Ensin valitetaan, että miksei reagoida puolustajavajeeseen hankkimalla vaikka joku "Mestis-tason" puolustaja joukkueeseen. Sitten kun hankitaan se "Mestis-tason" puolustaja joukkueeseen täydentämään vajaata puolustusta, niin valitetaan siitäkin. Jos ei mene IFK:lla tai Salmelaisellakaan hommat putkeen, niin ihan yhtä ehtymätöntä paskaa on täällä palstallakin vähemmän yllättäen.
Jos nyt minun aamupäivällä toiseen ketjuun kirjoittamaani viestiä tarkoitat, niin siinähän minä selkeästi totean, että otetaan Mestiksesta pakkipari muutamaksi otteluksi
lainalle. En siis ole pyytänyt enkä tarkoittanut, että joukkueeseen hankitaan loppukaudeksi Mestis-tason puolustaja ja kuten kirjoitin, niin minä lainaisin suoraan pakkiparin eli kaksi pelaajaa, jotta he voisivat myös meillä pelata keskenään, kun toisensa tuntevat.
Jos nyt sitten yksittäinen pelaaja haluttiin hommata, niin olisihan sieltä Norjan liigasta voinut kotiuttaa vaikka oman pojan eli Miihkali Tepon tai sitten Espoosta olisi voinut kysäistä Miro Keskitaloa, jolta löytyy liigakokemusta TPS:n ja Kookoo:n paidoista. Nyt hommattiin arpa, josta ei kukaan tiedä etukäteen, mitä saadaan.
Positiivista on kuitenkin se, että nyt tähän akuuttiin pakkipulaan reagoitiin. Minusta olisi ollut suorastaan erikoista, jos huomenna olisi menty samalla pakistolla kuin edelliset kaksi peliä, joissa meitä vastaan on tehty 10 maalia. Eihän tuollaisilla luvuilla taistella otteluiden voitoista. Annetaan tullimiehelle nyt ne perinteiset 5-10 peliä aikaa näyttää, tuliko sieltä lohi, turska vai peräti monni.