Christopher Gibson Lukossa

  • 56 954
  • 441

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Mua harmittaa, kun otteluseurannassa Ilveksen ensimmäisen maalin jälkeen kyselin Lebeä maaliin. Minä, joka aina koitan luottaa omiin, enkä kritisoi heitä kovinkaan usein. Gibson pelasi eilen loistavan ottelun ja näytti mulle keskaria, ehkäpä juurikin viestini takia, oikein mulle. Kyllä tuosta tähän liigaan saadaan ihan huippuveskari.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mua harmittaa, kun otteluseurannassa Ilveksen ensimmäisen maalin jälkeen kyselin Lebeä maaliin. Minä, joka aina koitan luottaa omiin, enkä kritisoi heitä kovinkaan usein. Gibson pelasi eilen loistavan ottelun ja näytti mulle keskaria, ehkäpä juurikin viestini takia, oikein mulle. Kyllä tuosta tähän liigaan saadaan ihan huippuveskari.
Samoja fiiliksiä.
Tuli ylireagoitua paskaan alkuun ja kyllähän tuon 1-0 maalin saa ottaa 90% Brook.
Tärkeä voitto eilen Gibsonille.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Samoja fiiliksiä.
Tuli ylireagoitua paskaan alkuun ja kyllähän tuon 1-0 maalin saa ottaa 90% Brook.
Tärkeä voitto eilen Gibsonille.
Onneksi myös Brook oli huolellisempi tuon maalin jälkeen.

Kyllä Gibi eilen maalilla oli huomattavasti rauhallisempi, kuin kahdessa ekassa pelissä. Erona niihin peleihin oli myös joukkueen suorittaminen Gibsonin edessä
 

ColCbj

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC Sierre
Itseäni ainakin ihmetyttää, kun palstan asiantuntijoiden mukaan Gibsonin piti olla ihan paska ja helvetisti huonompi kuin Harvey.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Todella nopeasti löytänyt kyllä pelikunnon.
Tärkeä asia Lukolle.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt on jo kaksi viimeisintä peliä pelannut oikein hyvin. Tänään vielä pikkusen paremmin kuin keskiviikkona.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Saa laittaa talteen. Tää ukko kun tottuu isoon kaukaloon ja liigan pelityyliin niin keväällä on liigan paras maalivahti.
Uskoisin, että kyllä Lukon tiedotteessa ihan asiaa puhuttiin: Gibson-Lebe kaksikolla on paremmat mahdollisuudet menestyä.
Voipi olla tässä käsissä kunnon valttikortti kevääksi.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Toi Gibsonin mailapeli on sellasta, mitä oon kaivannut Rolin jälkeen. Ei samalla tasolla, mutta maalivahdin aktiivisuus tuo paljon apuja kenttäpelaajille parhaimmillaan. Tietysti on vaara myös munauksiin, mutta niin kaikessa muussakin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mailapeli on oikeastaan samanlaista kuin Boris Roussonilla. Borishan oli helvetin hyvä pelaamaan mailalla, eikä se hänen mailapeliään huonontanut tippaakaan että pari kolme kertaa hukkasi kiekon oman maalin takana ja vastapuoli teki maalin, ja kerran hukkasi jopa mailansa.

Tai no ehkä Gibson on hiukan parempi mailalla kuin Rousson. Roloson kyllä on ihan omissa korkeuksissaan.
 

Parthicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi Gibsonin mailapeli on sellasta, mitä oon kaivannut Rolin jälkeen. Ei samalla tasolla, mutta maalivahdin aktiivisuus tuo paljon apuja kenttäpelaajille parhaimmillaan. Tietysti on vaara myös munauksiin, mutta niin kaikessa muussakin.

Gibson on kyllä aivan eliittiä tähän liigaan mailapelin suhteen. Jouhevoittaa pelin avaamista huomattavasti ja aika vahvalla prosentilla menee omille kiekot. Tietää selvästi, milloin kannattaa mihinkin kiekko pelata. Ei leiki kiekon kanssa yhtään.
 

Danforth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Luleå HF
Menikö tämä vahingossa Gibin ketjuun?

No, ei haittaa vaikka tämäkin olisi lohi, tai edes sateenkaarirautu.
Tekiköhän Keisari taas Keisarit? Väsytti rannalle sen kuningaslohen? Eihän sen nyt välttämättä tarvitse sentteri olla. Vai kui?
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mailapelistä on tosiaan ihan oikeasti hyötyä, eikä vain Zagimaista tykytystä.
Ai että, näytti hyvältä tänään tekeminen ja muistutus kaikille että aikaa pittää antaa.


Hyviä maalivahteja sekä Christopher että Christian.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tai no ehkä Gibson on hiukan parempi mailalla kuin Rousson. Roloson kyllä on ihan omissa korkeuksissaan.
Tapparaa vastaan Gibson kikkaili oman maalin takana kiekolla ja meinasi menettää mutta rauhallisesti pelasi tilanteen ja tulihan siitä Roloson hiukan mieleen. Roli kyllä suorastaan kynäili vastustajia pihalle ja neppaili pystykiekkoja joista hyökkääjät pääsivät läpiajoon mm Toporowski.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Tapparaa vastaan Gibson kikkaili oman maalin takana kiekolla ja meinasi menettää mutta rauhallisesti pelasi tilanteen ja tulihan siitä Roloson hiukan mieleen. Roli kyllä suorastaan kynäili vastustajia pihalle ja neppaili pystykiekkoja joista hyökkääjät pääsivät läpiajoon mm Toporowski.
Mielestäni jo tosta mailapelistä näkee, ettei kyseessä ole mikään normikassari liigan mittapuulla.

Roloson... siihen ei voi verrata ketään. Oliko 2 läpiajomaalia pesäpalloavauksilla ja vielä pleijareissakin taisi heittää Topon muuten vaan maalintekoon. Ylivoimaisin maalivahti, minkä ikinä olen nähnyt livenä by far. Hämeenlinnassa jossain pelissä otti vaan aivan kaiken kiinni naureskellen. Ja mulla on kumminkin pikkupoikavuosilta Jamon pelipaita ja kaikki. Mutta Dwayne oli ihan omaa luokkaansa - en ole ikinä nähnyt livenä yhtä hyvää kassaria se on ihan varma!
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Ei tuo nyt niin hyvä ole, 3 pisteen voittokin vielä puuttuu, eikä ole vielä maaliakaan tehnyt, on niin hidaskin että ei kerkeä kiekon edestä pois...
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Mielestäni jo tosta mailapelistä näkee, ettei kyseessä ole mikään normikassari liigan mittapuulla.

Roloson... siihen ei voi verrata ketään. Oliko 2 läpiajomaalia pesäpalloavauksilla ja vielä pleijareissakin taisi heittää Topon muuten vaan maalintekoon. Ylivoimaisin maalivahti, minkä ikinä olen nähnyt livenä by far. Hämeenlinnassa jossain pelissä otti vaan aivan kaiken kiinni naureskellen. Ja mulla on kumminkin pikkupoikavuosilta Jamon pelipaita ja kaikki. Mutta Dwayne oli ihan omaa luokkaansa - en ole ikinä nähnyt livenä yhtä hyvää kassaria se on ihan varma!
Pleijareissa Kärppiä vastaan Rolo korjasi oman imuroinnin sillä pesäpalloavauksella Topolle
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mailapeli on oikeastaan samanlaista kuin Boris Roussonilla. Borishan oli helvetin hyvä pelaamaan mailalla, eikä se hänen mailapeliään huonontanut tippaakaan että pari kolme kertaa hukkasi kiekon oman maalin takana ja vastapuoli teki maalin, ja kerran hukkasi jopa mailansa.

5.10.1995 TPS-Lukko, olin paikalla, ekan erän jälkeen 4-1, lopputulos 7-3. Rousson oli liian uhkarohkea monessa tilanteessa, Gibson ei näyttäisi ottavan niin paljon riskejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös