YksiKuppiTeetä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Kraken
Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
No…Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
Onkohan Kåsa painimiehiä. Vaikutti hakevan jotain junttaa siinä laitahässäkässä.
Korvaa Jardinetten hyvin. Salmelaisen löytöjä molemmat. (Haluaisin kovasti päästää ulkomaita kiertelevän Team Skautin vastuusta.Itseluottamuksen kannalta olisi tärkeää jos hekin onnistuisivat joskus).Mites norjan poika pelasi? Oliko yhtä huono mitä ennakkoon kirottiin?
Pari peliä mennyt ja tuntuu oudolta, että näin vaikeassa tilanteessa haluttiin norjalainen pakki mukaan opettelemaan liigan vauhtia. Mikäs siinä, jos tällaiseen on varaa
Pullo kossua ja kahdeksan olutta muutamaan tuntiin ja hyvältähän tuo peli näytti koko IFKn osalta. Miten siinä muuten kävi? Eilen en hiffannut, että onko norski pelaamassa, mutta ekassa matsissa luistelun sulavuus jäi mieleen. Kuin Kovanen vol2.Mä söin eilen lipeäkalaa, enkä nähnyt paljoa "pelistä".
Tänään jos tulee takkiin, ni täällä aukeaa kåssuHankala sukunimi tuolla kaverilla. Kävisikö lempinimeksi esim. Kåssu?
No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.Tää Kåsastul menis ihan täysin hyvin rakennetussa pakistossa 7. pakin roolissa.
No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.
Hyvää peliä tänään norskiltaOlen eri mieltä. Liikkuu hyvin jalalla, lukee peliä tällä otannalla hyvin, kiekko pysyy lavassa paineistettunakin. Ne vaihdot mitä itse olen nähnyt niin myös hyvällä prosentille ensimmäinen syöttö menee laadukkaasti omille.
Rotaatiopakkina menee, eli ns. 8-9 pakkina. Ei lähtökohtaisessa pelaavassa kokoonpanossa oikeasti menestystä hakevassa jengissä.Olen eri mieltä. Liikkuu hyvin jalalla, lukee peliä tällä otannalla hyvin, kiekko pysyy lavassa paineistettunakin. Ne vaihdot mitä itse olen nähnyt niin myös hyvällä prosentille ensimmäinen syöttö menee laadukkaasti omille.
Vastassa SaiPa, mikä toki on samaa tasoa IFK:n kanssa, mutta niin. SaiPa. Jardine oli myös ihan ok viime kaudella kun vastassa oli SaiPa.Hyvää peliä tänään norskilta
No tuo nyt ei vastaa pelitilanteita. Ehkä Eliten tilastoja. Ihan kelpo pakki. Puolustavan puolustajan ei tarvi olla esillä.No ei todellakaan menisi. Jos päin vittua rakennetussa IFK:ssakin on se 7-8 parempaa puolustajaa, niin ei Kåsastul missään vakavasti otettavassa pakistossa pelaavaan ryhmään kuulu.