Erona aisapariinsa on näköjään se just, että pysyi hereillä.Ei tämmönen pelikään maalivahdille helppo ole, kun joutuu sen eteen tekemään töitä ettei nuku pystyyn tonne maalin suulle.
Erona aisapariinsa on näköjään se just, että pysyi hereillä.
Kolme viimeistä Gibin peliä 9/9 pinnaa, maalit 9-3. Lebedeffin samat lukemat 3/9 ja maalit 10-13. Vastustajat Ässät, Jukurit, HPK vs. JYP, KalPa, SaiPa, eli ei noissakaan suuresti eroa.Iso ero on siinä, miten hän käyttäytyy kun lähdetään omista. On siihen asti täysin valmis tekemään torjunnan kunnes kiekko on saatu lähelle punaviivaa. Siinä vaiheessa vasta ottaa rennomman asennon ja siirtyy tarkkailemaan peliä.
Gibi on oikeastaan ainut syy, miksi minulla on pieni toivo tästä kaudesta. Hän voi olla se tekijä, joka vielä tekee tästä kaudesta menestyksekkään.
Nyt kun tilanne on mikä on, niin en ehkä ihan puhkikaan peluuttaisi runkosarjassa. Tänään saattaa olla Leben vuoro, jos eivät sitten vaihda lennossa suunnitelmaa (oma mutu). Lebedeffillä jokainen peli on mun mielestä näytönpaikka/try out ensi kauttakin varten, jonka pääsee pelaamaan.Tällä miehellä loppuun asti kuten todettua. Yli kahta ei ihan helpolla mene ja nykyvireessä max. 1. Paitsi eilen työtapaturma.
Nyt kun tilanne on mikä on, niin en ehkä ihan puhkikaan peluuttaisi runkosarjassa. Tänään saattaa olla Leben vuoro, jos eivät sitten vaihda lennossa suunnitelmaa (oma mutu). Lebedeffillä jokainen peli on mun mielestä näytönpaikka/try out ensi kauttakin varten, jonka pääsee pelaamaan.
Gibsonin viimeisen 10 pelin torjuntaprosentti on muuten 90,38% ja neljä viimeistä 93,51% ja tärkein eli pinnat 12/12. Ja viimeisestä kymmenestä Gibin pelistä Lukko on saanut pinnoja 1,8 p/o tahdilla.
Itselläni on/oli mielessäni nuo Gibsonin viimeisten kausien pelimäärät jotka ovat tyyliin yksi peli per viikko. Jos nyt vedetään kuukausi putkeen 2-3 peliä viikossa, niin pelkään että paikat ei kestä/palaudu. Ja en halua lähteä sääleihin siinä tilanteessa että Lebe on ykkönen ja Salonen kakkonen. Ja kyllä tuonne kuuden sakkiin meno on jo niin korkeaa matematiikkaa + vaatii Jukureilta/Jokiselta Veltsu-tason sulamista, että ei se kovin todennäköistä ole.Nyt kun vielä voisi olla jonkinlaista mahdollisuudet 6 joukkoon (ei toki yksin enää omissa käsissä), niin itse peluuttaisin Gibsonia. Sitten, kun ei ole enää panosta laittaisin Leben maaliin. Mielestäni tässä kohtaa kautta ei ole pelkoa puhki peluuttamisesta varsinkin, kun molempia maalivahteja on tasaisesti peluutettu koko kauden aikana.
Tätä itsekkin pelkään kun kuitenkin on isot pisteet taas Lahdessa kuitenkin jaossa.Jep, mutta kyllä mä luulen että tänään on taas Leben vuoro yrittää.