Syndeistä Krakenin värit jo kadonneet (=uudet patjat).Milloinkohan Seatlen maski vaihtuu johonkin hienompaan
Syndeistä Krakenin värit jo kadonneet (=uudet patjat).Milloinkohan Seatlen maski vaihtuu johonkin hienompaan
Mun mielestä viime viikon treenivideolla oli jo uudet vermeet (pl. maski), mut peleissä on ollut ennen eilistä ja Tiistaita vielä Krakenin kamat päällä.Syndeistä Krakenin värit jo kadonneet (=uudet patjat).
Samoja fiiliksiä.Mua harmittaa, kun otteluseurannassa Ilveksen ensimmäisen maalin jälkeen kyselin Lebeä maaliin. Minä, joka aina koitan luottaa omiin, enkä kritisoi heitä kovinkaan usein. Gibson pelasi eilen loistavan ottelun ja näytti mulle keskaria, ehkäpä juurikin viestini takia, oikein mulle. Kyllä tuosta tähän liigaan saadaan ihan huippuveskari.
Onneksi myös Brook oli huolellisempi tuon maalin jälkeen.Samoja fiiliksiä.
Tuli ylireagoitua paskaan alkuun ja kyllähän tuon 1-0 maalin saa ottaa 90% Brook.
Tärkeä voitto eilen Gibsonille.
Uskoisin, että kyllä Lukon tiedotteessa ihan asiaa puhuttiin: Gibson-Lebe kaksikolla on paremmat mahdollisuudet menestyä.Saa laittaa talteen. Tää ukko kun tottuu isoon kaukaloon ja liigan pelityyliin niin keväällä on liigan paras maalivahti.
Toi Gibsonin mailapeli on sellasta, mitä oon kaivannut Rolin jälkeen. Ei samalla tasolla, mutta maalivahdin aktiivisuus tuo paljon apuja kenttäpelaajille parhaimmillaan. Tietysti on vaara myös munauksiin, mutta niin kaikessa muussakin.
Kyllähän tämä avaa peliä peliä kuin jotkut pakit.Tekiköhän Keisari taas Keisarit? Väsytti rannalle sen kuningaslohen? Eihän sen nyt välttämättä tarvitse sentteri olla. Vai kui?
Tekiköhän Keisari taas Keisarit? Väsytti rannalle sen kuningaslohen? Eihän sen nyt välttämättä tarvitse sentteri olla. Vai kui?
No hupsistakeikkaa. Ei anneta sen häiritä. Gibi on ihan kuningaslohi.Menikö tämä vahingossa Gibin ketjuun?
No, ei haittaa vaikka tämäkin olisi lohi, tai edes sateenkaarirautu.
Tapparaa vastaan Gibson kikkaili oman maalin takana kiekolla ja meinasi menettää mutta rauhallisesti pelasi tilanteen ja tulihan siitä Roloson hiukan mieleen. Roli kyllä suorastaan kynäili vastustajia pihalle ja neppaili pystykiekkoja joista hyökkääjät pääsivät läpiajoon mm Toporowski.Tai no ehkä Gibson on hiukan parempi mailalla kuin Rousson. Roloson kyllä on ihan omissa korkeuksissaan.
Mielestäni jo tosta mailapelistä näkee, ettei kyseessä ole mikään normikassari liigan mittapuulla.Tapparaa vastaan Gibson kikkaili oman maalin takana kiekolla ja meinasi menettää mutta rauhallisesti pelasi tilanteen ja tulihan siitä Roloson hiukan mieleen. Roli kyllä suorastaan kynäili vastustajia pihalle ja neppaili pystykiekkoja joista hyökkääjät pääsivät läpiajoon mm Toporowski.
Pleijareissa Kärppiä vastaan Rolo korjasi oman imuroinnin sillä pesäpalloavauksella TopolleMielestäni jo tosta mailapelistä näkee, ettei kyseessä ole mikään normikassari liigan mittapuulla.
Roloson... siihen ei voi verrata ketään. Oliko 2 läpiajomaalia pesäpalloavauksilla ja vielä pleijareissakin taisi heittää Topon muuten vaan maalintekoon. Ylivoimaisin maalivahti, minkä ikinä olen nähnyt livenä by far. Hämeenlinnassa jossain pelissä otti vaan aivan kaiken kiinni naureskellen. Ja mulla on kumminkin pikkupoikavuosilta Jamon pelipaita ja kaikki. Mutta Dwayne oli ihan omaa luokkaansa - en ole ikinä nähnyt livenä yhtä hyvää kassaria se on ihan varma!
Mailapeli on oikeastaan samanlaista kuin Boris Roussonilla. Borishan oli helvetin hyvä pelaamaan mailalla, eikä se hänen mailapeliään huonontanut tippaakaan että pari kolme kertaa hukkasi kiekon oman maalin takana ja vastapuoli teki maalin, ja kerran hukkasi jopa mailansa.