Tämän hankinnan kohdalla mietin haluaako HIFK itse pelaamaan Mestikseen?Sanaton. Käsittämätön hankinta, veikkaisin, että samaa laatua olisi saanut mestiksestä..
Tämän hankinnan kohdalla mietin haluaako HIFK itse pelaamaan Mestikseen?Sanaton. Käsittämätön hankinta, veikkaisin, että samaa laatua olisi saanut mestiksestä..
Sukunimestä päätellen Tobbari on selaillut IKEAn katalogia.
Siltikin miehekkäämpää toimintaa kuin yhdeltäkään meidän jätkältä tällä kaudella. Vittu miten surullista.Mitä mä just katselin? Tuohan on kuin päiväkodin hiekkalaatikolta???
Itse funtsin että miksi eurooppalaiseksi suurseuraksi tähtäävän kioskin UTJ on kuluttanut aikaansa keskustellen tämän kaverin kanssa? Hätäpaskahan tässä dunkkaa melko kauas."Olimme keskustelleet Christianin kanssa jo aiemminkin, ja nyt tarpeet kohtasivat, sanoo HIFK:n urheilujohtaja Tobias Salmelainen."
Enemmän toi vaikuttaa tänä aamuna krapulassa tehdyltä sopparilta. Alas on vajottu, ei tähän oikein muuta voi sanoa.Itse funtsin että miksi eurooppalaiseksi suurseuraksi tähtäävän kioskin UTJ on kuluttanut aikaansa keskustellen tämän kaverin kanssa? Hätäpaskahan tässä dunkkaa melko kauas.
Vai eilen illalla kolmen promillen nousussa? Heräsivät varmaan Krissen kanssa samasta sängystä aamulla, kun on kuitenkin saatu jo otettua kuvat hallilla. Tähän sellainen silmäniskuhymiö.Enemmän toi vaikuttaa tänä aamuna krapulassa tehdyltä sopparilta. Alas on vajottu, ei tähän oikein muuta voi sanoa.
"Olimme keskustelleet Christianin kanssa jo aiemminkin, ja nyt tarpeet kohtasivat, sanoo HIFK:n urheilujohtaja Tobias Salmelainen."
Hyvä ja halpa. (Ihan oma arvaus,spekulaatio. Ei huhu eikä tieto).No pelit näyttää minkälainen kaveri kyseessä.
Mestiksessä on monta paljon parempaa pakkiakin tällä hetkellä. Salmelainen on käsittämättömän heikko pelaajarekryissä ja vaikea ymmärtää miten himputissa se näitä oikein scouttaa. Istuuko se illat pitkä kaljapäissä tietokoneella eliteprospectia selaten vai miten ihmeessä näitä todennäköisiä huteja satelee jatkuvasti vuodesta toiseen HIFK:n rosteriin.Sanaton. Käsittämätön hankinta, veikkaisin, että samaa laatua olisi saanut mestiksestä..
Ei perhana, glögit näppiksille, kiitosta vaan!Kasastul, mut rikki män, sanos turkulainen. Nomen est omen?
Puolustuksessa isoja aukkoja tällä hetkellä, niin ymmärrettävä hakinta. Tokihan tuohon olisi ollut kiva sisällyttää vaikka joku 10 ottelun koeaika, mutta sellaistahan ei ole IFK:ssa taidettu koskaan nähdä tarpeelliseksi.
Samaa mieltä, urheilullisella menestyksellä ei niinkään väliä, tärkeämpää on En Gång Alltid ja kaikilla kliffaa!Hiekat on pilluissa ennen ensimmäistäkään vaihtoa. On meillä perinteitä, nimittäin ”kannattajien” itkemisessä.
Pitäiskö kuitenkin ensin katsoa muutama peli ja paskantaa kaiken päälle vasta sitten, kun kaikki on mennyt vituiksi?Samaa mieltä, urheilullisella menestyksellä ei niinkään väliä, tärkeämpää on En Gång Alltid ja kaikilla kliffaa!
Kyllä ja niin itse kirjoitin omassa tervetuloa viestissäni norskille! Tartuin vaan tähän sinun uhriutumiseenPitäiskö kuitenkin ensin katsoa muutama peli ja paskantaa kaiken päälle vasta sitten, kun kaikki on mennyt vituiksi?
Kannattaa varmaan jakaa kustannukset ja liittyä hallittoman Jollen kanssa samalle kirppispöydälle. Sillä taitaa olla kasa ruplilla myytävää seurakrääsää.Homma haiskahtaa vahvasti siltä, että Toopen viikkorahat on käytetty ja pullonpalautuseuroilla on raavittu laarin pohjia. Seuraavaksi kerätään kirppis-kamaa, jotta saadaan vielä yks tusinalaituri ihan vaan muodon vuoksi. Onpahan edes yritetty…