta Fysiikka ei kestä oli perustavaraa, Palvelemaan konetta todella rautainen, Melankolia taas äärimmäisen vaisu.

Bändin tuotannon monipuolisuus tuli erittäin hyvin esille: vaikka monia "hittejä" jäi tulematta, todellakin vain pari valjumpaa vetoa olivat poikkeuksia loistavassa setissä. Oli se pienoinen yllätys, että vakiokaluston joukosta esimerkiksi Ainomieli, Kirosäkeet, Vallat ja väet, Nimetön ja koko Aura-levy oli jätetty pois. Elokuun kruunua en ole vieläkään kuullut keikoilla, kele.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
CMX kävi vapunaattona heittämässä keikan Lappeenrannassa ja itse olin paikalla. En ihan koko aikaa tosin, sillä alusta jäi hiukan pois muiden hyvien syiden takia. Keikka oli OK, mutta samalla myös pettymys, sillä odotukset olivat kovemmat. Esitys ei toiminut Fartwall Areenalla yhtä hyvin kuin todennäköisesti klubeilla. Itse en kyseisen poppoon musiikkia pahemmin kuuntele ja biiseistä tunnistin vain pari. Ruosteen olisin todellakin halunnut kuulla. Tulipa nyt kuitenkin tuokin koettua, vaikka ei mitenkään erityisesti kolahtanutkaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itse "löysin" CMX:n vasta ihan taannoin, joten olen aika pitkälti aloittanut kuuntelun tästä hieman uudemmasta tuotannosta. Täytyy sanoa että se musiikki toimii minulle oikein hyvin, sillä se on kauttaaltaan hyvin runollista ja melodista, taipumatta kuitenkaan ihan liikaa mihinkään ylisiirappiseen herkistelyyn. Kiitos paljolti Yrjänän karhean, persoonallisen äänen ja sanoissa piilevän synkeyden.

Olen kyllä kuunnellut vanhempaakin tuotantoa nyt jälkeenpäin, jos nyt en ihan levykokonaisuuksina, mutta osin kuitenkin. Hyvää tavaraa sielläkin, vaikka ne alkuaikojen punkmaiset rämäytykset ei niin uppoa. Ei ehkä ole ihan minun tyyliäni. Tosin "Nahkaparturi" on omalla tavallaan aika vaikuttava kappale. Ehkä tuosta Aura-levystä lähtien on musiikillisesti menneet minun makuni suuntaan. "Ruoste" nyt on upea kappale, mitä varmasti moni muukin on hehkuttanut, vaikka tietyllä tapaa se onkin vähän kulutettu puhki.

Isohaara oli ja on loistava levy ja taitaa olla kokonaisuutena ensimmäinen bändin levy jonka olen kuullut. Siellä on monta hienoa kappaletta. Itse pidän suuresti myös täällä monen taholta parjatusta kappaleesta "Minun Sydämeni On Särkynyt", sillä se todellakin on kaunis jollain salamyhkäisellä tavalla ja vaikuttava. Minulla ainakin rinnassa sykkii muutaman riimin kohdalla. Ehkä sitten olen sen verran taipuvainen moiseen romanttiseen surumielisyyteen tai mitä kappale sitten viestittääkään. Yö-vertauksiin en kyllä oikein taivu. Yö ja sen kokoonpanon musiikit on kamalaa ällösiirappia ja en kykene oikein näkemään mitään yhtäläisyyksiä CMX:n tuotantoon. Nämä bändit painivat ihan eri sarjassa.

Aionin ostin taannoin ja aloin kuunnella levyä todella suurella mielenkiinnolla. Kokonaisilme oli huomattavasti kylmempi ja metallisempi kuin Isohaaralla ja raskaampi. Ei haitannut, vaan levy teki suuren vaikutuksen, muutaman kuuntelukerran jälkeen. Iso liuta mainioita kappaleita, joista Sielunvihollinen, Melankolia, Sivu Paholaisen Päiväkirjasta ja Hautalinnut nyt etupäässä. Muissakin kappaleissa on omat hetkensä. Kautta linjan hyvä levy ja toimiva kokonaisuus, jonka näen jonkinlaisena tarinana joka kehittyy levyn edetessä.

Minulle CMX edustaa parhaimmistoa suomalaisessa musiikissa ja bändin musiikki tarjoaa laajan skaalan fiiliksiä. Eipä siinä muuta vaadita.
 

Miguel

Jäsen
Ongelmia syyskiertueella

Aika nostaa ketjua ylös uuden levyn ja kiertueen myötä. Kotisivut tarjoavat jobinpostia: Peipon käsi oikuttelee, ja ainakin kahden seuraavan viikon keikat on peruttu.

Itselläni on lippu Pakkahuoneen keikalle. Harmitti niin juupelisti, etteivät Lahteen tällä kiertueella eksyneet, ja Jarkko Martikaisen esiintyminen samoissa kekkereissä johtivat ostopäätökseen. Kolme viikkoa aikaa tuohon, toivottavasti Tuomas tervehtyy. Tuuraajan saaminen kun lienee hankalaa.

Mutta voisihan sitä lyhyesti kommentoida itse musiikkiakin. Kokoelma tarjosi meikäläiselle kuitenkin pitkälti toistakymmentä uutta biisiä. "Kauneus pettää" on minusta bändin popein kappale ikinä, ei huono muttei häikäiseväkään. Veikkaisinpa, että biisi on 'puritaaneille' yksi suuri syy lisää kääntää bändille selkänsä. "Olet tässä" vaikuttaa varsin menevältä rallilta, ja b-puolien joukkoonkin mahtuu monia helmiä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jep harmi takaisku todellakin tuo Peipon käsivamma... rasitusko sellainen, mikä lie? Vai onko ottanut nyrkkimatsia? Mene ja tiedä. Sellaista se vaan on, keikkailukin.

Itselläni on liput Tavastian keikalle, joten toivoa sopii että jätkät sitten esiintyykin kanssa silloin. Muutoin tulee kyllä suru pusakkaan. Olisi nimittäin hienoa fiilistellä CMX:aa tossa joulun alla.

Muutoin pitää sitten vain tyytyä Cloaca Maxima 2:een. En ole sitä vielä kuullutkaan, tai no totta kai osa biiseistä on jo tuttuja, mutta nämä uudet rallit ja b-puolen ihmeet. Aiemmalla Cloacalla ne nimenomaan olivat kokoelman helmi.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Jep, kyllä suustani muutamat kirosäkeet pääsisi, jos myös sunnuntain 5.12. keikka olisi peruttu. Toivottavasti ei ole, sillä lippu on olemassa ja keikkafiilis voimakas. CM2:een en vielä ole ropoja sijoittanut, mutta ensi tilassa koittanee sekin hetki. Ehkä jo tänään, tiedä häntä.

Mutta todella harmillista tosiaan tuollainen käsivamma. Peruttujen keikkojen joukossa on sellaisia paikkakuntia kuin Lapua ja Kaustinen, joille bändi muuten todella harvoin eksyy. Vaikka tokihan kaikki muutkin perutut keikat ovat useille tahoille harmittava takaisku, sillä lippujen ennakkomyynti on ollut perin vahvaa. Toivottavasti bändi keksii nyt jotain tai Peippo taikoo kätensä terveeksi.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin, mitenhän lie on noiden etukäteen varattujen ja kenties jo ostettujenkin lippujen laita? Rahojahan ei palauteta, vaikka keikka peruuntuisi... vai?

No itse uskon ja toivon että Tavastian keikkoihin mennessä on bändi taas kunnossa. Ei kyllä tosiaan lohduta niitä tippaakaan, jotka nyt ovat saaneet jo pettyä. Shit.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Ted Raikas
Niin, mitenhän lie on noiden etukäteen varattujen ja kenties jo ostettujenkin lippujen laita? Rahojahan ei palauteta, vaikka keikka peruuntuisi... vai?

Suomalainen käytäntö on maksaa lunastettujen lippujen haltijoille takaisin tai tarjota korvaavaa keikka (esimerkiksi CMX toisena ajankohtana). Keikkajärjestäjän ja CMX:n välinen juttu on oma asiansa.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Tulipa hankittua Cloaca Maxima II, ja vuorokauden enemmän ja vähemmän intensiivisen kuuntelun seurauksena on todettava, että onhan CMX mitä oivallisin suomalainen rockyhtye. Jos kiertue jossain vaiheessa taas starttaa, on oikeastaan pakko hakeutua jollekin keikoista.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossa taannoisessa Sessionsissa oli Yrjänä ja Halmkrona haastattelussa. Siinä samalla sitten esitettiin Kauneus Pettää- biisin minimalistinen musavideo. Tuli sitten tuo uutuusbiisikin korkattua kokonaan (kuullut vain pätkiä aiemmin) ja voin ainakin omasta puolestani sanoa että nappasi. Ihan selvää CMX:aa. Hieman poppimainen toki, mutta mitäpä vikaa on hyvässä popissa? Sitä CMX pystyy tekemään omalla omintakeisella tavallaan loistavasti, joka ei kuitenkaan sorru oikeasti mihinkään yliäitelyyksiin. Riippuu tietysti siitä mikä on oma kynnys. Minusta siinä menossa on aina mukana sopivasti karheutta ja alakuloa, että mitään voimakkaita "hyh" reaktioita ei pääse liiemmin syntymään. Lisäksi mukana on riittävästi koukkua, että ihan heti ei pääse perille kaikesta, vaan on otettava uusi kuuntelukerta ja taas uusi kuuntelukerta.
 
Suosikkijoukkue
Haukat
Minusta taas Kauneus pettää kuulosti yhdeltä paskimmista CMX-kappaleista pitkiin aikoihin. Kyllä, poppiahan se on, eikä popissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta huonossa popissa on. Kauneus pettää on mielestäni huonoa poppia. Ei kovinkaan suuria koukkuja, ei mitään uutta tai oivaltavaa. Tylsä kappale. Sessionsissa nähty video oli sinänsä ihan hyvä, mutta ei tässä kyllä mitään suurta ole tapahtunut.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Kolmas Johannes
Minusta taas Kauneus pettää kuulosti yhdeltä paskimmista CMX-kappaleista pitkiin aikoihin. Kyllä, poppiahan se on, eikä popissa sinänsä mitään vikaa ole, mutta huonossa popissa on. Kauneus pettää on mielestäni huonoa poppia.
Olen samaa mieltä siitä, että ihan parasta CMX:aa se ei kyllä olekaan, mutta minulle se tosiaan toimi. Ainakin alkuun. Useimmissa kappaleissa toki on se että todellinen viehätys näkyy vasta useamman kuuntelun jälkeen. Tietyt CMX;nkin kappaleet ovat sellaisia, jotka eivät aluksi oikein nappaa, mutta useamman kuuntelun jälkeen kolahtavat ihan eri lailla. Taas ne alkuun miellyttäneet hieman hiipuvat ja menettävät tehoaan.

Aika rockina pidän CMX:n poppimaisempiakin kappaleita ja pidän niistäkin kyllä. Nämä ovat tietysti niitä iänikuisia makuasioita. En vaan ymmärrä mikä vastentahtoisuus ihmisillä on CMX:n hieman rauhallisempiin kappaleisiin. Ei kai nekään nyt koko ajan jaksa räyhätä ja perkeleitä manata.
 

Bruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pori,Boston,Vaasa
Tekisipä mieleni surffata tähtein välissä luomisen aaltoa pitkää, kilvan saatanaa vastaan.

rok
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Nosturin keikalla viime keskiviikkona Rasio ei ainakaan varonut kättään. Näytti enemmän sen tappamiselta, sen verran käsi heilui tuulimyllyn tapaan. Todella harmillinen homma. Nuo Tavastian keikatkin lienevät todellisessa vaarassa vaikka kaksi viikkoa kerkeääkin siihen mennessä täyttymään. Tässä hommassa ei kuitenkaan kannattaisi hätäillä.

Nosturin keikka oli...no...poikkeuksellinen CMX:n aikasemmin näkemiini keikkoihin verrattuna. Yleensä on totuttu rankemmanpuoleiseen vetoon, mutta nyt pääosan veivät hitaammanpuoleiset kappaleet. Tai no, ei ehkä pääosaa, mutta niitä oli tasaisesti koko setin läpi. Discopallot sopivat tähän valintaan. Keikka ei ollut missään nimessä huono tai edes heikko. Tuttuun hurmostilaan ei kuitenkaan ihan päästy. Suuri tekijä on varmasti myös sillä, että monelle soitetut biisit olivat aika tuntemattomia kun kokoelmakin oli vasta muutaman päivän kerennyt roikkua markkinoilla.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Fläppis
Nosturin keikalla viime keskiviikkona Rasio ei ainakaan varonut kättään. Näytti enemmän sen tappamiselta, sen verran käsi heilui tuulimyllyn tapaan.

Rasion käden varominen ei varmaan olisi tilannetta paljoa auttanut, kun se soittokieltoon laitettu on Peippo...

Cloaca Maxima II tulee varmaan jossain vaiheessa hankittua, mutta taidan odottaa siihen asti, kunhan se on ensimmäisen kerran kunnollisessa tarjouksessa. Ykkösen kohdalla ei tainnut kestää kuin puolisen vuotta, kun Anttila möi sitä alle puoleen hintaan alkuperäisestä. N. 25 euroa olisi kuitenkin melkoinen hinta kolmesta uudesta biisistä ja parista uusioversiosta, kun omistan jo kaikki aikakauden sinkut.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Negatiivinen Asenne jyrää!

Soita ja tilaa kullattu tuhatkuusisataasivuinen esite, jossa on tupsut nurkissa.
Lisäksi osallistut arvontaan jossa voit voittaa itsesi.
Optiona miehen sielunelämä, hollantilainen sianpaskakeitto
ja lippu Liberiaan spitaalisten seksiorjaksi.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kiertue jatkuu Kouvolassa perjantaina 3.12. (jonne mulla on lippu!). CMX:n nettisivut uutisoi asiasta tänään.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jape
Kiertue jatkuu Kouvolassa perjantaina 3.12. (jonne mulla on lippu!).
Toivotaan että tuo sitten kanssa pitää, nimittäin ei sitä tiedä vaikka mr. Peipon käsi äityisi uudelleen. Voi vaikuttaa kyllä menoon siltikin hieman, tuskin pystyy ihan niin kovin paukuttamaan.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Moto
Rasion käden varominen ei varmaan olisi tilannetta paljoa auttanut, kun se soittokieltoon laitettu on Peippo...

No voi perkele! Mistä mä oon tohon ton Rasion vetäny?? No kerkesin jo miettimäänkin, että se ei näyttänyt ihan käden säästelyltä.

Meen häpeämään...

P.S. Hyvä, että kiertue näyttäisi jatkuvan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös