Christian Kåsastul – norski Nordiksella

  • 103 656
  • 677

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
No…

IFK:lla seilasi tänään ainakin kolme huonompaa puolustajaa pitkin kenttää. Tekee ihan hyviä juttuja välillä mutta tuntuu jäävän liikkeen/koon/jonkun vuoksi telineisiin.

Tällä hetkellä on vähän sellainen ”vittu aivan sama. Kaikki ovat paskoja” -fiilis. Olen siis väärä henkilö vastaamaan. Vastasin silti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?

Siellä se jonon jatkona menee. Vaikea sanoa, onko hyvä vai huono, kun koko jengi on sekaisin kuin seinäkello. Voi siis olla oikeasti ihan paskakin, mutta pelaaminen näyttää ihan siedettävältä, kun ympärillä kaikki muut on kakkaa.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmaan massan mukana menee. Tossa jengissä on ihan sama ketä siellä pelaa käytännössä. Harmi vain, että siihen on lyöty rahaa ihan vitusti liikaa - penkin taaksekin.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
Korvaa Jardinetten hyvin. Salmelaisen löytöjä molemmat. (Haluaisin kovasti päästää ulkomaita kiertelevän Team Skautin vastuusta.Itseluottamuksen kannalta olisi tärkeää jos hekin onnistuisivat joskus).
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Pari peliä mennyt ja tuntuu oudolta, että näin vaikeassa tilanteessa haluttiin norjalainen pakki mukaan opettelemaan liigan vauhtia. Mikäs siinä, jos tällaiseen on varaa
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Pari peliä mennyt ja tuntuu oudolta, että näin vaikeassa tilanteessa haluttiin norjalainen pakki mukaan opettelemaan liigan vauhtia. Mikäs siinä, jos tällaiseen on varaa

Mitä tarkoitat vaikeassa tilanteessa?

Mitä eilen näin niin eiköhän tuo tule ihan hyvin liigan vauhtiin sopeutumaan. Kannattaa muistaa, että yhteisiä harjoituksia alla vasta muutamia. Ihan perus tekemisellä pystyi pelin sisällä pysymään.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mä söin eilen lipeäkalaa, enkä nähnyt paljoa "pelistä".
Pullo kossua ja kahdeksan olutta muutamaan tuntiin ja hyvältähän tuo peli näytti koko IFKn osalta. Miten siinä muuten kävi? Eilen en hiffannut, että onko norski pelaamassa, mutta ekassa matsissa luistelun sulavuus jäi mieleen. Kuin Kovanen vol2.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Tää Kåsastul menis ihan täysin hyvin rakennetussa pakistossa 7. pakin roolissa.
Turha sitä on tääl kuorossa dissata.
Parempi se omissa pelatessa on ku Lyytinen ja Rantakari yhteensä.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Hankala sukunimi tuolla kaverilla. Kävisikö lempinimeksi esim. Kåssu?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä on tullut yliarvioitua kaikki mahdollinen ja aliarvioitua norjan kiekkoilun taso. Aukaisin television keskellä ekaa erää ja kåsa voittaa kiekollisena siniviivan, eikä vaan dumppaa päätyyn ja seuraavassa tilanteessa painaa taklausta loppuun asti. Pärjää vm. 2022 HIFKssa ihan ok on välitön, pysyvä tuomio.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Tää Kåsastul menis ihan täysin hyvin rakennetussa pakistossa 7. pakin roolissa.
No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.

Olen eri mieltä. Liikkuu hyvin jalalla, lukee peliä tällä otannalla hyvin, kiekko pysyy lavassa paineistettunakin. Ne vaihdot mitä itse olen nähnyt niin myös hyvällä prosentille ensimmäinen syöttö menee laadukkaasti omille.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Olen eri mieltä. Liikkuu hyvin jalalla, lukee peliä tällä otannalla hyvin, kiekko pysyy lavassa paineistettunakin. Ne vaihdot mitä itse olen nähnyt niin myös hyvällä prosentille ensimmäinen syöttö menee laadukkaasti omille.
Rotaatiopakkina menee, eli ns. 8-9 pakkina. Ei lähtökohtaisessa pelaavassa kokoonpanossa oikeasti menestystä hakevassa jengissä.
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.
No tuo nyt ei vastaa pelitilanteita. Ehkä Eliten tilastoja. Ihan kelpo pakki. Puolustavan puolustajan ei tarvi olla esillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nää meidän supersentterit ottaa kaikista tärkeistä lopun aloituksista takkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös