Christopher Gibson Lukossa

  • 56 711
  • 441

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

Gibson Lukkoon loppukauden sopimuksella.

On kyllä kova nimi, jonka olen jo muutaman vuoden ajan halunnut nähdä Lukossa.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähtökohtaisesti upgreidaus. Toivottavasti sopii koppiin. Maailmankansalainen ja miehen iässä jo. Taisin jo aiemmin jossain todeta että hyviä molareita kyllä saa helpommin kuin esim laatusenttereitä.

Tandemi loppukaudella vai ottaako omansa heti?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Kun kuulin Harveyn uutisen, niin ajattelin että nyt se Raanta kotiutuu.

Mutta hyvä uutinen on myös tämä. Tervetuloa Raumalle Christopher "Mel" Gibson.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Aivan aluksi haluan kiittää ketjun avaajaa @nexustron siitä että otsikointi on tuossa muodossa, eikä "Lukkoon".

Tässä on potentiaalia Gibsonin tarinaksi tosiaan. Pitkään on kaveri veivannut farmin ja NHL:n rajoilla, joten ihan siitä todellisesta tasosta on vaikea sanoa. Esim playoff-pelejä on todella vähän joka Harveyyn verrattuna vähän arveluttaa, vaikka toki statukseltaan kyse on pari pykälää kovemmasta tekijästä.

Saadaankohan vielä Tepsi-pelissä ulkomaalaisvahtien Lindberg-Gibson kohtaaminen?

Voisin kuvitella että Harveyn lähtöaikeet on ollut tiedossa joitain päiviä vähintään, joten jälleen kerran Lukko/Kalle on pitänyt kyllä huhut aika minimissä, ts jos joku tiesi että Lukko on molarimarkkinoilla niin ei ainakaan hiiskunut muualle. Voiko jopa olla Leben pikku vamma on vaikuttanut aikatauluun.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jassoo että tämmöinen liike maalin suulla. On Gibson tietysti nimenä mulle paljon tutumpi mitä Harvey oli silloin kun hänen sopimuksensa julkaistiin, joten ei tässä nyt mun mielestä Lukko ainakaan pulaan joudu vaikka Harvey maisemaa vaihtaakin.
 

Crüe 13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Chicago Blackhawks, P-iirot, ManU.
Olikohan tämä se saatavilla ollut AHL-moke joka olisi ollut joukkueen kallein pelaaja?
mutta päädyttiin ottamaan Harvey.

Itse olisin mieluummin nähnyt sen kovan hyökkääjän..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lähtökohtaisesti upgreidaus. Toivottavasti sopii koppiin. Maailmankansalainen ja miehen iässä jo. Taisin jo aiemmin jossain todeta että hyviä molareita kyllä saa helpommin kuin esim laatusenttereitä.

Tandemi loppukaudella vai ottaako omansa heti?
Melko harvassa on ne suomalaispelaajat, jotka ovat debytoineet Liigassa yli 30-vuotiaina. Eikös Gibsonin kohdalla ole tästä kyse?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Vain loppukauden pahvi, olisi kuvitellut 1+1v pahvia tässä kohtaa vuotta. Toki voihan sitä neuvotella keväälläkin jatkoista.
 

Kepakko

Jäsen
Todella suurella mielenkiinnolla jään seuraamaan Gibsonin otteita. Muutaman ottelun olen nähnyt ja jäänyt mielikuva raamikkaana, rauhallisena maalivahtina.

Gibson on pitkään yrittänyt päästä NHL:ään ja itse olen odotellut jo aiemmin miestä Suomeen, joskin pääkaupunkiseudulle josta on lähtöisin.

Odotusarvo on, että haastaa tosissaan Lebeä. Ja onpa muuten erinomainen asia, että Lebekin alkoi juuri pelaamaan erinomaisesti, niin saadaan kunnon kilpailuasetelma.
 

Kepakko

Jäsen
Vain loppukauden pahvi, olisi kuvitellut 1+1v pahvia tässä kohtaa vuotta. Toki voihan sitä neuvotella keväälläkin jatkoista.
Täytyy myöntää että vähän kävi takaraivossa ajatus, että pelaa meillä kauden erinomaisesti, antaa hyvät näytöt ja siirtyy sitten ulkomaille tai pääkaupunkiseudulle, josta on lähtöisin. Mutta eipä tässä kannata vielä niitä miettiä. Ollaan onnellisia että saatiin näin hyvä stuntti Harveylle.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitään ihan hirveitä ottelumääriä ei kaverilla ole ja ihan viime kausina jopa todella pienet.

Mitään käsitystä ei Gibsonista ole. Tilastojen perusteella saadaan kuitenkin ihan hyvä kasari, mutta ans kattoo ny.
 

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Melko harvassa on ne suomalaispelaajat, jotka ovat debytoineet Liigassa yli 30-vuotiaina. Eikös Gibsonin kohdalla ole tästä kyse?
Tosiaan, lienee lajissaan todellinen harvinaisuus. Ellei jopa ainutkertainen tapaus.

Joka tietää niin kertokoot toisen.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Oma mielikuva Gibsonista on todella positiivinen. On aivan Liigan ja koko Euroopan eliittiä mun silmissä.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olikohan tämä se saatavilla ollut AHL-moke joka olisi ollut joukkueen kallein pelaaja?
mutta päädyttiin ottamaan Harvey.

Itse olisin mieluummin nähnyt sen kovan hyökkääjän..
Tämä sama tuli itselle mieleen myös mutta ehdit kirjoittamaan ensin. No, tärkeintä on että koppi tarttuu. Kaikki näkee mikä vaikutus esim. Rubinilla on Ässille. Odotan, että Lukko sai nyt yhden liigan parhaimmista maalivahdeista, katsotaan sitten onko näin.
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Kun kuulin Harveyn uutisen, niin ajattelin että nyt se Raanta kotiutuu.

Mutta hyvä uutinen on myös tämä. Tervetuloa Raumalle Christopher "Mel" Gibson.
Sama vika Rahikaisella. Oliko niin että Danielin sopimus kattaa myös ensi kauden. Jos Raanta palais kotiin tahdittamaan ens kaudella vai onko tuo verotussyistä edes mahdollista?

Gibsonista plussaa tuo raamikkuus. Ja eihän sitä tiedä vaikka saatais neuvoteltua onnistuessaan jatkopahvi ensi kaudellekin. Toivottavasti nyt kaikki mätsäis kuluvalla kaudella, Lukko kuitenkin otellut joulun alla hyvin. Tervetuloa vaan
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pakko sanoa että kun tajusin että tässä olisi ainakin teoriassa ollut tuo Raanta-kuviokin mahdollinen, niin olisi ollut kyllä hykerryttävä ajatus jos Lukko olisi lyönyt tiedotettä eetteriin, että tämmönen Raanta-niminen maalivahti tulee koittamaan. No, tuskin tuo realismia oli ja Gibson vaikuttaa hyvältä haulta.
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Gibson on todella kova haku. Lähtökohtaisesti ihan Liigan eliittikassareita, mutta totuttelu ottaa varmasti jonkin verran aikaa. Tässä on potentiaalia kyllä vaikka mihin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joskus aikanaan itseasiassa ehdotin Gibsonia Lukkoon, mutta en pitänyt sitä enää kovin todennäköisenä. Hyvä hankinta!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös