Christopher Gibson Lukossa

  • 56 653
  • 441

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin kyllä mulle kelpaa se jos Gibson pelaa huomennakin. Tai vaikka pelaisi kaikki loput pelit tällä kaudella. On hän selkeästi parempi maalivahti kuin Lebedeff, mikä ei tietysti yllätys ole.

Mutta kyllä mä silti luulen että Lebe pelaa huomenna.
 

Lemppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuohon Gibsonin maskiin vielä lisäten, että hieno maski, mutta keltaista lisää, edes vähän...
PS. Gibillä voidaan mennä loppukausi
 

Nurangätine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alkaa se pikkuhiljaa näkyä se miksi Gibiä on roikotettu monta kautta siinä NHL:n kolmosvahdin roolissa. Eikä yhtään haittaa jos alkaa näkyä vielä paremmin. Toivottavasti Lebe saa mahdollisimman paljon otettua oppia sen varalta ettei Gibi meillä jatka ensi kaudella.
 

Kiikartorni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Rantanen
Jos Gibi lunastaa lähiaikoina sanansa "kyllä tarkoitus on vielä NHL:ssä pelata", tarkoittaa se todennäköisesti Lukolle pelkästään hyvää. Aivan erityismaininta maskin kuvituksesta.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kun jätetään ne katastrofaaliset 2 ekaa ottelua pois, niin seuraavissa 8:ssa ottelussa torjuntaprosentti on 90,17% ja tuossa on vielä se KooKoo tappio Raumalla mukana. Jos senkin jättää pois, niin prosentti on jo 91,56% ja tuo kattaa 7/10 Gibsonin Liigassa pelaamista peleistä.

Jos kassarivertailua tehdään Lebedeffin ja Gibin kesken, niin viimeisen 10 ottelun luvut ovat seuraavat.

Gibson
2-3-1-4 = 13 pistettä (torjuntaprosentti 87,32%)

Lebedeff
4-3-0-3 = 18 pistettä (torjuntaprosentti 89,38%)

Lukko joukkueena saman 20 ottelun ajalla

6-6-1-7 = 31 pistettä (1,55 p/o), maalit 54-55

Kyllä mä laittaisin Gibin tänäänkin maaliin, mutta taitaa olla Leben vuoro. Ensi viikolla on sitten taas kolmen pelin viikko HPK ja KalPa kotona, Pelicans vieraissa. Noissa antaisin kotipelit Gibille ja Lebe sitten Pelsuja vastaan loistamaan.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Erona aisapariinsa on näköjään se just, että pysyi hereillä.

Iso ero on siinä, miten hän käyttäytyy kun lähdetään omista. On siihen asti täysin valmis tekemään torjunnan kunnes kiekko on saatu lähelle punaviivaa. Siinä vaiheessa vasta ottaa rennomman asennon ja siirtyy tarkkailemaan peliä.

Gibi on oikeastaan ainut syy, miksi minulla on pieni toivo tästä kaudesta. Hän voi olla se tekijä, joka vielä tekee tästä kaudesta menestyksekkään.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iso ero on siinä, miten hän käyttäytyy kun lähdetään omista. On siihen asti täysin valmis tekemään torjunnan kunnes kiekko on saatu lähelle punaviivaa. Siinä vaiheessa vasta ottaa rennomman asennon ja siirtyy tarkkailemaan peliä.

Gibi on oikeastaan ainut syy, miksi minulla on pieni toivo tästä kaudesta. Hän voi olla se tekijä, joka vielä tekee tästä kaudesta menestyksekkään.
Kolme viimeistä Gibin peliä 9/9 pinnaa, maalit 9-3. Lebedeffin samat lukemat 3/9 ja maalit 10-13. Vastustajat Ässät, Jukurit, HPK vs. JYP, KalPa, SaiPa, eli ei noissakaan suuresti eroa.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Tuosta rauhallisuudesta tulee kyllä Lehtis-vibat. Myös mailapelin suhteen samat vibat. Muutaman kerran, ei tänään, ollut tilanteita kun ajettu joko oman pakin tai vihun hyökkääjän toimesta päin herraa. Syystä tai toisesta. Loppuseurauksena ylös ja keskittyminen seuraavaan alotukseen. Peittävä, kiekot hyvin havannoiva/näkevä kassari. Liike parantunut jumalattomasti kauden alusta. 1/2 lepopäivää loppurunkkariin ja pleijarit Gibsonilla vois olla hyvä. Isot propsit tyhjiin yrityksestä.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tällä miehellä loppuun asti kuten todettua. Yli kahta ei ihan helpolla mene ja nykyvireessä max. 1. Paitsi eilen työtapaturma.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä miehellä loppuun asti kuten todettua. Yli kahta ei ihan helpolla mene ja nykyvireessä max. 1. Paitsi eilen työtapaturma.
Nyt kun tilanne on mikä on, niin en ehkä ihan puhkikaan peluuttaisi runkosarjassa. Tänään saattaa olla Leben vuoro, jos eivät sitten vaihda lennossa suunnitelmaa (oma mutu). Lebedeffillä jokainen peli on mun mielestä näytönpaikka/try out ensi kauttakin varten, jonka pääsee pelaamaan.

Gibsonin viimeisen 10 pelin torjuntaprosentti on muuten 90,38% ja neljä viimeistä 93,51% ja tärkein eli pinnat 12/12. Ja viimeisestä kymmenestä Gibin pelistä Lukko on saanut pinnoja 1,8 p/o tahdilla.
 

joan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun tilanne on mikä on, niin en ehkä ihan puhkikaan peluuttaisi runkosarjassa. Tänään saattaa olla Leben vuoro, jos eivät sitten vaihda lennossa suunnitelmaa (oma mutu). Lebedeffillä jokainen peli on mun mielestä näytönpaikka/try out ensi kauttakin varten, jonka pääsee pelaamaan.

Gibsonin viimeisen 10 pelin torjuntaprosentti on muuten 90,38% ja neljä viimeistä 93,51% ja tärkein eli pinnat 12/12. Ja viimeisestä kymmenestä Gibin pelistä Lukko on saanut pinnoja 1,8 p/o tahdilla.

Nyt kun vielä voisi olla jonkinlaista mahdollisuudet 6 joukkoon (ei toki yksin enää omissa käsissä), niin itse peluuttaisin Gibsonia. Sitten, kun ei ole enää panosta laittaisin Leben maaliin. Mielestäni tässä kohtaa kautta ei ole pelkoa puhki peluuttamisesta varsinkin, kun molempia maalivahteja on tasaisesti peluutettu koko kauden aikana.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Nyt kun vielä voisi olla jonkinlaista mahdollisuudet 6 joukkoon (ei toki yksin enää omissa käsissä), niin itse peluuttaisin Gibsonia. Sitten, kun ei ole enää panosta laittaisin Leben maaliin. Mielestäni tässä kohtaa kautta ei ole pelkoa puhki peluuttamisesta varsinkin, kun molempia maalivahteja on tasaisesti peluutettu koko kauden aikana.
Itselläni on/oli mielessäni nuo Gibsonin viimeisten kausien pelimäärät jotka ovat tyyliin yksi peli per viikko. Jos nyt vedetään kuukausi putkeen 2-3 peliä viikossa, niin pelkään että paikat ei kestä/palaudu. Ja en halua lähteä sääleihin siinä tilanteessa että Lebe on ykkönen ja Salonen kakkonen. Ja kyllä tuonne kuuden sakkiin meno on jo niin korkeaa matematiikkaa + vaatii Jukureilta/Jokiselta Veltsu-tason sulamista, että ei se kovin todennäköistä ole.

Mut onneksi nämä asiat ovat sellaisia, että mun tai meidän ei tarvitse näitä päättää, vaan asioista paremmin perillä olevat tekevät päätökset peluutuksista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: joan

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jep, mutta kyllä mä luulen että tänään on taas Leben vuoro yrittää.
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Gibilisko on hurjana ja toivotaan, että Lebe olisi Vuorion Mikaelin kanssa treenatessa vihdoin opetellut sen, että perse keskipukessa ei ole hyvä juttu ts. sisällä pelaaminen ja itsensä pieneksi tekeminen olisi se ratkaisu.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Ei tämäkään nyt ihan vakuuta. Aika kamala imurointi tärkeässä pelissä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tämmöisiä imaisuja vaan saa tulla tällä tahdilla mitä Lukon maalivahdeille tulee.

Gibsonilla on onneksi vielä erä aikaa nollata tuo ja torjua Lukko voittoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös